Mazda. Znas da je palim direktno na plin.. Npr. na nisanu gde je karburator i gde se isto pali direktno na plin nema takvih problema, upalim i vozi a mazda zaledi ocas posla kada je skroz ladan motor, pa rekoh da li moze slucajno vodena pumpa da utice i kako ili da vidimo kako je povezano sto se creva tice. Malo mi dosadno da svako jutro nosim flasu vruce vode, pun mi auto flasa...
Dilema astra classic II i landirenco omegas
Collapse
X
-
Dva rešenja postoje:
1. Napraviš ga da pali na benzin i da na benzinu dostigne potrebnu temperaturu
2. Pročitaš ponovo pod 1.
Najgora je varijanta upaliti hladan motor direktno na gas i ostaviti ga da radi na leru. Mnogo bi bolje bilo da kreneš da ga voziš, jer bi tečnost brže cirkulisala.
Comment
-
-
Napokon, posle pet dana zaje...cija, sve radi kako treba.
Majstor busio usisnu granu na dva mesta da proba sa nekim vakuum-ima i sta sve nije pokusavao i nista.
I na kraju balade postavi isparivac IG1 i sve sad radi kako treba.
Jedino sto opet imam jos dve rupe koje zvrje na usisnoj grani, rupe od elektroventila za plin (IG1 ima integrisan), sve u svemu nov auto mi je izbusen ko svajcarski sir. Isparivac je nabudzen ukrivo, jer drugacije nije moglo (nema mesta).
Tako da mogu da kazem samo, da u zemlji Srbiji, ni zvanicno predstavnistvo ni zvanicni ovlasceni servis nije garancija da znaju sta rade.
Pozdrav...
Comment
-
Comment