Originally posted by Raptor
pitanjce
Collapse
X
-
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
-
-
Možda je majstor isklju?io pumpu umesto dizni ili i pumpu pa dok naduva pritisak...?
U svakom slu?aju dok ne pogleda instalaciju struje neko ko se razume teško je ovako re?i nešto pametno )
Comment
-
-
Originally posted by DoraMožda je majstor isklju?io pumpu umesto dizni ili i pumpu pa dok naduva pritisak...?
U svakom slu?aju dok ne pogleda instalaciju struje neko ko se razume teško je ovako re?i nešto pametno )Evo samo da javim da se iskljucuju dizne, pumpa benzina radi i na plinu,danas provereno. Idemo dalje dok ne provalimo
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Originally posted by Zmaj KVBugarski"BRC" Elegant komutator ima sledece boje provodnika:
+12v KEY - Crvena
GND ili ti "masa" odnosno minus - Crna
Impuls - Braun
LPG - Plava
Petrol - Najcesce je bila bela mada znalo je da se desi da bude i zuta (tu zicu ne vezuj nigde.bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Plava žica koja uklju?uje ventile plina u isto vreme isklju?uje dizne preko relea.
Comment
-
-
Originally posted by lakilucanoJedno pitanjce cisto informativno zar ovu zuttu zicu ne bi trebalo spojiti na releje koji iskljcuju dizne , tako je kod mene
To isto i ti mozes da uradis uz malo strpljenja i truda na sledeci nacin:
Relej ima cetiri ili pet kontakta ne sebi (zavisno od marke i konstrukcije releja) tebi su potrebni kontakti 30, 87a, 85 i 86 (ove brojne oznake su univerzalne i njihova obelezja nalaze se sa donje strane releja) kablovi za blokadu dizni spajas na kontakte 30 i 87a (trenutno su kod tebe spojeni na kontakte 30 i 87). Masu i pobudu spajas na kontakte 85 i 86 (masa ti je jasno da ide na minus klemu akumulatora ili na karoseriju vozila a pobudu uzmes paralelno sa + plusa koji ide na plinski ventil). Zutu zicu koja ide sa prekidaca odspajas i izoliras. Ne bi trebalo da imas problema sa ovom prepravkom prosto `ko pasuljSa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
Sluzi da zaprlja isparivac, a treba ga ispustiti svakih 15-20.000km.
Comment
-
-
Na dnu (donjem delu) svakog isparivaca za venturi sisteme, postoji cep. Obicno je od plastike, mesinga, aluminijuma i samo se odvije, iscuri ulje ako ga ima, cep se vrati nazad i to je to,
Comment
-
-
Ulje pritiska membranu u otežava joj kretanje tako da svakako uti?e na performanse i potrošnju...
Comment
-
Comment