Dora, ja mozda gresim u logici, ali meni je pomogla . Sad bar znam kako se ponasa MOJ motor (kad radi na plin )...
Evo slika, nisu nesto, jer su mi baterije od kamere pri kraju, pa nemam kad da pravim bolje:
Druga, malo bliza:
Model je (valjda) TP VD 040. A mozda je ovo neka sasvim leva oznaka, to je izliveno/pise na dnu tanjira, ne vidi se na slici od creva. Ima nesto i na plocici s druge strane, ali nisam mogao da procitam, zaklonjeno je skroz.
Tanko zmijasto crevo koje ide skoro od centra tanjira je za potpritisak. Srednji sraf (na centru tanjira) valjda dodatno podesava osetljivost membrane; za ovo nisam siguran.
To bi bilo to.
Tanko zmijasto crevo koje ide skoro od centra tanjira je za potpritisak.
OK, a gde ide? U kućište filtera, ali u unutrašnji deo gde je izfiltriran vazduh? Ništa hitno, ali kada stigneš (i napuniš baterije) bači još koju fotku tog dela, ako nije problem.
@Yvan
Ako vec nisi do sada trebao bi da nadjes uputstvo prema kojem se montira i steluje taj isparivac, pa da se onda krene dalje.
Kod nekih isprarivaca to crijevo sluzi da bi se kod karburatorskih motora zaustavio protok plina kada auto ne radi, vidim da ovaj ima elektromagnet ali mozda ima oba nacina, ja zaista ne znam.
Difference between man and boys is the price of their toys
Konačno svetlost na kraju tunela. Treba još testiranja, ali mislim da sam pronašao izvor problema.
Originally posted by Dora
Nećeš se ti smiriti dok ne promeniš uzalud isparivač.
Bio si u pravu, sinoć sam prolazio pored tipa koji mi je ugradio plin, i zamolio ga za jedan isparivač. Dao mi je neki novi Tomaseto, ja ga na brzaka nabacio, i jutros probao. I radi onako kako treba.
Upalio sam na plin, nije se ugasio. Motor se vrteo posle par minuta na oko 1500 obrtaja (jer sam, setićete se, podigao hladan ler da probam hoće li imati efekta), a zatim se, kada se zagrejao polako smirio na ~850 kako i teba.
Vratio sam sada hladan ler kako je bio, sačekaću da se motor ohladi, pa ću da probam ponovo.
E sada, ako ispadne da sam u pravu, i da će ovo rešiti problem, da li je pametno pokušavati popravku starog isparivača, i šta treba popravljati. Zamena membrana i gumica, ili šta već ima unutra?
Ili je problem možda u ovome o čemu smo razgovarali, nedostatku creva balansa pritiska?
Najjednostavnije bi bilo da čoveku odnesem pare, i da ostavim ovaj isparivač tu gde je, ali bih voleo da zadržim svoj SE-81, na oko liči da je mnogo kvalitetnije napravljen, a tu je i pitanje atesta (u kome stoji da imam SE-81).
Tanko zmijasto crevo koje ide skoro od centra tanjira je za potpritisak.
OK, a gde ide? U kućište filtera, ali u unutrašnji deo gde je izfiltriran vazduh? Ništa hitno, ali kada stigneš (i napuniš baterije) bači još koju fotku tog dela, ako nije problem.
Aha, to sam propustio da objasnim. Dakle, crevo ide na postojeci ispust (klin za navlacenje) koji je ispod plasticnog kucista za vazduh. Uh, ne umem da objasnim, ali kao da je na samom karburatoru (ne poznajem bas motore ). U pravu si, cim stignem, slikacu i taj deo, mada je zavucen (ne znam kako ce ispasti slika). Menjao sam to crevo, jer je staro bilo od pumpe za bicikl , pa zato znam gde se kaci.
Dora, bice da si u pravu (cak i kad jesi ), ipak mi se cini da Yvan ima neki drugi problem sa plinom. Nemoguce da je sve dosad vozio ovako. Da stvari stoje kako sam ja pretpostavio, imao bi potrosnju stravicnu, medjutim on kaze da nije tako, prema tome...
sta znam..nemam ja iskustva ni 1 posto,kao ovi nasi majstori na forumu...ali meni lici da sa tim automatskim saukom..da ces tesko da napravis nesto...
jednostavno jedan motor,drugi karb...,automatski sauk....ZAPLET !
JA bi tu isao na manuelni sauk...
Automatski saug se isto podešava, nije on automatski po rodjenju
Podešava se vreme koliko će biti uključen i na kojim obrtajima će raditi.
I tvoj ručni bi radio na punom saugu ali bi morao da digneš obrtaje (i to se šteluje) što normalno ne treba da radiš nego pravilno kao i do sada što si opisao.
Znači malo se igrati sa podešavanjem automstskog sauga i dobiješ baš ono što želiš.
Ne znam da li da ovo shvatim bukvalno "posle par minuta"
Upalio sam na plin, nije se ugasio. Motor se vrteo posle par minuta na oko 1500 obrtaja (jer sam, setićete se, podigao hladan ler da probam hoće li imati efekta), a zatim se, kada se zagrejao polako smirio na ~850 kako i teba.
Ne znam da li da ovo shvatim bukvalno "posle par minuta" Motor treba odmah da upali na 1500 obrtaja.
Pa ne baš bukvalno, ali i na benzinu tako radi. Pojma nemam zašto, ali dok ga ne isteram iz garaže i dvorišta obrtaji budu niži, a zatim porastu na više, pa polako padaju. Verovatno ima veze što je karburator od Fiata, pa onaj nazubljeni limčić ('oće li ko da kaže kako se ovo zove, englezi ga zovu "stepped cam" ili tako nešto) je neprilagođen motoru.
Nego, 'ajde predloži: popravka (zamena membrana, gumica ili čega već) ovog LandiRenzo SE-81, ili kupovina ovog Tomaseta.
Znaš onaj grafit "džaba ste ktrečili" na sveže okrečenom zidu.
Ti si rešio da popraviš ili promeniš ispraivač to neće promeniti niko na ovom svetu. daklem svaki savet a dobio si ga i danas sam ponovio, je uzaludan.
Ako tako radi i na benzinu (saug) onda nije pravilno podešen i nema dalje priče, na plinu je još gore.
Znaš onaj grafit "džaba ste ktrečili" na sveže okrečenom zidu.
Ti si rešio da popraviš ili promeniš ispraivač to neće promeniti niko na ovom svetu. daklem svaki savet a dobio si ga i danas sam ponovio, je uzaludan.
Ako tako radi i na benzinu (saug) onda nije pravilno podešen i nema dalje priče, na plinu je još gore.
Čekaj, ja tebe ne razumem. Sa novim isparivačem mi motor radi kako treba. Jesam dobio savet da ga ne menjam, ali, iako po priroadi nisam tvrdoglav, nego više iz nedostatka ideja šta dalje da radim, ja sam ga zamenio. I sada mi na plinu radi potpuno isto kao i na benzinu, znači radi, ne gasi se u periodu zagrevanja, i ja sam zadovoljen. Naravno da mogu dalje da se petljam i podešavam automatski saug sada kada sam dobio isto ponašanje motora na plinu i benzinu, to je sledeći korak.
Sada tražim samo savet da li da uzmem novi Tomaseto ili da zadržim i popravljam LandiRenzo. Evo kako izgleda SE-81 iznutra:
i šrafče za štelovanje ler gasa:
membrana sa strane gde je gas:
i sa strane gde je vazduh:
Da li treba da bude ovako zgužvana? Treba li da se menja? Ili da se ne zezam i da lepo kupim Tomaseta?
Ne treba da bude tako zgužvana, nije ni prava kao strela
E sad, ako kažeš da si zadovoljan potrošnjom, da lepo radi na leru kad je ugrejan i da sve ostalo... Onda to ukazuje na ispravan isparivač koji ne treba menjati ali treba ga podesiti zajedno sa karburatorom za deo kad je hladan. Po ovim slikama ne čini se da su membrane san snova svakog vozača.
Ako ti ovaj novi isparivač čini posao uzmi ga i zaboravi na problem.
Ako repariraš ovaj onda možda opet bude problem je r je ovo veći isparivač (fizički) on može da daje više plina od ovih novijih koji su manji. što je veći (fizički) ispravač on je stabilniji u radu u svim uslovima. Uslovi današnjih kola i smanjenje cene su napravili ove nove malecke isparivače. Svi lepo rade ali kad je toplo.
Mala dopuna...Tomasetto AT-07 venturi isparivač je gabaritno sličan Lrenzo se81 isparivaču, tj. baš je veliki. Nisam ih baš merio (mislim isparivače), ali nijanse su u pitanju.
Ne treba da bude tako zgužvana, nije ni prava kao strela
... Po ovim slikama ne čini se da su membrane san snova svakog vozača. Ako ti ovaj novi isparivač čini posao uzmi ga i zaboravi na problem.
To sam hteo da čujem, savet tog tipa, hvala.
Originally posted by *IvanT*
Mala dopuna...Tomasetto AT-07 venturi isparivač je gabaritno sličan Lrenzo se81 isparivaču, tj. baš je veliki. Nisam ih baš merio (mislim isparivače), ali nijanse su u pitanju.
Prs' tamo, prs' ovamo. Evo jedan pored drugog:
Imam još par pitanja. Kako se pokazao ovaj Tomasetto AT-07? Je li kvalitetan, pouzdan?
Comment