Lada Niva

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #31
    mixer

    da je mixer namontiran ispod karburatora kako ti kazes, taj auto ili nebi radio uopste, eventualno bi mozda proradio na nekom vecem broju obrtaja motora. Mikser mora da bude namontiran ispred leptira gasa sto je u nekim slucajevima na polovini karburatora (neki obicni karburatori, i vecina mono-point ubrizgavanja). Sa miserom namontiranim ispod karburatora, pod vakumom koji pravi motor kroz mikser bi ulazila nekontrolisana kolicina plina(nema normalnog rada auta).
    Pozdrav Ivan!
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Ladislav
      CBC Senator
      • 14.12.2004
      • 223
      • Kragujevac
      • Lada Niva 1.7i

      #32
      Lada Niva, u cistoj gradskoj voznji, treba da trosi oko 15 litara BENZINA!

      Ako tebi taj auto trosi 15 litara PLINA po gradu, pa naravno da ti lose ide i da imas problema.

      He-he, kao u onom vicu "Taman kad sam naucio magarca da ne jede - on crche".

      Slobodno mu povecaj potrosnju do barem 18 litara po gradu, pa ako i dalje zeza predji na neka radikalnija resenja.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Mislis da kupi dizel ili Cherokee od 4L pa kad trosi da bar znas zasto

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Originally posted by dranix
          Urose,
          Izvini zaboravih da ti kazem veoma vaznu stvar vezanu za tvoje objasnjenje o tvojoj instalaciji u tvom prvom postu. Naime, postoji jedna velika greska kod tebe koja takodje moze biti uzrok detonacijama. Kod ugradnje miksera na karburatorske sisteme uobicajeno je da se mikser montira ISPOD karburatora a ne IZNAD kao sto je kod tebe. Znaci, mikser izmedju usisne glave i karburatora a tako je kod mene i sve je primitivno i radi bez problema a i nema sta da se pokvari
          Vidim da sad moram pisati posebnu poruku da ne bih posle pisao još stotinak

          Mikser NIKAD ne sme biti ispod karburatora. Mikser UVEKmora biti izmedju leptira i filtera za vazduh. Zavisi od tipa karburatora gde je to ali je uvek ispred leptira.

          Tvoj karburator verovatno može da se rastavai tak oda postolje sa leptirima (ili jednim) ostane dole a telo karburatora ide gore. Postoje mikseri koji se tu montiraju ali su redji. Češće je da se montira ovako kako je prikazano na slici od Lade ili izmedju kraburatora i kućišta filtera. Kod Nive to ne može jer je malo prostora izmedju filtera i haube.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Kapiram. Jasno 100%. Prostor u pitanju kod Lade.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Lada Niva, u cistoj gradskoj voznji, treba da trosi oko 15 litara BENZINA!

              Ako tebi taj auto trosi 15 litara PLINA po gradu, pa naravno da ti lose ide i da imas problema.
              zar moze toliko da potrosi u normalnoj voznji?
              meni auto od skoro 5 metara i 1400kg sa 140 konja u gradu trosi 14 litara gasa i to kada se zestoko vozi.
              da li je moguce da je Lada sa 1700 kubika motorom toliko inferiorna (kada je na gasu karburator ne utice na potrosnju u odnosu na ubrizgavanje).

              obicna Lada Riva trosi u gradu 9-11 litara benzina a kazes Niva 15, meni to deluje bas mnogo.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #37
                U normalnoj voznji nije nemoguce ali ako se malo potrudis bez problematrosi i vise
                Imam iskustva sa jednom 1.7i , teska nesto ispod 1400 kg ,ali moras da racunas i integralni pogon (ako se ne varam na ladi je stalno ukljucen)
                i zimske gume sa veelikim kramponima(zbog guma ,a i zbog diferencijala motor se ne cuje preko 60 km/h) ,a i otpor vazduha je velik doduse nista veci nego na tvom Volvou. I potrosnja od 15 l se dostize bez problema.

                Pozdrav
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #38
                  Ma trosi Lada,trosi

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Ali i gazi sve redom Traktorska transmisija je to

                    Comment

                    • Ladislav
                      CBC Senator
                      • 14.12.2004
                      • 223
                      • Kragujevac
                      • Lada Niva 1.7i

                      #40
                      Originally posted by brick
                      zar moze toliko da potrosi u normalnoj voznji?
                      Pa ovde i nije rec o NORMALNOJ, nego o GRADSKOJ voznji i to u zimskom periodu (saug i ostalo).
                      U normalnoj voznji Lada Niva trosi oko 9 litara benzina (do 10), znaci na otovrenom putu, brzina izmedju 60 i 80, menjac u 4-oj.

                      Jeste, jedan od razloga je i sto pogon 4x4 nije moguce iskljuciti.
                      Dalje, radi se o klasicnom ruskom motoru (bliskiji je Ladi specijal nego Rivi ili Samari), a Rusima je potrosnja "zadnja rupa na svirali" s obzirom da je kod njih benzin oko 30 dinara litar.

                      Ipak, nesto veca potrosnja je mala cena s obzirom sta se tim autom dobija! I to za koje pare!!!

                      Ako nekom BAS toliko smeta ta potrosnja, Lada Niva "prima" motor 220D od Mercedesa 123

                      (za ljubitelje brzine: prima i motor od Fiat Lancie 2000ccm)

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        Fiatov motor 'sraf-na-sraf'
                        A posto imam jedan 2.0 motor iz Fiata 132 mozete misliti kako sam nestrpljiv da ovaj Ladin crkne
                        Treba samo da se napravi/prepravi karter zbog prednjeg diff-a i eto ladje sa 120ak konja...


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #42
                          Jel na izdisaju taj ladin

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            Nije. Nema pola godine od kad smo je kupili...


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Pa ovde i nije rec o NORMALNOJ, nego o GRADSKOJ voznji i to u zimskom periodu
                              to sto si zoves gradska ja zovem normalna voznja, naravno ukljucuje i zimu to jest sadasnje uslove.
                              za te uslove mislim da je mnogo, u smislu ne vozi se od semafora do semafora do 6000 obrtaja, gas do daske kocnica do daske. meni u tim uslovima po gradu trosi oko 16-17 litara gasa ali to je malo zustrije od normalne gradske voznje.

                              znaci na otovrenom putu, brzina izmedju 60 i 80, menjac u 4-oj.
                              ovako sporo veoma retko vozim, i ja to zovem penzionerski. nemam predstavu koliko bi tada moglo/trebalo da trosi.

                              znam da na otvorenom pri konstantnih 150 km/h trosi oko 13 litara gasa sa klimom leti.

                              verujem da su Lada i Volvo u istoj kutijastoj kategoriji sto se otpora vazduha tice, mada ko zna iz potrosnja Lade Nive ne upucuje na to bas.

                              ne znam, vozio sam klasicne Lade i kod njih je potrosnja na otvorenom pri 60-80 oko 7 litara benzina u gradu kao sto sam rekao 9-11 ukljucujuci i zimu, modeli sa karburatorom.

                              mada neko rece da Niva ima problema da nema ni dovoljno snage sa postojecom ugradnjom gasa sto sluti na neki problem oko ispravnosti.

                              en znam, meni se cini da bi potrosnja gasa trebala biti manja.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Ladislav
                                CBC Senator
                                • 14.12.2004
                                • 223
                                • Kragujevac
                                • Lada Niva 1.7i

                                #45
                                Originally posted by brick
                                ne znam, vozio sam klasicne Lade i kod njih je potrosnja na otvorenom pri 60-80 oko 7 litara benzina u gradu kao sto sam rekao 9-11 ukljucujuci i zimu, modeli sa karburatorom.
                                Pitanje je sta ti je sve "klasicna Lada". Tu su modeli VAZ 2101-2107 (Lada Standard, Lada Specijal i Lada Riva). U toj grupi ubedljivo najmanji potrosac je Lada Riva (VAZ 2105 i 2107), a najveci Lada Specijal (VAZ 2103).
                                Ta Lada Specijal trosi ne manje od 8 litara, (pricam o "normalnoj" voznji onako kako sam je opisao u prethodnom postu, dakle NISTA GRAD).
                                E sad, Niva je mnogo tezi auto, stalni pogon 4x4, losija aerodinamika, terenske gumetine, pa je logicna visa potrosnja.

                                E da, sad se setih jednog Zemunca koji je tvrdio kako mu Lada Specijal trosi samo 13 litara plina po gradu. Tu ja kazem da je to nemoguce, on da je moguce, krene ostra diskusija i on na kraju objasni kako zivi u Zemunu, a radi u Vrcinu, do posla ima 18Km i to uglavnom auto-puta.

                                He-he, jeste da je to formalno voznja po gradu, ali je takodje i voznja po auto putu
                                Zakljucak je da gradsku voznju nikad ne treba uzimati u obzir u diskusijama, prava potrosnja je prav put, 4. brzina, izmedju 60 i 80 Km/h.

                                Comment

                                Working...
                                X