Lada Niva

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #16
    Lele, kakve su to "ja tebi - ti meni" lopovske varjante, pa jos mito & korupcija, a sve Indijanac do Indijanca...
    Pocinjem da uvidjam da su ovi sto su meni ugradili uredjaj jos i dobri

    Originally posted by Uros Piperski
    Sistem je BRC. Sa isprivaca ide jedno srevo koje se ispred filtera deli na dva i svako od njih ide iznad karba na mikser. Na racvi je i jedan sraf za regulaciju.
    Hm, interesantno. Ja imam takodje BRC, to crevo mi se takodje deli na dva, ali zato svaki njegov krak ima poseban sraf za regulisanje protoka.

    Isto sam u jednom momentu imao simptome kao ti, ali sam to resio kombinovanjem zategnutosti ta dva srafa metodom pokusaja i greske.

    Tih 15 litara koje pominjes, da li je to u vangradskoj voznji (to je onda velika potrosnja) ili u gradskoj (to je onda bas mala potrosnja)?

    Niva ne bi trebalo da predje 12 liara u cistoj vangradskoj voznji (mada pojedini na ovom forumu tvrde kako umeju da nasteluju potrosnju da bude svega 10% veca u odnosu na benzin).

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by Ladislav


      Niva ne bi trebalo da predje 12 liara u cistoj vangradskoj voznji (mada pojedini na ovom forumu tvrde kako umeju da nasteluju potrosnju da bude svega 10% veca u odnosu na benzin).
      Zavisi koja Niva, takodje zavisi i od mnogo čega pa i onih 10 posto zavisi od mnogo čega a najviše od nerealnih očekivanja da se za malo para dobije najbolje. Sa druge strane, karburator.... Šta je to, jel se to maže na leba? To je davno zaboravljena stvar u krštenim motorima.

      O procenama potrošnje ne bih ponovo
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        15 litara, cisto gradska voznja, temperatura ispod nule. Jedino sto auto slabo ide... Sto znaci da plin treba da se 'odvrne' i trosice jos vise...


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Re: Gas

          Originally posted by cuore sportivo
          Ja se slazem sa Dorom; Ne da bih ga vijao i pucao na njega,nego bih.........................da ne kazem sta.
          Kako rekoh, ništa mi niej jasno. Kad neko kupi televizor i ode kući pa ne radi, potegneš prodavca pa eventalno servis a za kraj i inspekciju. Uglavnom niko nije popravio nov televizor u garanciji o svom trošku, bar ja ne znam takvog. Ovde je sasvim normalno da digneš ruke i voziš auto koji ide traljavo ili doplatiš popravku.

          Benzin, baš čudno pišu reč voda...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by Uros Piperski
            15 litara, cisto gradska voznja, temperatura ispod nule. Jedino sto auto slabo ide... Sto znaci da plin treba da se 'odvrne' i trosice jos vise...
            Što to uopšte ne znači, kad odvrneš samo će ti se kasti
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by dranix
              Doro,
              To je vec "grmeci stap".
              Vidi se da si iz grada stripova (Forum NS)

              Nema smisla auto je nov. A i da nije. Meni lici kao da je njihov sat jako skup pa skarabudzili na brzinu. E, pa ne moze. Kad ne moze ne vredi. Mora kako treba ili nikako. Polako, pa ispocetka.
              Ma ja sam ti komplet crtani lik BMW, pošiljka stigla tenk ja dok ne bude drugačije....

              Ma što je najgore od svega treba probušiti svakako dve rupe, sad dal odole ili sa strane svejedno. Ne vidim šta su dobili na vremnu, čak su i filter morali bušiti pa je to još više vremena potrošeno. Zanima me kako će mehaničar menjati filter kad dodje vreme?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Nikola
                CBC Senator XXL
                • 29.09.2004
                • 975
                • Indjija/Vojvodina

                #22
                Sta ce da ga menja kad i ovako ne sluzi svrsi :lol:
                .:Cuore Sportivo:.
                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Nekome siva mozdana masa sluzi samo da ispuni glavu. Ima vremena naucice se, ako dozive

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Kako nemam u funkciji filter vazduha?
                    Zasto sam poceo da unistavam motor?
                    filter vazduha je rascepan, kroz rupetine prolazi prljav vazduh a prolazi i pesak i druge tvrde cestice koje lepo ribaju po karikama, cilindrima i ventilima kao jedna dobra smirgla.

                    za mene je to unistavanje motora, mozda malo previse direktno ali ja takav auto ne bi smeo da vozim.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by Dora
                      Originally posted by Uros Piperski
                      15 litara, cisto gradska voznja, temperatura ispod nule. Jedino sto auto slabo ide... Sto znaci da plin treba da se 'odvrne' i trosice jos vise...
                      Što to uopšte ne znači, kad odvrneš samo će ti se kasti
                      Hoces da kazes da ne mora da znaci da ce auto bolje ici kada odvrnem onaj ventil?



                      Ljudi, vidite kako su napravili to prvi put. Sta cu dobiti ako odem tamo ponovo? Neka hvala, sa tim likovima necu da imam posla vise. Pojeo sam... znate vec sta. Videcu sad da cackam malo sam Ako to ne upali, pravac NS


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Urose,
                        Brick i Dora su te malo zbrzili a sve u zelji da pomognu. Da sam ja na tvom mestu nista ne bi razumeo sta je pisac hteo da kaze. Sve jeste napisano ali nije lako da se razume iako ti imas znanje o automobilima. Ne bih da ulazim u tvoj dzep ali ako neces da reklamiras ovako uradjeni posao onda ti preporucujem sledece. Vidim da si spreman da nesto uradis i sam sto ce ti verovatno ustedeti koji euro ali ces i nesto nauciti a vec si poceo uciti samo na najgori nacin i od onih sto ni sami ne znaju svoj posao. Sve te rupe na pogresnom mestu se mogu zakrpiti kao da nista nije ni bilo i uraditi najbolje moguce za taj model. Licno ti preporucujem sledece. Najjevtinije je da u postojece stanje ugradis LOVATO ECO jer je tvoj motor malo veci potrosac pa ce to imati uticaja na potrosnju. To nije najbolje resenje ali u tvojoj situaciji je najlogicnije po pitanju cena-dobijen efekat. Cekaj, ima li tvoj auto katalizator? Ako je odgovor da (a trebalo bi) onda je ok (da ne pisem dzabe). U cemu je stos? Ako ti recimo sada odvrnes ventil auto ce trositi NEZNATNO vise ali ce ici fino a ako ga zavrnes ici ce losije i postoji rizik od detonacija. To je bar jasno. Sa Lovato ECO ce se regulacija desavati automatski pomocu zatvorene petlje sa signalom od lambda sonde i potrosnja ce biti idealna kao sto ti je sada kod benzina. Ako ti momentalno auto ne ide lepo i ne reaguje normalno na pomeranje ventila razlog je i u drugim faktorima a kad se to sredi bice sasvim normalno. Konkretno. Konsultuj se sa Dorom ako hoce da ti pomogne da sam sredis ta creva kako treba za pocetak i da ceo sistem za vazduh DIHTUJE kao sto je fabricki bilo (pre gasa) a da creva stignu do miksera. Znaci da ne bi smelo da povlaci falsh vazduh nigde. Kad se to odradi onda ce auto vec ici lepo. Tada se dogovori sa Dorom i idi da ti ugradi ECO. Nista prostije. Ako je gas vec jevtin to znaci da je NS blizu Mislim da sam pomogao najprostije sto je moglo.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Urose,
                          Izvini zaboravih da ti kazem veoma vaznu stvar vezanu za tvoje objasnjenje o tvojoj instalaciji u tvom prvom postu. Naime, postoji jedna velika greska kod tebe koja takodje moze biti uzrok detonacijama. Kod ugradnje miksera na karburatorske sisteme uobicajeno je da se mikser montira ISPOD karburatora a ne IZNAD kao sto je kod tebe. Znaci, mikser izmedju usisne glave i karburatora a tako je kod mene i sve je primitivno i radi bez problema a i nema sta da se pokvari Doduse, moj karburator nije dvogrli kao tvoj . . . ali sam negde video da ljudi stavljaju tu Y racvu pa onda po jedan ventil na svaku granu posebno. Verujem da kad se to lepo podesi radi kao satic.
                          Jos nesto veoma vazno. Creva od isparivaca do miksera trebaju biti najkraca moguca a bez lomljenja.
                          Pozdrav svima

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #28
                            Lada Niva

                            ~~Najjevtinije je da u postojece stanje ugradis LOVATO ECO jer je tvoj motor malo veci potrosac

                            Ne, ne, ne. Originalni mixer za Ladu Nivu se montira na karburatoru i creva za dovod gasa prolaze samo kroz kuciste filtera za vazduh, nikako i kroz sam filter! Da bi se ugradio sistem LOVECO motor mora da poseduje minimum jednu lambda sondu tj. skoro iskljucivo mora da bude sa direktnim ubrizgavanjem. U Ladu Nivu sa karburatorskim motorom se ne ugradjuje sistem LOVECO. Da bi smanjio potrosnju svog automobila idi do nekog boljeg servisera da ti ispravi greske na postojecoj instalaciji, ili to jednostavno zahtevaj od servisa gde si ugradio gas.
                            U najboljoj varijanti trazi da ti skinu uredjaj i ugradi ga brate kako treba!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              [quote=Uros Piperski]
                              Originally posted by Dora
                              Originally posted by "Uros Piperski":2m4gi9gf
                              15 litara, cisto gradska voznja, temperatura ispod nule. Jedino sto auto slabo ide... Sto znaci da plin treba da se 'odvrne' i trosice jos vise...
                              Što to uopšte ne znači, kad odvrneš samo će ti se kasti
                              Hoces da kazes da ne mora da znaci da ce auto bolje ici kada odvrnem onaj ventil?

                              [/quote:2m4gi9gf]

                              Hoću da kažem da ne može da ide na ništa Moraš mui dati koliko treba pa ćeš manje pritiskati pedalu gasa paće manje trošiti. Ako i to onda bude preko granice treba videti šta drugo nije u redu.

                              Da ne pišem više poruka.

                              Lov Eco ide samo na Lambda sondu, daklem retko na karburator.
                              Mikser nikad ne ide ispod karburatora, eventualno kod nekih modela u karburator, kod onih što se rastavljaju na pola ali uvek ispred leptira.

                              Stvar podešavanja je stvar iskustva i ako ga nemaš onda je metoda pokušaja-pop... Nešto naučiš na kraju i to bude dobro. Ko neće da uči ode u normalan servis.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Nisam znao da se Niva jos uvek proizvodi kao pre "sto godina" bez katalizatora. I to sme da se jos uvek tako prodaje?
                                Ne znam Doro, kod mene je mikser (bez klapne) ispod karburatora i funkcionise super a kuciste filtra je ostalo nemodifikovano kao sto je i bilo
                                Inace, kod mene je i karburator i lambda sonda mada je to atipicna konfiguracija ali ipak nemam regulator sa step motorom a moglo je da se ugradi. Ionako ne trosi nista posebno ali je Niva teska kao tenk i bogami nije cudo ako trosi a treba racunati i na transmisiju koja jos samo pogorsava stanje kod tog vozila. Nista, kad je vec takvo stanje onda ne bi bilo lose da se proba sa dva ventila. Nije ni to uobicajeno ali moze da se garant smiri potrosnja a treba podesiti u skladu sa navikama i uobicajenim rezimom voznje konkretnog vozaca sto je uvek kompromis. Ja bi sigurno uradio tako za sebe ili trazio od majstora da tako uradi na moju odgovornost.
                                Evo sta se desavalo kod mene. Ako podesis sraf da prodje tehnicki (CO) onda se garant pali "check engine" u petoj pri 120+km/h jer je siromasna smesa. Nista zato. Da se ne bi izgoreo motor otvoris sraf dok se ne ugasi lampica ili meris signal od lambda sonde ili ti pomogne sam Bog ako nemas lambda sondu ni cime da meris CO pod opterecenjem. Neka bude da je recept + pola kruga od 3000 obrtaja tacan ali je to samo odokativna metoda mada sasvim zadovoljavajuca.

                                Comment

                                Working...
                                X