Ovde se ne radi o standardnom motoru,rekoh da je kockica u pitanju samim tim ko zna kolikom je puta radjeno oko tog motora,koliko puta obradjivana glava,koji je motor S ili N,koji su klipovi???Auto kupljen pre par meseci,iz price vlasnika promenio nekoliko majstora i dosao kod mene!Utvrdjena velika kompresija,naplacena dijagnostika,vlasniku predocena mogucnost ugradnje plinskog uredjaja i resavanje problema,ili otvaranje motora i vracanje na standard.Preuzeo sam rizik na sebe jer volim izazove,a vas pitam sta bi vi uradili u mom slucaju, ali iskreno!
po meni,teco,ne vidim da bi postojao bilo kakav problem za ugradnju gasa,pa čak i da je kompresija 13 bara u šta sumnjam.problem može da bude ako ne možeš da ga namestiš na benzinu da radi,jer ako ne radi dobro na benzinu neće ni na gasu,ni na kerozinu...mislim da bi u svakom slučaju trebalo da se ogradiš,jer ni ti ni vlasnik vozila ne znate šta je sve rađeno na tom motoru,a nijedan majstor nije vidovita zorka pa da mu garantuje idealan rad na neidealnom motoru
Koji to benzinac ima 18 bara pritiska ili 15 recimo
rekoh za pogon gasom nije problem toliki pritisak, s obzirom da umesto 92 oktana standardno autogas ima oko 105, manje vise.
za pogon autogasom visi pritisak kompresije je benefit, i ne smeta.
sto se pogona benzinom tice, motori sa stepenom kompresije 11,5:1 ili 12:1 bez problema prevazilaze 15 bara pri merenju.
tipican GDI/ FSI benzinac.
ali ja to nisam ni pomenuo, samo to da visoka kompresija nije smetnja za ugradnju gasa.
cak stavise, ako ima problema sa radom na benzin, sa autogasom se problem umanjuje ili potpuno nestaje.
ovom Kadetu autogas dodje ko poruceno resenje.
podrazumevam da je motor potpuno ispravan u svemu kao preduslov.
ako je visoka kompresija recimo rezultat naslaga koksa i smanjenja komore sagorevanja zbog toga, autogas nece pomoci, potrebna je popravka motora i saniranje uzroka...
Hmm,kako bi vi resili taj problem sa radom na benzin a da mu ne podignete potrosnju?Vlasniku je bitna ekonomicnost!
Jos jednom,kompresija je najmanje 13 bara!jednogrli karb.i razvodnik sa velikim otklonom pretpaljenja...
Ako se nevaram taj motor 13s ili n ili koji je vec kada je nov verovatno da ima pritisak u cilindrima 13bar, ne razumem otkuda se kod tog tvog javlja "KLIKTANJE"?
Da nije nesto drugo u pitanju? Koliko dugo se vozi taj auto sa kliktanjem, od kada je to pocelo?
Recimo da na niskim obrtajima i niskom opterecenju motora treba da ides u ranije i do 10 stepeni nego li je trebalo za standardan motor. Zadrzaces ekonomiju u voznji na ovaj nacin.
Medjutim, u vecim obrtajima i vecem opterecenju bi mogao da posto motor jos nije na nivou overloada umesto da ides na kasnije par stepeni sto bi motor sa overloadom trazio, da ides prema kasnijem ali do nivoa nulte tacke, ili ti da nateras razvodnik da prestane sa napredovanjem pomeranja paljenja na ranije vec pri nekih 3-3500 rpm. Na taj nacin ces simulitrati retard koji ti je potreban.
To sam gore napisao u par reci, sad sam malo razradio da bude jasnije svima koji citaju. Verujem da ce bash tebi koji cita ovo dosta toga ostati nejasno. Da, bas tebi
PS: Ti nisi ti
nhf: who ever U are
Ajd da se manemo sale, nema tu neke preterane nauke, samo treba da pogodis jacinu opruga i prelomnu tacku kada te iste staju (wide open mode).
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
bas tako se ponasa i na benzin.Podesavanjem paljenja na fabricko,10stepeni,vruc ne moze ni da zavergla,na 0,stepeni ide dobro ali uz primetne detonacije,jos kasnijim paljenjem gube se detonacije,ali je prisutno "vuckanje" pri konstantnoj brzini.Sam auto nije vredan velikog truda oko podesavanja razvodnika sa neizvesnim ishodom ,zato sam i predlozio plin jer i vlasnik zeli da izbegne to "vuckanje" i da se ekonomicno vozi.Smatram da bi se ugradnjom plina razvodnik mogao lakse podesiti i sa sigurnijim ishodom na obostrano zadovoljstvo.
Kako se ponasa motor koji je ima volumetricku kompresiju 9.2 sa ravodnikom paljenja od motora sa kompresionim odnosom 8.2?
U pitanju je opelov OHC 1.3 N motor kome su pri generalnoj klipovi zamenjeni sa klipovima iz 1.3 S motora, a razvodnik je ostao isti.
Razvodnik od 1.3N ima veci advance - do 30 stepeni pri 4200 obrtaja- a od 1.3S manji - 22 stepena pri 4200 obrtaja.
Comment