RS 2000 ugradnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    RS 2000 ugradnja plina

    potrebna mi je Vasa pomoc i saveti oko ugradnje plinskog uredjaja u escorta RS2000, 93 godina, metalna grana, injection, 110kw.......

    Planiram klasican sistem (mozda se odlucim i za lambda control ali tesko)

    1. Da li je dovoljan isparivac koji svi nude u mini kitu do 85kw ili treba ici na jaci i da li se oseca razika u snazi i potrosnji.......

    2. lovato ili landirenco?

    3. sa emulatorom ili bez

    4. da li u letnjem periodu praktikovati paljenje samo na plin i da li u tom slucaju iskljuciti benzinsku pumpu, ili je potrebno da benzin cirkulise i hladi dizne, ako treba slikacu i polozaj dizni, otprilike su u samom dnu usisne grane (nisam detaljno pregledao ali misim da nisu u glavi) i i sta ce se desiti ako dizne nebudu imale hl;adjenje

    5. precnik grane kod leptira gde ce se montirati mesac je 70mm, znam da je logicno da ide i mesac tog precnika ali ce mi onda unutrasnji precnik mesaca biti za 15-20mm manji, pa sam mislio da nadjem mesac koji ima unutrasnji precnik (mislim na onaj najuzi deo gde su rupice) 70mm pa da napravim prsten da redukujem razliku.......valjda je neko razume sta sam hteo reci.....

    6. da li je pravilo na svim autima da se mora redukovati protok vazduha ili je moguce ustelovati da dobro vuce i bez toga

    NAJVAZNIJE PITANJE JE GDE SMESTITI ISPARIVAC JER STVARNO JE PRETRPANO ISPOD HAUBE!

    evo trazim sliku motornog prostora i kacim

    Hvala unapred
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    http://www.forddesktops.com/v1/desktop. ... Engine.jpg
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Kratko cu, pa ti razmisli....

      Klasičan venturi sistem će praviti probleme na ovom tipu motora (velika zapremina usisne grane, mešAČ namontiran daleeeekooo....), tako da je bolje ugraditi sekvencijalni sistem.

      Zadržaćeš performanse na benzinu, neće biti rizika od detonacije i uživaćeš u vožnji.

      Nije venturi za taj tip motora...
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        1. Stavi jači, svaki proizvodjač ima više isparivača, stavi sledeći po snazi, mada bi radio i običan.

        2. Svejedno

        3. Bolje sa emulatorom, lakše se montira i demontira a imaš podešavanje vremena kad se pušta plin u odnosu na benzin.

        4. Nikako ne paliti na plin pa makar i u sahari

        5. Nisam najbolje razumeo ali shvatam da bi hteo i dalje isti protok vazduha, nema jare i pare

        6. To pravilo upražnjavaju priučeni majstori ili oni koji hoće da imaju "isti" protok, posle stave redukciju


        7. Ispod kućišta filtera ili sa leve strane gledano odnapred ispod fara, samo onda treba napraviti limeni pregradu da se štiti isparivač od izduvne grane.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #5
          @ *IvanT*

          Na toyoti mi je put od mesaca do glave bio duzi i plin je radio savrseno,


          @ Dora

          3 nerazumem kakvo podesavanje vremena?

          4 znaci benzin mora da cirkulise, nista od iskljucivanja pumpe??

          5 znaci ipak mora odgovarajuci mesac, a sta ce se desiti ako stavim veci??

          7 nema bas mnogo mesta ni pored kucista filtera, lako cu ako uzmem isparivac manjih dimenzija ali prosli na toyoti mi je bio MG ogroman...
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            3. Na emulatoru se podešava kad će otvoriti plinski ventil, tako se dozira da se to desi tačno onda kad nestane benzina u usisnoj grani, ni pre ni posle.
            4. Nema isključenja pumpe.

            5. Desiće se detonacija jer neće biti dovoljno potpritiska da uvuče plin.

            Ispod kućišta filtera, svakako ćeš morati skinuti onu usisnu cev koja ide na prednju masku.

            Ipak razmisli o sekventu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              OK, ukapirao sve,

              A jel ima problema oko atesta u zavisnosti gde je postavljen isparivac?

              I da li prolazim atest sa bocom u rezervnom tocku, gledaju li koliko je odmaknuta boca od zadnje stranice?

              Nije problem da ugradim sequent, mislim ugradio bi ga sigurno da je neki novi i vredni auto u pitanju i da planiram da ga vozim 5 godina...

              A koliko je komplikovanija instalacija za sequent od obicnog, kapiram da je od boce do isparivaca sve isto, a sta dalje ide i jel komp od sequenta radi nezavisno po fiksnim mapama ili saradjuje sa kompom od auta i koristi podatke sa nekih davaca (sa kojih i kako se veze)?

              Sta znam, mozda me ubedite i za sequent......
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • Type_R
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2007
                • 900
                • Valjevo

                #8
                E jal ima neki link gde je detaljno opisan sequent i instalacija?
                3SG(T)E EXPERT

                MAN service

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  @ *IvanT*

                  Na toyoti mi je put od mesaca do glave bio duzi i plin je radio savrseno,
                  E jal ima neki link gde je detaljno opisan sequent i instalacija?
                  Ipak si razmislio, ili...?

                  Uz svaki kupljeni sekvencijalni sistem, dobijes i uputstvo za montažu. To što je na Toyoti venturi radio savršeno, neznači da će i na tom Fordu. Nisam ti ono napisao sa iskustvom od dva automobila, već sa sa "par" komada više.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Type_R
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2007
                    • 900
                    • Valjevo

                    #10
                    Pa nemam pojma, bacio si me na muke...
                    Problem je sto mi se neulaze mnogo u auto jer neverujem da cu ga voziti vise od god dana, a ipak ako ugradim obican sistem pa pocne da me zeza i recimo potrosnja bude 20+ litara onda nisam nista uradio......

                    A stvarno na toyoti mi je obican radio dve godine bez ikakvih problema i bio sam prezadovoljan ali sto kazes ovo je ford....

                    A reci mi ovo sto sam pitao za komp i povezivanj, sa koji davaca sequen uzima podatke i da li se veze na ECU od auta ili ne?


                    PS.

                    Vidim da ovde ima mnogo Vas koji ugradjujete plinske uredjaje, pa me interesuje kakva su Vasa iskustva bas sa ovim medelom auta i koje uredjaje ste montirali (tip, marka, snaga isparivaca....)
                    3SG(T)E EXPERT

                    MAN service

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Sekvencijalni sistem koristi impuls ob benzinskih brizgača, impuls broja obrtaja , kontaktni plus i plus i masu sa akumulatora. To je sve od kablova za povezivanje. Bilo koji sekvencijalni sistem (kršten ) sa isparivačem dovoljnim za taj tip motora će raditi normalno. Cena je nešto viša u odnosu na lambda kontrolu, a razlike su velike.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        Nadam se da cu sutra resiti koji sistem uzimam pa Vam javljam sta dalje...
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          #13
                          Uzeo sam landirenco klasican sistem, slikacu posle sve delove i napisati oznake a sada jedno pitanje, posto sam plocu uzeo pogresno fi60 a treba mi 70 tako da sutra u svakom slucaju menjam pa me interesuje da li su bolje one stare bez klapne pa staviti klapnu na kuciste ili da uzmem sa klapnom (ova sto mi je mala je sa klapnom)

                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            jos par pitanja, koja zica sa prekidaca ide na isparivac, koja na emulator a koja na el ventil (nemoj da se smejete, prvi put montiram...)




                            I kako povezati emulator, evo slike dzekova...

                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              kao sto pise na slici, plava zica.
                              emulator prosto ubodes serijski izmedju postojeceg benzinskog konektora (dizne), masu spojis na masu vozila a napajanje na onu istu plavu zicu.

                              plava, ti je napajanje gasnog dela instalacije.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X