RS 2000 ugradnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #61
    P.S. javljaj se svaki dan oko 19 sati da znamo
    Evo da se javim minut pre roka (po mom satu)


    Ako ste raspolozeni da idemo dalje.....

    Evo slike analizatora






    Cak ima i neku nalepnicu PROPANE i neki koeficijent (sta mu to znaci)




    EDIT:

    Pozurio sam da se javim na vreme pa zaboravi glavno, a to je da li mogu da iskoristim ovaj analizator i normalno objasnjenje kako???

    evo i fabrickih podataka za moj auto pri radu na benzin ako to uopste ima neke veze
    CO level at idle speed - tailpipe...........vol. % CO 0,5 max Not adjustable
    HC level at idle speed......................ppm 100
    CO2 level at idle speed.....................vol. % CO2 14.5-16
    O2 level at idle speed......................vol. % O2 0,1-0,5
    CO content at 2800-3100 rpm.................vol. % 0,3
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #62
      Dajte neke savete da iskoristim priliku dok mogu na analizator gasova....

      Veceras sam primetio da mi se auto gusi na malom gasu 1000-2000rpm ali zato preko 3000rpm kida kako vuce, bolje nego na benzin, jel to znaci da mu je mnogo bogata smesa?? Da smanjim malo plina???
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #63
        Smanji, i potrazi po forumu kako se steluje plinski uredjaj da radi lepo na leru, prihvata gas i kako da ide "jednako" kao na benzin.
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #64
          drugar sve pohvale za hrabrost na samougradjivanju gasa,vidim da je proradilo sto nisi uzeo sekvent(imao bi jos jednu musteriju(mene)) da probamo kako radi...
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #65
            Hvala,

            Uh, sequent, vrlo rado bi ga ugradio (ne ja naravno nego u servisu) ali mislim da ne vredi da dajem tolike pare jer sam auto uzeo koliko da prezimim a posle sta bude a mislim da u auto te vrednosti neisplati se ugradjivati sequent.....ali se tebi u tvoj svakako isplati, ja sam mislio da se ti uveliko vozas na plin!!!! Sto si odustao, spominjao si da ces ubaciti sequent zadnji put......

            Danas sam malo stelovao plin.......znaci imao sam problem da kada na leru dam gas prvo malo proguta pa onda primi, to sam resio tako sto sam malo odvrnuo sraf na racvi, da li je to dobro??? Ler nisam dirao jer mi stoji otprilike na 950+-50 koliko je i fabricki na benzinu...

            Potrosnju jos ne znam jer nisam potrosio 20L koje sam sipao, a ne znam da li da cimam drugara i da stelujem plin na analizatoru gasova jer vidim da nije nesto raspolozen (u guzvi je) ali ako je to ono pravo jeb... da ga pritegnem...
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #66
              Posto je to obican venturi podesi klasicno slavinu na 3000rpm po uobicajenoj proceduri.
              Ne vredi ti nista podesavanje takvog gasnog uredjanja na analizatoru gasova. Ne mozes dobiti nikakve spektakularne rezultate jer nema kontrole dotoka gasa vec motor uzima onoliko koliko si mu NAJVISE dozvolio ili manje od toga koliko vacuumom povuce u zavisnosti od broja obrtaja odn. potraznje motora za masom smese.
              Tvoj sadasnji simptom lici na to da nisi dovoljno odvrnuo slavinu.
              Kad neznije ubrzavas verovatno te gnedle i nema ili se manje oseca. Jel tako?

              Comment

              • Type_R
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2007
                • 900
                • Valjevo

                #67
                OK poslusacu savet za stelovanje, samo ako mozes ili bilo ko drugi da mi da link od te teme o stelovanju jer probao sam da nadjem i neide mi.

                A ovo za knedlu si u pravu, sinoc sam malo probao i ujedno stelovao i kada sam mu samo malo zavrnuo plin postalo je jos gore, jedva je primao gas sa lera, onda sam ga vozao dvadesetak minuta da se zagreje na radnu temp i onda nastelova ponovo ler i odvrtao plin dok nije poceo da prihvata sa lera na malo ostrije davanje gasa, i to je sinoc bilo OK, medjutim veceras krenem do grada i ista prica, kada krecem sa lera moram bas polako da dajem gas i postepeno, isto tako i u mestu, ako dam naglo obrtaji prvo poadnu za 50rpm pa tak onda primi, a recimo ako drzim blago gas na 1200rpm onda prima ma koliko naglo stiskanje pedale gasa bilo, to me najvise muci na semaforu jer mi se veceras jednom desila detonacija kada sam kretao a jeb.. nije bas zgodno zbog guzve da se ugasim na srad raskrsnice.
                Daj mi neki predlog

                EDIT:

                pretpostavljam da je k&n pecurka jednim delom kriva za to ali ne bi da je skidam, jer mi kutija filtera zauzima dosta mesta i tesko mi onda da spakujem sva creva....
                3SG(T)E EXPERT

                MAN service

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #68
                  Zbog cega nemam blokade broja obrtaja kada je na gas????
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • torlak
                    CBC Veteran
                    • 10.11.2007
                    • 100
                    • knjazevac

                    #69
                    zar blokada ne iskljucuje dovod benzina?

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #70
                      Imao bi da imas sekvent...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #71
                        Ne vredi! Brzi mi jezik od pameti!
                        Lepo pise:
                        .................. this is approx 6500RPM standard and 7000RPM if chipped. It does this by turning off half of the fuel injectors.

                        Da li znaci ako se chipovan vrti na 7000orb/min da mogu i na plin da ga vrtim toliko????
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #72
                          Blokada "seče" injektore benzina na određenom broju obrtaja. Dok ti motor radi na gasu, injektori (brizgači) ne rade, znači nema ni blokade. Možeš da navrtiš motor i na 10.000 rpm-a, ali je pitanje koliko puta.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #73
                            Malo mi je 10k, to je za bicikle!

                            Ma ozbiljno, sta ce da mu bude na 7k, pa 500rpm manje vise, ne moze da skodi.....
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • alfaromeo boy
                              CBC Član
                              • 22.11.2007
                              • 23
                              • pariz

                              #74
                              e sad to sve skini pa ugradi sikvent... tu su ljudi da ti pomognu...koliko si platio taj "landi"? sikvent kit za tvoj auto sve sa cevkama i crevima u kutiji marke zavoli staje oko 450 e? Mogao si jos malo da se otvoris i da nestavljas taj tursko bugarski uredjaj na takav auto, zar ne?
                              ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #75
                                Alfa dečače, dobro veče i to ovo Badnje veče. Na ovaj Badnji dan je bio red da se makar predstaviš u ovoj "našoj" kući, mada nije obavezno, sve je stvar kulture, pa sve što pomogneš može dobro doći, ali na ovaj način nisam siguran da baš želiš da pomažeš.

                                koliko si platio taj "landi"?
                                Ovo jeste Landi uređaj, a ne
                                taj tursko bugarski uredjaj na takav auto
                                , tako da nemaš razloga za takvim tonom, a način na koji je ugrađen je takav kakav je i za prvu ugradnju njegovog vlasnika nije loše, mada je generalno očajno. Ne vidim neku veliku razliku u odnosu na OVO, što se tiče ovih creva za gas, no dobro.
                                Imaš za jedan dan 16 odgovora, što je moram priznati impozantno, ali ja ću se truditi da ti na većinu repliciram ovde.
                                Radio si ranije sa BRC uređajima, verovatno smatrajući da su najbolji, ali se ispostavilo da nije tako pa ih sada pljuješ na sva usta. Zato nemoj da se zalaćeš ni sa uređajima koje sada ugrađuješ, jer ko zna šta sutra donosi, ma koliko ti uređaji bili dobri ili loši. BRC Techno, beše poslednja reč svetske tehnologije, pre godinu dve, a sada je najveće đubre koje postoji. Jel tako?

                                Da nedužim puno, nema se vremena...Sve ovo kucam za opšte dobro, pa se potrudi da se lagono uključiš u sve sfere foruma i da aktivno pomažeš korisnicima kada im je to stvarno potrebno. Počinjem da se ponavljam, ali "pišanje" u činiju iz koje jedeš nije dobro, tako da srozavanje nekih firmi (da, da Italijanskih)
                                brc je extra..samo vi ugradjujte i dalje
                                , nije pametno, tebi a ni bilo kome drugom neće doneti bilo šta dobro.
                                Na kraju, stvarno bih voleo da upoznam čoveka koji je remontovao onoliki broj uređaja, a ugradio isto toliko ili duplo više, jer to mora da čovek sa ogromnim iskustvom, pa nije smelo da mu se desi da ugrađuje uređaje, za koje se kasnije ispostavi da qrcu nevaljaju.

                                Sretno ti Badnje veče i mir Božiji ,Hristos se rodi!
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X