Prevelika kompresija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #16
    Mora da slabo pali sada na mrazevima taj yugo diesel sa 15bar
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Da znas...kada je oko nule necve uopste da zavergla
      I nije standardan...Dora pitao za standard hh
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Ovde se ne radi o standardnom motoru,rekoh da je kockica u pitanju samim tim ko zna kolikom je puta radjeno oko tog motora,koliko puta obradjivana glava,koji je motor S ili N,koji su klipovi???Auto kupljen pre par meseci,iz price vlasnika promenio nekoliko majstora i dosao kod mene!Utvrdjena velika kompresija,naplacena dijagnostika,vlasniku predocena mogucnost ugradnje plinskog uredjaja i resavanje problema,ili otvaranje motora i vracanje na standard.Preuzeo sam rizik na sebe jer volim izazove,a vas pitam sta bi vi uradili u mom slucaju, ali iskreno!

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #19
          po meni,teco,ne vidim da bi postojao bilo kakav problem za ugradnju gasa,pa čak i da je kompresija 13 bara u šta sumnjam.problem može da bude ako ne možeš da ga namestiš na benzinu da radi,jer ako ne radi dobro na benzinu neće ni na gasu,ni na kerozinu...mislim da bi u svakom slučaju trebalo da se ogradiš,jer ni ti ni vlasnik vozila ne znate šta je sve rađeno na tom motoru,a nijedan majstor nije vidovita zorka pa da mu garantuje idealan rad na neidealnom motoru

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Koji to benzinac ima 18 bara pritiska ili 15 recimo
            rekoh za pogon gasom nije problem toliki pritisak, s obzirom da umesto 92 oktana standardno autogas ima oko 105, manje vise.

            za pogon autogasom visi pritisak kompresije je benefit, i ne smeta.


            sto se pogona benzinom tice, motori sa stepenom kompresije 11,5:1 ili 12:1 bez problema prevazilaze 15 bara pri merenju.
            tipican GDI/ FSI benzinac.

            ali ja to nisam ni pomenuo, samo to da visoka kompresija nije smetnja za ugradnju gasa.

            cak stavise, ako ima problema sa radom na benzin, sa autogasom se problem umanjuje ili potpuno nestaje.

            ovom Kadetu autogas dodje ko poruceno resenje.

            podrazumevam da je motor potpuno ispravan u svemu kao preduslov.

            ako je visoka kompresija recimo rezultat naslaga koksa i smanjenja komore sagorevanja zbog toga, autogas nece pomoci, potrebna je popravka motora i saniranje uzroka...


            itd, prvo dijagnoza.

            meni tih 13 bara ne deluje previse.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #21
              brick:sedi,jedan

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Hmm,kako bi vi resili taj problem sa radom na benzin a da mu ne podignete potrosnju?Vlasniku je bitna ekonomicnost!
                Jos jednom,kompresija je najmanje 13 bara!jednogrli karb.i razvodnik sa velikim otklonom pretpaljenja...

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #23
                  Ni 15bar nije previse,

                  Kada jedan turbak moze da gura 12bar


                  ili escort na 18bar



                  U ovo se ne razumem pa ne bi da komentarisem
                  http://www.youtube.com/watch?v=WTRJm1OA ... re=related
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    da,vidi se da je taj motor skorije radjen i da je u odlicnom stanju,osim ovo sa kompresijom

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #25
                      Ako se nevaram taj motor 13s ili n ili koji je vec kada je nov verovatno da ima pritisak u cilindrima 13bar, ne razumem otkuda se kod tog tvog javlja "KLIKTANJE"?

                      Da nije nesto drugo u pitanju? Koliko dugo se vozi taj auto sa kliktanjem, od kada je to pocelo?
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Recimo da na niskim obrtajima i niskom opterecenju motora treba da ides u ranije i do 10 stepeni nego li je trebalo za standardan motor. Zadrzaces ekonomiju u voznji na ovaj nacin.
                        Medjutim, u vecim obrtajima i vecem opterecenju bi mogao da posto motor jos nije na nivou overloada umesto da ides na kasnije par stepeni sto bi motor sa overloadom trazio, da ides prema kasnijem ali do nivoa nulte tacke, ili ti da nateras razvodnik da prestane sa napredovanjem pomeranja paljenja na ranije vec pri nekih 3-3500 rpm. Na taj nacin ces simulitrati retard koji ti je potreban.

                        To sam gore napisao u par reci, sad sam malo razradio da bude jasnije svima koji citaju. Verujem da ce bash tebi koji cita ovo dosta toga ostati nejasno. Da, bas tebi
                        PS: Ti nisi ti


                        nhf: who ever U are

                        Ajd da se manemo sale, nema tu neke preterane nauke, samo treba da pogodis jacinu opruga i prelomnu tacku kada te iste staju (wide open mode).
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          bas tako se ponasa i na benzin.Podesavanjem paljenja na fabricko,10stepeni,vruc ne moze ni da zavergla,na 0,stepeni ide dobro ali uz primetne detonacije,jos kasnijim paljenjem gube se detonacije,ali je prisutno "vuckanje" pri konstantnoj brzini.Sam auto nije vredan velikog truda oko podesavanja razvodnika sa neizvesnim ishodom ,zato sam i predlozio plin jer i vlasnik zeli da izbegne to "vuckanje" i da se ekonomicno vozi.Smatram da bi se ugradnjom plina razvodnik mogao lakse podesiti i sa sigurnijim ishodom na obostrano zadovoljstvo.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Bricku jedan, opet si napisao roman niokočega.
                            Standardni motor (takv) ima kao nov 12 bara, znači ili laže manometar ili nije standard.

                            E da znaš koliko bara ima space šutle.... Problem je samo što ga je malo ljudi vozilo...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • dima
                              CBC Senator
                              • 14.02.2007
                              • 200
                              • Niš

                              #29
                              Kako se ponasa motor koji je ima volumetricku kompresiju 9.2 sa ravodnikom paljenja od motora sa kompresionim odnosom 8.2?

                              U pitanju je opelov OHC 1.3 N motor kome su pri generalnoj klipovi zamenjeni sa klipovima iz 1.3 S motora, a razvodnik je ostao isti.
                              Razvodnik od 1.3N ima veci advance - do 30 stepeni pri 4200 obrtaja- a od 1.3S manji - 22 stepena pri 4200 obrtaja.
                              OPEL ASTRA G 1.4 16V

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Sam si dao odgovor na pitanje, nizi kompresioni odnos trazi vise predpaljenja, smesa sporije pali...
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X