BIo ja malopre kod drugara i da krenem kuci ja na plin kad on nista.Tj. posto auto pali na benzin i normalno radi i kad treba da prebaci na plinodjednom samo se ugasi.Znaci kao da mu je neko oduzeo sav gas i ugasio ga.STa bi to moglo da bude???Aj pomozite mi ne znam sta da mu radim.Auto punto 55s
PROBLEM Samo se odjednom ugasi na plin
Collapse
X
-
Detaljnije kolega detaljnije, ovo nije dosta za sesticu
Godiste, godiste ugradnje, predjena kilometraza, tip ubrizgavanja benzina, tip plinskog uredjaja, radi li kada se potpuno zagrije, da li uopste radi na plin ili se mometnalno ugasi itd. Ili da ga jednostavno odvezes do majstoraDifference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
1998 godite je auto sa plinom je mozda preso oko 12000 km.Plin ugradjen pre oko godinu ipo dana,Ubrizgavanje preko karburatora ne znam koji je tip.Znas kako ja auto pallim na benzin pa kad predje 2500r/min on sam prebaci na plin.Auto iso skroz normalno i ja otiso do drugara bio kod njega nekih 15 min i ja da upalim na benzin on skroz normalno radi kad treba da prebaci na plin on se ugasi.Znaci uopste ne radi na plin kao da mu je neko iseko dovod plina.Ja proverio sva creva sve mi izgleda normalno.Ne znam sta bi moglo da bude.A plinsko boca je puna.vectra 2.0 DI
kangoo 1.9D
Comment
-
-
Trebao bi da provjeris da li auto hoce raditi na plin kada se potpuno zagrije, mada bih iz prilozenog rekao da nece, i da li si potpuno siguran da je boca puna, pogledaj na onoj kazaljki ako je imas na multiventilu.
Sljedece sto treba da provjeris je kada prebacis na plin da li dobijaju napon elektroventil koji prekida dovod plina(onaj sa sto je obicno sa filterom) a takodje i onaj namotaj(spulna) ili kako ga vec zoves na isparivacu. Ako i dobijaju napon to ne znaci da rade. Da li rade obicno se osjeti po jasnom zvuku pri prebacivanju na plin, ako ne rade nece se cuti nista ili nece biti bas jasan ostari zvuk. Podrazumijeva se da slusas u neposrednoj blizini ventila a ne iz kabine. U stvari mozes prvo da zvucno pokusas ustanoviti da li rade pa onda da provjeravas napon.
Da li se gasenje desava tacno na broju obrtaja kada je prije prebacivao na plin?Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Comment
-
-
-
Šta je tačno da je netačno a tačno je da nije tačno?
SPI=Single point ili šta?
Comment
-
-
Ajd da se i ja nadovezem na ovu temu.
Vec 4 ili 5 puta mi se ladno ugasio auto na plinu. Posle nije hteo ni na benzin da upali.
Ali da pobrojim relevantne (meni poznate) stavke:
-1. Toyota Carina E 1600 ccm 16v injection '93god
-2. TNG Lovato skoro sredjivan za famozni atest, zamenjeno valjda sve osim boce (to Dora zna najbolje)
-3. Ovaj "noviji" datum (letnji) mozemo uzeti kao TNG rebirth od tada presao recimo 1000 km
-4. TNG inicijalno ugradjen pre 3 do 4 godine i recimo da je auto presao do 10000 km na plin ukupno
-5. Trenutna kilometraza ~204000 km
Simptomi:
Kao prvo poceo da se gasi auto iz cista mira i to uvek na kocenju (semafor) tj. laganom zaustavljanju. Nakon toga je bilo nemoguce upaliti auto, razlog naknadno otkriven > crko akumulator.
Zamenom akumulatora resen problem verglanja ali ne i gasenja auta. Nakon ove zamene (pre par dana) auto se opet 2 puta gasi u toku voznje i oba puta opet u zaustavljanju. Uz to, pocela je da se pali lampica koja pokazuje motor na kokpitu.
U Go.Ta.Car Toyota ovlascenom servisu mi je receno da ta lampica signalizira: previse goriva/premalo vazduha/pojavu viska ulja. Sugerisano da ima veze sa TNG instalacijom ali nije obavezno.
Auto sasvim regularno upali na benzin, radi x vremena na TNG i tako se povremeno ugasi prilikom zaustavljanja, znaci NE naglog kocenja.. vec normalnog usporavanja kod npr. pesackog ili semafora. Poslednji put kad se ugasio, jedva ga upalih na bezin.. znaci bilo je par duzih verglanja uz pazljivo "pumpanje" gasa i tek iz 3. pokusaja uspeh da upalim auto. Od tada opet radi normalno.
Svaki put kad se ugasio je bio na TNG. Motor je bio i hladan i zagrejan tj. radio manje od 5 odnosno vise od 15 minuta, zavisno od slucaja.
Kao dodatni simptom mogu da primetim uvecanu potrosnju ulja tj. od zamene ulja i filtera dolio sam ukupno oko 1,5l ulja a i dalje mi na kontrolnoj sipci za ulje ne pokazuje ni min. Prilikom zamene sipano 3,5l ulja, od onda proslo vise od godinu dana i predjeno 2 do 3000 km.
Predlog iz gore pomenutog servisa je ili da se naspe neki aditiv u pun rezervoar goriva... pa da se tako vozi dok se to gorivo ne potrosi kako bi se ocistile sve dizne, kanali,stavec i/ili da se zamenu uljni dihtunzi (ili sta vec) na karikama (negde na motoru ako nisu karike..).
Moram da priznam da auto vozim 98% vremena na plin i da na benzin samo palim i da ne cekam bas previse nakon paljenja da prebacim na TNG, ali kontam da tako radi velika vecina nas
Svaka pomoc dobrodosla.
Comment
-
Comment