Originally posted by Raptor
pitanjce
Collapse
X
-
Ne radi na benzin 100% ,ugasi se motor kad se prebaci na benzin, a za emulator znam samo sto majstor nije imao trenutno.Ali to mi i nije problem to je mali posao vise me zanimalo ovo sto se gasi kad se prebaci na benzin.bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
-
-
Možda je majstor isklju?io pumpu umesto dizni ili i pumpu pa dok naduva pritisak...?
U svakom slu?aju dok ne pogleda instalaciju struje neko ko se razume teško je ovako re?i nešto pametno )
Comment
-
-
Originally posted by DoraMožda je majstor isklju?io pumpu umesto dizni ili i pumpu pa dok naduva pritisak...?
U svakom slu?aju dok ne pogleda instalaciju struje neko ko se razume teško je ovako re?i nešto pametno )
Evo samo da javim da se iskljucuju dizne, pumpa benzina radi i na plinu,danas provereno. Idemo dalje dok ne provalimo
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Jedno pitanjce cisto informativno zar ovu zuttu zicu ne bi trebalo spojiti na releje koji iskljcuju dizne , tako je kod meneOriginally posted by Zmaj KVBugarski
"BRC" Elegant komutator ima sledece boje provodnika:
+12v KEY - Crvena
GND ili ti "masa" odnosno minus - Crna
Impuls - Braun
LPG - Plava
Petrol - Najcesce je bila bela mada znalo je da se desi da bude i zuta (tu zicu ne vezuj nigde.
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Plava žica koja uklju?uje ventile plina u isto vreme isklju?uje dizne preko relea.
Comment
-
-
Kao sto je Dora rekao LPG provodnik bi trebalo da komanduje radom releja ili emulatora, to se radi zato sto bi u slucaju kvara komutatora ili LPG elektro instalacije auto bez problema radio na benzin.Originally posted by lakilucanoJedno pitanjce cisto informativno zar ovu zuttu zicu ne bi trebalo spojiti na releje koji iskljcuju dizne , tako je kod mene
To isto i ti mozes da uradis uz malo strpljenja i truda na sledeci nacin:
Relej ima cetiri ili pet kontakta ne sebi (zavisno od marke i konstrukcije releja) tebi su potrebni kontakti 30, 87a, 85 i 86 (ove brojne oznake su univerzalne i njihova obelezja nalaze se sa donje strane releja) kablovi za blokadu dizni spajas na kontakte 30 i 87a (trenutno su kod tebe spojeni na kontakte 30 i 87). Masu i pobudu spajas na kontakte 85 i 86 (masa ti je jasno da ide na minus klemu akumulatora ili na karoseriju vozila a pobudu uzmes paralelno sa + plusa koji ide na plinski ventil). Zutu zicu koja ide sa prekidaca odspajas i izoliras. Ne bi trebalo da imas problema sa ovom prepravkom prosto `ko pasulj
Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

Comment
-
-
Sluzi da zaprlja isparivac
, a treba ga ispustiti svakih 15-20.000km.
Comment
-
-
Na dnu (donjem delu) svakog isparivaca za venturi sisteme, postoji cep. Obicno je od plastike, mesinga, aluminijuma i samo se odvije, iscuri ulje ako ga ima, cep se vrati nazad i to je to,
Comment
-
-
Ulje pritiska membranu u otežava joj kretanje tako da svakako uti?e na performanse i potrošnju...
Comment
-

Comment