RS 2000 ugradnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alfaromeo boy
    CBC Član
    • 22.11.2007
    • 23
    • pariz

    #76
    Prvo ako citiras citiraj do kraja.."brc je extra..samo vi ugradjujte i dalje...sta bi putari radili kad bi odmah napravili dobar put... postoji ona stara "sto ljudi, sto cudi"...moja prica je zasnovana na licnom iskustvu...tvoja na tvojem...meni licno nista neide ni iz dzepa ni u dzep, tako da mi je sve jedno...nevidim svrhu dalje rasprave a i zaobisli smo temu ovog posta...svaki od uredjaja je poseban i dobar na svoj nacin...bitno je samo da nisu iz Turske, Bugarske i slicnih zemalja, zar ne?..treba nauciti ove ljude da sve sto je jeftino nije i dobro a pogotovo sigurno...tako da nema ljutnje.."...drugo ja nisam taj na koga mislis iz Zemuna...trece neznam u kom delu sam spomenuo da sam ugradio 30000 uredjaja, a ako negde jesam izvinjavam se...cetvrto interesantan taj landi koji se prodaje i ugradjuje samo kod nas, zasto ga nema ni na jednom zvanicnom landijevom sajtu?...peto zasto u Srbiji nema vise ovlascenog (ne samoovlascenog nego OVLASCENOG) zastupnika za landi?...kako to da je od prosle godine prekinuta saradnja sa firmama u Srbiji?...i da to nije bilo bas zbog tog LANDIJA sa slike?...nekazem da je linkoln savrsen, niko nije savrsen, a i covek je za prvi put ugradio plin daleko bolje od mog prvog puta..meni se licno nesvidja uredjaj koji je ugradio a ne rad..

    zar ovaj uredjaj sa slike ne lici na recimo lovato? umesto heder pisu sta god hoces za pola evra po komadu...sto se tice brc-a radio sam ga i jos ga radim i smatram da ne vredi te pare..imaju dobru reklamu svaka im cast ali postoje daleko bolji i jeftiniji uredjaji od njih...vama da se predstavljam nema razloga...jbg balkanac sta ces...kao i sto sam predpostavio ovo je satro javan forum kojim caruje par likova i koji brisu i komentarisu sve ono sto im ne odgovara...kao sto cete verovatno uraditi i sa ovim postom..uzgled budi receno dobro poznajem tog decka citaj Ranka sa kojim si me zamenio i mislim da je decko daleko bolji majstor od svih vas, sto vam je i svima dokazao prepravljajuci vase neuspele ugradnje...pa ti sad ajde kao i obicno obrisi ono sto ti neodgovara...ja odo u crkvu dovidjenja...
    ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #77
      .cetvrto interesantan taj landi koji se prodaje i ugradjuje samo kod nas, zasto ga nema ni na jednom zvanicnom landijevom sajtu?..
      Klikni, Ranka znam, ostalo ne komentarišem, nisi vredan toga...
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • bili
        CBC Senator
        • 13.11.2007
        • 208
        • NS

        #78
        sikvent kit za tvoj auto sve sa cevkama i crevima u kutiji marke zavoli staje oko 450 e
        Ovo me je "malo iziritiralo" pa reko da proverim. Da li je moguće da se za ugradnju sekventa uzima 400 e (u Futogu za ugradnju Zavolija traže oko 850 e).
        VW über alles.

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #79
          ne verujte svemu što pročitate,dečko se na brzaka izlupao,i dobro, ne želim više da ga komentarišem,nije zaista vredan toga,niko ne uzima 400 za ruke koliko znam a i da uzima dok ima onih koji to plaćaju dobro,dečko je zaboravio samo da navede da je to "prednji" kit,ima tu još dosta...

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #80
            Da na jednoj ugradnji može da se zaradi 400€, ugrađivali bi smo 4-5 auta mesečno i uživali. Takva situacija je u normalnim zemljama, gde se za ugradnju sekvencijalnog sistema naplaćuje od 400-1000€, ali to vreme kod nas neće stići još dugo, dugo.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • bili
              CBC Senator
              • 13.11.2007
              • 208
              • NS

              #81
              dečko se na brzaka izlupao
              Ma, skontao sam ja to.

              I meni je bilo jasno da to nije kompletna cifra, ali nisam hteo da podatak prodje nezapaženo. Neko ko u budućnosti bude čitao može doći u nedoumicu.

              Hvala Gorky, *IvanT*
              VW über alles.

              Comment

              • alfaromeo boy
                CBC Član
                • 22.11.2007
                • 23
                • pariz

                #82
                prednji kit zavoli 4 cilindra 's' isparivac, u kit ulazi cev 6 metara, komp, svi kablovi, sva creva, ventili, sve selne, srafovi, nosaci za isparivac i kompjuter, znaci sve, kosta 440 evra i moze da ga kupi bilo ko u novom sadu u maloprodaji, u veleprodaji staje 420 evra, zadnji ventil i toro boca 600x200 ili 41 litar u eurogasu u zemunu je 100 evra i ide zajedno sa utakacem, znaci ako sam kupis ukupno te kosta 540 evra sve!!! losiji sistemi tipa nx su jos jeftiniji, ova cena vazi za zavoli, lovato, tartarini. idi sam u radnju pa proveri, sve ostalo uzimaju majstori za ruke! znaci od 200 do 400 zavisi od majstora. uzmite adrese i proverite sami u radnjama da li govorim istinu. pozz, decko i dalje lupa i lupa i lupa, al malo je mnogo za Srbiju 400 evra da se uzme od sirotinje, pa to je jedan losiji jugo.
                ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #83
                  Kada si mi vec podigao temu na vrh da kazem i ja par reci....

                  Od kada sam sredio kablove sto vode 12v i signal od EDIS-a do bobina u glavi, nisam imao NI JEDNU detonaciju!!!

                  Palim uvek na benzin, jednom nedeljno provozam par km na benzin (obicno do pumpe)

                  Ne mogu da kazem da nisam zadovoljan potrosnjom plina, ipak je velika kubikaza a i zestoko ga vozim, pri takvoj voznji potrosnja 14.5 do 16l u gradu u zavisnosti od pumpe na kojoj sipam.
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #84
                    al malo je mnogo za Srbiju 400 evra da se uzme od sirotinje, pa to je jedan losiji jugo.
                    sebe si svrstao u tu samoformiranu grupu- sirotinja, 400 evra, losiji Jugo...
                    ili onako napamet ?

                    kao prvo, cena ugradnje je slobodno formirana pa kome se ne svidja ponudjena usluga (a i roba) ne mora da je kupuje.
                    niko nikoga ne bije niti tera na nista.

                    dalje, novi si na forumu pa ne znam sta da zakljucim, ali ovako na prvu loptu lici da nikada nisi imao nikakvog dodira sa ikakvim vodjenjem bilo kakve firme, nisi video biznis ni u prolazu.

                    samo da ti ukazem na delic stvari koje previdjas-
                    trosak samog prostora radionice, potrosenih energenata, poreze na sve to, zatim trosak skolovanja, trosak alata, trosak dijagnosticke opreme, i skolovanja za dijagnostiku kao postupak, trosak nabavke materijala (od te famozne prodavnice nece sam od sebe materijal uskociti u servis), zatim trosak obrtnog kapitala koji je ulozen, pa trosak firmarine i drugih taksi koje moraju da se placaju bez pardona imao ili nemao promet i zaradu, pa trosak garancije na rad odnosno ugradnju, itd itd.


                    a nadam se da nije sporno da ulozen trud, znanje i rad se svuda usvetu vrednuje pa je red da tako bude i ovde kod nas.

                    uopste nije bitno koliko kosta losiji Jugo, ili je potpuno besplatan.
                    to nije usluga ugradnje autogasnog sistema i potpuno je bespredmetno, sve i da je 0 dinara, poklonjeno.

                    ja cenim svaciji rad, kao sto svoj rad, i spreman sam da platim koliko se trazi za tacno onu ugovorenu uslugu.

                    ako mi necija cena rada ne odgovara, nikada ne kritikujem vec prosto odem kod drugoga ponudjaca koji mi odgovara.

                    ponavljam, trziste je slobodno i niko nikoga ni na sta ne tera pa tako niti na ugradnju gasa bas kod osobe A u servisu X.

                    ne mislim da je ugradnja gasa, pogotovu sekvent sistema nekakva nedostizna nauka tipa svemirski brod sto ne sme da takne obican smrtnik, ali mislim da prvo treba odredjeno iskustvo u tehnickim srodnim oblastima, podosta znanja, vestina u radu sa alatima, poznavanje tacne procedure i takodje spremnost da se prihvati rizik u potpunom obimu za sve sto bi moglo da postane problematicno bilo na motoru bilo na vozilu kao posledica ugradnje.

                    sve se da nauciti, pa i majstori koji ugradjuju gas su naucili taj posao, samo je mnogo prijatnije uciti uz neposrednu podrsku nekoga ko zna da uputi u taj posao (sto bi rekli segrt) nego samostalno na svojim greskama na svom autu i sa svojim novcem.

                    ako se napravi greska, tih hipotetickih 400 evra postace neka mnogo jaca suma izgubljenih para ako se unisti motor.

                    da ne bude zabune, ne kazem da svako ko okaci tablu negde na zid, i svako ko se izdaje da jeste majstor zaista to i jeste.

                    majstor se poznaje i postaje delima, radom a ne tablom i samoreklamerstvom.

                    kao i u svakom poslu, majstor od zanata nece raditi jeftino i cenice svoj rad.

                    to je prosto osnovna odlika poslovanja. ime i tradicija uspeha kosta
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dacc
                      CBC Član
                      • 24.02.2008
                      • 21
                      • Pancevo

                      #85
                      Kupis Zavoli za 420e bocu za 100e sve to lepo namontiras picanski po atestu itd..
                      A sta onda?

                      To neradi samo od sebe. A STO?

                      Softver taj dobri softver.U koliko supa za plin mozes naci kabl i softver za sekvent Zavoli Landi itd..

                      To treba ustelovati da lepo radi,da ide,da fino trosi...

                      Tih 400 e za ruke je mnogo manje nego sto mislite...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #86
                        Ako vas zanima zarada majstora otvorite temu za to, odavde se udaljite u sitnim koracima tiho i nečujno....
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • alfaromeo boy
                          CBC Član
                          • 22.11.2007
                          • 23
                          • pariz

                          #87
                          da malo dopunim predhodno izlaganje.
                          Kabal za zavoli ili tartarini i lovato staje 1800 dinara, softver ti daju za dzabe, sa tim mozes da ustelujes auto. ako hoces malo vise opcija u softveru za preciznije stelovanje koje je inace neophodno za neke tipove automobila kupis i kljuc koji staje 78 evra i otvara skrivene delove softvera. uz svaki kit ide i detaljno upustvo gde sta i kako, sa svim semama. e ali neke stvari nisu na njima i tu dolazi do znacaja iskustvo majstora., koju zicu iseci i gde, gde busiti rupe za dizne itd. za to postoje posebne seme koje proizvodjac daje iskljucivo majstorima. oko cena kita sam malko pogresio zavoli 4 cilindra je 34440 dinara, 6 cilindara je 45780 dinara ili 48300 za auta preko 110kw, 8 cilindara je 48720 din. lovato je 4 cilindra 37800 din i 6 cilindra 51150 din. kit za karburator tj mini kit koji obuhvata isparivac, prekidac i ventil staje 59 evra. to su cene u maloprodaji normalno servisi na to imaju popust. sve ovo moze da se proveri u radnji.
                          nisam ja rekao da je 400 e mnogo za ruke, mozda je i malo. ja znam da vecina auta koji se ovde prodaju dolaze sa gomilom problema od preko i da vecina pravi dosta problema prilikom ugradnje i da lak i jednostavan posao postaje nocna mora, a pogotovo sa musterijama koje voze a8 i kaze da mu trosi 13 litara benzina. takodje znam da kad dodje auto od 60000 evra i desi se neki problem u garantnom roku bilo kakva steta mora da se pokrije iz tih 400 evra a ona moze da bude i deset puta veca. postujem ja majstorskih 400 evra nekada sam ziveo od njih. nemojte me pogresno shvatiti voleo bih da vecina servisa izgleda poput vasih i da je profesionalna kao sto su i vasi. Cisto zelim da stavim svima do znanja koliko kosta orginalna oprema u nabavci i da svako moze da je kupi ali mora da je ugradi u servisu. Licno mislim da kod nas ima dosta dunjdjera koji neznaju nista i da nam treba vise majstora poput vas kao i da je 400 evra mnogo malo za ruke s obzirom da je vecina auta koji ugradjuju plin mnogo vredna i da u hrvatskoj i zemljama u okruzenju ovlasceni servisi uzimaju od 1000 pa na dalje. Ipak vi neprodajete lubenice pa da odmah zaboravite musteriju nego ostaje trajna obaveza prema njima u toku dve godine, zbog toga je tih 400 evra malo. isto tako znam da tih 400evra moraju da zarade plate, kiriju, porez, porez na porez, struju, hranu za familiju, pa sto mislite da sam ja to prestao da radim? nisam mogao da opstanem sa tih 400 evra. cene takodje prikazujem da bi bar malo uticao na ljude da ne kupuju djubre po buvljacima nego orginalne proizvode u vasim radnjama i da tu odmah i ugrade iste jer je to mnogo jeftinije. Skidam ja kapu svim vama i nadam se da ce uskoro poceti da se primenjuje u praksi da samo ovlasceni i registrovani mogu da ugradjuju uredjaje i da izdaju za to potvrdu sa pecatom svoje radnje bez koje nece moci da se prodje atest. cela ova prica je na konto toga da je covek trebao da doje kod vas u servis i ugradi uredjaj a ne sam kod kuce. ako sam nekoga svojim pisanjem uvredio izvinjavam se.
                          pozz
                          ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                          Comment

                          • alfaromeo boy
                            CBC Član
                            • 22.11.2007
                            • 23
                            • pariz

                            #88
                            i jos nesto, ugradnja plina jeste nauka, svi smo mi zavrsili obuke i bili neciji segrti i povrh svega jako je opasna, mnogo opasnija nego sto se inace misli. to sto se mi malo raspravljamo ili salimo oko uredjaja i ugradnje imamo pravo jer smo svi majstori i znamo sve opasnosti ovoga posla. nikako ponavljam nikako ne treba ugradjivati uredjaje kod kuce, u svojim garazama a pogotovo ako se to radi prvi put i bez necijih saveta i pomoci. greske su male i lako se podkradu i mnogo iskusnijima. za sve ugradnje obratite se za to obucenim ljudima poput sw.brick, ivant, dora, ranka kojeg sam spominjao i ostalim majstorima na ovom forumu, neverujte svim uputstima koje pronadjete na netu, plin se ugradjuje na svaki auto individualno i zavisi od slucaja do slucaja cak i na istim modelima ima mnogo varijacija.
                            pamet u glavu i slusajte ove ljude jer oni znaju svoj posao dobro da rade.

                            P.S. za sw.brick=a nemoj pogresno da me shvatis ja sad vodim kompaniju koja ima preko 300 zaposlenih i dobro znam muke oko poreza, doprinosa, bilansa, aneksa, i ostalih haraca
                            jos jednom pozz za sve i jos jednom izvinjavam se ako sam nekog uvredio nije mi bila namera
                            ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #89
                              Ja nisam uvredjen a ni iznenadjen, daleko je to od 400 evra nažalost, mislim našu. Mušterijama bi odgovoaralo da je 50
                              Ono što je pojenta svega je da tema nema veze sa ovim, zato pokrenite novu ako želite nastaviti ili pronadjite stare gde je već sve ovo pisano dosta puta samo su cifre drugačije....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X