Lada Niva

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Ladislave,
    Sve je veoma diskutabilno u svakom pogledu.
    Prvo, pod "obicna voznja" se podrazumeva kombinovana voznja grad i regionalni putevi.
    Drugo, sta to znaci 4. brzina 60-80km/h. Ovde bi te kamioni pregazili i na kruznom putu akamoli na autoputu (na kruznom putu je ogranicenje 100) ako bi tako kilavio. Nema Boga, ili vozi ili se skloni. Razumeo sam ja tebe odlicno sta si hteo i potpuno si u pravu za prilike tamo gde zivis ali se testovi rade svuda u svetu a ljudi citaju iste sa interneta i eto ti automatski ogromne greske. Ispada da neko laze a nije tacno nego nije precizno receno sta je sta. Lada Niva je tenk i nije ni za brzu voznju ni za ravan put. To ti je isto kao sto prolaze vlasnici Toyote Landcruiser na autoputu kad voze "normalnom" brzinom za autoput. Ne daj Boze to "uzivanje" nikome. Ljudi cesto malo znaju i povode se modom a posle se kaju. Drugim recima ne znaju sta hoce i zasto to hoce. Treba biti dobro determinisan i obavesten pre nego sto padne odluka da se kupi terensko vozilo ili SUV ili slicni derivati i po pitanju potrosnje i po pitanju udobnosti jer kvazi niko ne vozi pravu terensku voznju osim ako vozilo nije zaista za profesionalnu primenu i koristi se po losim putevima svakodnevno. Tih tvojih 60-80 se vozi i po rupama i na mestima gde je malo bolji valjani put bez asfalta. Najzanimljivija je razlika sto u profesionalnoj upotrebi najcesce gorivo placa firma a kod zezanja ide iz privatnog dzepa. Kurcenje kosta i para i komfora.

    Comment

    • Ladislav
      CBC Senator
      • 14.12.2004
      • 223
      • Kragujevac
      • Lada Niva 1.7i

      #47
      Originally posted by dranix
      Drugo, sta to znaci 4. brzina 60-80km/h. Ovde bi te kamioni pregazili i na kruznom putu akamoli na autoputu (na kruznom putu je ogranicenje 100) ako bi tako kilavio.
      Svaka cast na takvim putevima!
      U mom "komsiluku" vecina puteva je takva da pri 80 Km/h fakticki stavljas glavu u torbu. Ima par boljih puteva, ali te tu "vrzinari" cekaju sa radarom pa se opet sve svodi na brzinu "taman toliku da moze da se vozi cetvrtom" (iliti nabavi radar-detektor ).

      Zato se cesto zvanicni podaci o potrosnji za auto X daju po principu "potrosnja je tolika_i_tolika ako se vozi brzinom v u stepenu prenosa y", sto je potpuno sinteticki pokazatelj (ha, sigurno neces voziti 90 petom tamo gde je moguce 100Km ne silaziti ispod 90, nego ces varirati izmedju 90 i 150 ).

      Ipak, to sa vangradskom voznjom je "tu negde" (prosecan auto nece MNOGO vise trositi pri 100-120 Km/h u odnosu na raspon 60-80 Km/h), ali u gradu je totalni haos: DRASTICNA je razlika recimo izmedju voznje od Zemuna do Vrcina u odnosu na voznju kroz centar Beograda u 15h radnim danom - vrlo lako biva i preko DUPLO, a satro je sve to "gradska voznja".

      Bas sam se skoro raspravljao sa jednim Rusom - tvrdi kako mu Lada Samara trosi ispod 10 l benzina na 100 Km U GRADU. A u cemu je zapravo stos: on zivi u Moskvi i kad ide sa kraja na kraj iste on mozda predje 1-2 kilometra u "nezgodnoj" gradskoj voznji, pa onda izbije na onu njihovu "glavnu" ulicu sa XYZ traka i tako siba cetvrtom bez zaustavljanja 20-ak kilometra, do zeljenog iskljucenja, a posle nazad. Pa naravno da ce mu trositi ispod 10 l - to je slicno pomenutom primeru relacije Zemun - Vrcin.

      E zato smatram da gradsku voznju ne treba ni na koji nacin uzimati u obzir u raspravama o potrosnji! )

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Bas tako. Grad ne znaci nista. Koji grad? Znam ja odlicno tvoj teren jer sam iz okoline. Ako bi uzeo da ti je mesovita voznja recimo prema G. Milanovcu ni to nije za uporedjivanje. Sumadija nije ravnica Lada mora da trosi i to je. Za nju nista nije dobro. Ni ravno, ni brzo, ni u gradu. To je ipak specijalno vozilo ma sta izgledalo na prvi pogled. Mogu ti reci da se ovde vozi terenac (pravi terenac) obicno samo iz tacno odredjene namere. Voze ih geometri (ovde su iskljucivo privatni sa licencom), onda pijacari koji vuku one svoje dzinovske prikolice za sta je ipak potrebna snaga i tezina a kamion je ipak nezgodan i preveliki. Onda za vucu vecih camaca, jahti tezih prikolica itd. Ove nove sminkerske terence voze iz zezanja. To je nesto drugo. I oni su brate teski i trose dosta. Pa mora, nema druge iako imaju ekstra savremene motore.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #49
          Originally posted by Uros
          Ugradnja plina je kostala 350e s tim sto je 100e otislo dileru od kog sam kupio auto da bi vazila garancija od dve godine.

          Upravo sam saznao da cale nije platio dodatnih 100e sto znaci da nemamo garanciju na motor.
          S jedne strane je to glupo jer smo mogli da ugradimo plin u normalnom servisu. S druge strane, mogu da radim sta hocu sa kolima
          A to 'sta hocu' je u obliku Fiatovog 2.0 twin cam-a


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #50




            A napravio sam i ovo, tako da ce uskoro da dodje i Loveco pro



            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #51


              Cekam loveco pro i cekam rezultate
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #52
                Da li si resio gde stavljas sondu? na spajanju grane 4-2 ili ispod kao na Ivanovoj slici.
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #53
                  Kao na Ivanovoj slici, zato sam i pravio one navrtke.
                  Plan je bio da probusim izduvnu, ali sam gledao i gledao i gledao svoju izduvnu, i nisam nasao deo koji je predvidjan da primi sondu . A postavio sam pitanje o polozaju sonde jer sam to video na grani... Ko zna sta sam ja video...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • acapn
                    CBC Član
                    • 20.04.2005
                    • 86
                    • Paracin

                    #54
                    Originally posted by Uros Piperski
                    15 litara, cisto gradska voznja, temperatura ispod nule. Jedino sto auto slabo ide... Sto znaci da plin treba da se 'odvrne' i trosice jos vise...
                    Moj brat ima ladu nivu, potrosnja mu je 15 l plina (gradska voznja), a auto vuce odlicno, skoro da se ne oseca razlika u odnosu na benzin. Fora je u tome sto je odvrnuo sraf tako da mu najbolje ide auto. Cim pocne da privrce sraf zbog potrosnje ona se poveca.
                    Znaci slobodno ga odvrni i probaj, provereno u praksi. Cim je sraf mnogo zavijen, auto slabije ide, pa automatski pritiskas vise papucicu gasa tako da nema neke ustede.

                    Comment

                    • acapn
                      CBC Član
                      • 20.04.2005
                      • 86
                      • Paracin

                      #55
                      Originally posted by Uros Piperski
                      Originally posted by Uros
                      Ugradnja plina je kostala 350e s tim sto je 100e otislo dileru od kog sam kupio auto da bi vazila garancija od dve godine.
                      A to 'sta hocu' je u obliku Fiatovog 2.0 twin cam-a
                      Znam tipa koji je ugradio taj motor u ladu i ne bi ti preporucio da to radis. Jeste da je zadovoljstvo da te ljudi gledaju izbeceno dok ih pretices na autoputu sa 160, ali em sto nije sigurno (ipak lada nije konstruisana za motor te snage), em ces morati da menjas zglobove na prednjim tockovima svaka 2 meseca, a oni nisu bas jeftini.

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #56
                        Urose
                        nesto gledam sad one slike sto smo IvanT i ja postavljali i razmisljam....
                        u pocetku mi je delovalo "staro" resenje sa lamdom gore kao bolje resenje, narocito zbog vode,blata,snega...
                        Ali sto vise gledam onu drugu sliku vise mi se cini da su joj nasli dobro mesto,da je koliko toliko zasticena i da tockovi bas i ne bacaju vodu prema njoj znaci da je ipak bolja pozicija ,em ocitava stanje sa sva cetri cilindra ,em ti ne treba nova izduvna grana.
                        Ali ipak pripazi kad zimus ides u duboki sneg
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #57
                          Aco, odavno sam odvrnuo sraf. Auto ide super, a potrosnja je ostala priblizno ista. Nisam merio.

                          Ivvane:



                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #58
                            btw, ako bude problema sa zglobovima, resicemo ih


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #59
                              Kako lepo izgledaju cevke ovarbane ko nove
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #60
                                A ustvari ih izjela rdja sam otako...
                                Inace farba se vec ljusti . Ili je ona losa (Cosmos sprej, navodno za temperature do 700 stepeni) ili sam ja lose pripremio cevi, ali cetkao sam ih, smirglao jedno pola sata i oprao razredjivacem...


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X