velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    koliko ima smisla da menjam filter [nije mi problem zamenicu ga sutra] zbog tog sundjera kada ne moze da vuce vazduh???
    posto pitanje ima vaznost, posebno ga izdvajam.

    gorivo (benzin, gas, dizel) je samo po sebi beskorisno bez vazduha.
    tacnije, procesom oksidacije se oslobadja toplota koja onda pokrece nase tockove.

    dakle, vazduh je OSNOVNI sastojak gorive smese.

    ako ne moze da vuce vazduh, motor ne moze da radi.


    filter OBAVEZNO moras da menjas, to je osnova minimalnog redovnog odrzavanja bilo kog motora.
    kao i ulje ili svecice.

    na koliko, pogledaj u knjizici od auta, ili se posavetuj sa drugim vlasnicima/ serviserima tog modela auta iz njihove prakse.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • NpN
      CBC Veteran
      • 09.10.2007
      • 168
      • Novi Sad

      #47
      Sa 4 litre prelazim 30km ravno. Do kraja ispraznim bocu. Malo je. Da je 40km, pa da kazem ok.
      Smanjio sam plin, ali problem ostaje. Trza, ne prima gas najbolje kada dam dok radi na leru, ali i dalje izvaci 6000obrtaja.

      Znam za fazon da se plin steluje da ne moze da istera obrtaje, a ne da trza i stuca u voznji. Recimo cetvrtom idem 70 i malo malo pa trza. Da ne kazem da gas prima kao baba.

      Dole postavljena pitanje i dalje vaze.



      Originally posted by NpN

      1. A otkud mom katedu iz '87 ecu? Ja imam [sad koliko se u kola razumem!] ono cudo u aluminijumskom kucistu, "spark control" mikroprocesor, sta li, ne znam zasigurno cemu sluzi?

      2. Zasto je to crevo bilo zapuseno?

      3. Da li to crevo moze ikako da utice na potrosnju?

      Ne znam kako mo je ovo promaklo, a trazio sam gde ide crevo... Dobro, malo je nelogicno da ide na sraf

      Comment

      • NpN
        CBC Veteran
        • 09.10.2007
        • 168
        • Novi Sad

        #48
        Evo, sa smanjenim plinom ide kao umorni konj, a vuce kao matori magarac.

        Ali izdrzao sam, i presao 30km sa 4l. Znaci, trosi 4l na 30km, bez obzira na to koliko je plin odvrnut, tj. zavrnut.


        Jos nesto, imao sam danas problema sa motorom, pa sam nesto cackao i nasao jos jedno zapuseno crevo sa srafom na kraju.



        Evo ga i zvalavi rasplinjac, cisto da vidite o cemu se radi:



        1. Zasto su ta dva bila zapusena srafom?

        2. Koje crevo ide na ovo sto je trenutno zapuseno, i odakle ide, posto ja nisam video nijedno crevo viska?

        3. Da li je moguce da ja ne mogu da smanjim potrosnju nikako?

        4. Zasto trza umesto da smanji obrtaje kada se zavrne plin?

        P.S. Znam da jako smaram, ali mi je ovo veoma bitno.

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #49
          Ajde probacu ja danas kod mene da pogledam ta crevca i da ih slikam pa ti javnem sta i kako stoji.
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #50
            Evo kako to izgleda kod mene, crevo od u**** do MAP-a.


            I od u**** do filtera za vazduh.



            Ali pogledacu bolje kod kolege koji ima 1.3 karburatorsku verziju pa ti javnem detaljnije.
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • BARTONE
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2006
              • 398
              • Bor

              #51
              @NpN
              nisam bas sve od pocetka pratio al pogledaj dal je crevo sa vakumskog regulatora na razvodniku spojeno negde na karburatoru

              Comment

              • NpN
                CBC Veteran
                • 09.10.2007
                • 168
                • Novi Sad

                #52
                Originally posted by BARTONE
                @NpN
                nisam bas sve od pocetka pratio al pogledaj dal je crevo sa vakumskog regulatora na razvodniku spojeno negde na karburatoru
                Ako sam dobro skontao, nije. Ali provericu sutra, kada ustanem.

                Sa slike koje su okacene u prethodnom postu vidim da iz karburatora idu dva creva, jedno u kuciste filtera, drugo u MAP.

                Oba creva su bila zapusena srafovima, to koje je visilo od kucista sam stavio na jedno od njih, sa leve strane karburatora, gde je onaj mali usis.

                Ovo drugo je ostalo zapuseno, kao i sto se vidi na slici, a nijedno crevo ne visi vise. Tako da bi to moglo biti to, ali provericu sutra, pa cu javiti.

                Hvala svima na dosadasnjim savetima.

                Edit: Jedna stvar mi nije jasna, ima dva ta mala u**** na karburatoru. Kada ste okrenuti prema motoru, levi ide na filter, a desni na MAP? Jel' tako?

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #53
                  Ne, bar na mom motoru (C14NZ) na map ide crevo sa zadnje strane u**** (ispod shoferke) a na filter sa prednje, drugo crevo sa prednje strane je nesto drugo. Mozda se ne vidi bas lepo.
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • NpN
                    CBC Veteran
                    • 09.10.2007
                    • 168
                    • Novi Sad

                    #54
                    Map je spojen sa prednje strane karburatora.
                    Ali map nema nikakvu ulogu, jer i kada iscupam dzek sa njega isto ide, kao i kada je ukljucen, isto se ponasa.
                    Nesto se desava.
                    Sa prednje strane ide jos jedno crevo, na neki ventil, sta li oznacicu ga na slici "?".

                    E sad, gledao sam kod ortaka, on ima tri creva napred na karburatoru. Trece nisam skontao gde je vezano, bio sam u frci, nije auto hteo da upali, pa kada je upalio, zaboravio sam, od silnog cimanja. Izgleda da mi je ac pumpa crkla. No, to je nebitno.

                    Gledao sam i kod drugog ortaka. Kod njega isto ima tri "cuculja" na prednjem delu karburatora, ali su dva prevezana, jedan u drugi.
                    Taj skroz levo ja nemam, primeticete na slici. Cini mi se da je istopljen, verovatno od pozara. Oznacicu ga na slici kao "!".
                    Kod ortaka sam isto iscupao dzek sam map-a, kaze u principu ide isto, mozda mrvu slabije, cenim da se istripovao. Sta treba da se desi kada se ispravan map iskljuci?
                    Vakum creva sam skidao, produvavao, nisu zapusena.





                    25km 4l, znaci 16l na 100. Da je mnogo mnogo je.
                    Hocu da probam sve sto moze, pre nego se zaputim kod dore da menjam rasplinjac.
                    A i glupo mi da dajem 100 eura, samo da bih video da li je do rasplinjaca, i koliko ce da trosi sa novim. Ako ce da trosi 12-13-14, nema svrhe menjati, zar ne?
                    Ako ce da trosi DO 10 litara na 100, onda cu da ga menjam iz momenta.
                    A ovim kikindskim klosarima ne verujem nista. Svaki ima svoju pricu i cene oko 130-140 eura za zamenu rasplinjaca.

                    Situacija kod ortaka broj 1, ima trece crevo, ali ne znam gde ide?



                    Situacija kod ortaka br. 2.
                    Tako da ja nemam pojma gde sta ide, kod mene ovako, kod drugog onako, a kod treceg, opet, nesto trece.




                    Kako niko od "strucnih" da se javi...?

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      #55
                      malo ste pobrkali babe i žabe,multec i pierburg 1b.map senzor na oba vozila je dobro povezan.nije moguće da auto isto radi i sa mapom i bez njega,verovatno je neispravan.stroboskop lampom se lepo može videti razlika

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #56
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • BARTONE
                          CBC Senator XXL
                          • 25.09.2006
                          • 398
                          • Bor

                          #57
                          @NpN
                          sto brate lepo ne odes kod gorkia,tu ti je iza coska
                          razume se covek u mehaniku i gas

                          Comment

                          • NpN
                            CBC Veteran
                            • 09.10.2007
                            • 168
                            • Novi Sad

                            #58
                            Ne znam coveka.

                            A vidim da preko foruma nece ici....

                            Comment

                            • BARTONE
                              CBC Senator XXL
                              • 25.09.2006
                              • 398
                              • Bor

                              #59
                              pa kontaktiraj ga na pp

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #60
                                Zbog potrosnje 8-9 litara plina je i detonirao.
                                Jesi li ti siguran da si iz Kikinde kad tako dobro znas da su svi kikindski majstori klosari?
                                Gorane, nije valjda i ovaj sa shishkom pa da dobije isparivac gratis.
                                Ja bi prvo sredio auto da ide normalno na benzin ili bar da bude u originalnom fabrickom stanju pre nego sto bi se uputio kod majstora za gas da on resava ono sto mu nije posao.
                                Kad je gasna instalacija dobro uradjena i sve ispravno moze da se podesava kako hoces.
                                Sve to oko karburatora mora ponovo da se uradi (pregleda) pa tek onda da se vidi da li je isparivac za zamenu ili nije.
                                Sto lepo ne kupis ljudski mikser da te bog vidi. Sa tako postavljenim uvodnikom nikad nista neces uraditi.

                                Comment

                                Working...
                                X