Za isparivach sam rekao jer ugradjuju slabiji, stavlja se po snazi motora, drugachije napajnje ima automobil sa 4-cilinda tu moze da bude napajanje gasom i preko prstena na usisnog grani, za petaka ili sestaka busi se usisna grana!!! Pre negoli uputis komentar proveri.
Nećemo ići dalje, bilo je jednostavnije da obrišem ali je mnogo njih već pročitalo pa bi ostalo da postoje isparivači po broju cilindara ili tek ovo, neki se buše neki ne... Zato nije obrisano.. bar za sada...
Što se tiče detonacija iz auspuha, one su uvek odraz nesagorelih, eksplozivnih gasova koji nisu DOGORELI u motoru već proces ekspanzije nastavljaju i dalje u izduvnom sistemu. Ovde ću obrazložiti motore koji su ok. stanja bez kvarova koji bi mogli isto izazvati. Postoje neki automobili koji skidanjem auspuha gotovo uvek neku malu količinu gasova detoniraju van motora, ali dobrim izduvom fabrikanti to uspevaju da svedu na nulu. Novi motori između ostalog imaju uvek dva skoka varnice, jedan pri paljenju smeše, drugi pri taktu izduvavanja-zatu su svećice kod novih motora duplo opterećene, plus što rade u izuzetno siromašnoj i toplijoj smeši. Posledica pucanja na gas su svakako zaostali nesagoreli delovi LPG.a, koji se mogu eliminisati revizijom izduva, ili korišćenjem boljih mešača za gas. Svašta sam viđao od ubušenih creva za usis, pa do ručnih mešača. Treba pokušati sa DRAKČETOVIM mešačima ako znate o čemu pričam.Na takvima rade motori, ali smeša nije homogena pa uvek je negde bogatija i kao takva nestigne u potpunosti da sagori. Što se tiče gašenja motora pri većim brzinama kod venturi sistema, taj problem je gotovo redovna pojava, koja se provuče i ozbiljnim serviserima. Problem je stvaranje pritiska u usisu filtera, koji je izazvan direktnim udarom vetra. Mora se zaštititi taj ulaz jer tako stvoren pritisak u usisu isparivač vidi kao povećanje pritiska i reaguje zatvaranjem dotoka gasa. On neprepoznaje da li je to od gasa ili vazduha pritisak. Vidim da su ljudi i pre mene o ovom pisali i da su imali sličnih iskustava.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Ja vozim mitsubishi galant-a 2.5 v6 i lanciju lybru 2.0 5 cyl.(namontirana metalna grana) sa ,,prstenovima" na usisu i nesto nisam primetio da mi vozila ne rade,naprotiv ne gasim ih!
Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Comment