King of Europe - Kragujevac '09 Utisci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chikavili
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 732

    #46
    Re: King of Europe - Kragujevac 2009

    Originally posted by madic
    @Zloca & chikavili

    Pod celokupna katastrofa sam mislio na voditeljski deo manifestacije.
    Već sam jednom ili više puta rekao da je drift bio dobar...
    OK, nismo se razumeli

    Evo jos nekih fotki od mene:









    Ne, nije screenshot iz igrice






    U sred krivine. Pogledajte "kroz" skyline-a koliko je blizu Kurbalija

    Comment

    • [kick]
      CBC Senator
      • 21.05.2005
      • 212
      • Leskovac, Srbija

      #47
      Re: King of Europe - Kragujevac 2009

      Evo neka slicica i od mene
      BMW Fan Club Srbija

      Comment

      • Nex
        CBC Veteran
        • 05.03.2006
        • 132
        • Rakovica

        #48
        Re: King of Europe - Kragujevac 2009

        Aj i ja da prenesem utiske od strane ekipe koja generalno nije naklonjena ovakvim manifestacijama. Prvo vodtelji, sve je receno, po meni ekipa koja nema sta da trazi na sportskim takmicenjima ovog tipa. Kada je smo T&S onda moze, da procitaju koliko je neko platio branik, ko ga je pravio, gde su ugradjene neonke, koliko je konja sanjao da je dobio nocas itd.. Kada je, nazovimo "trka" u pitanju, onda se tu traze konkretne stvari. Takodje, nisam upoznat sa ovakvim desavanjima preko granice, ali da li tamo voditelji onako OTVORENO navijaju za "svoje". Po meni je to neukusno. Dranja tipa "To Srbine, mozes ti da ih pobedis i pesice" i "Mogu da ti ... Bojane" vise puta. Po meni to moze da se vrti na TDI radiju po teretanama, kaficima i kolima sa 300kw woofera, ali tome nije mesto na stazi. Sama organizacija, osim toga, je stvarno bila NA NIVOU! Ulazi uredno obelezeni, trake na rukama, ok redari, dovoljno wc-a, cisterna sa vodom, cene hrane ne preterane, znaci stvarno lepo organizovano.. Meni moze samo da bude zao sto kruzni sampionat nije tako lepo osmisljen, ali sta da se radi, takva je situacija. Mada meni su sve te stvari u senci pojava na okolnim parkinzima, standovima, pravi sajam plastike i kicha. Nije mi zao sto sam dosao iz Beograda i dao 300 dinara, ali nisam nesto narocito odusevljen bas zbog svog tog kiceraja na sve strane, ali to stvarno nema nikakve veze sa organizatorima, kojima ovom prilikom CESTITAM (osim voditelja).

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #49
          Re: King of Europe - Kragujevac 2009

          Originally posted by skijash
          ...Drift taxi loše organizovan, naravno da neće vozači da se vozikaju tamo dva sata kako bi izvozali sve koji su zainteresovani, ali je normalno i da se to nekako organizuje kako ne bi ljudi stajali na suncu po pola sata-sat i na kraju izvisili za vožnju.
          Ovo moze lako da se resi, podigne se cena pa ce vozaci dobiti malo vise finansijske stimulacije, a bice i manje ljudi.












          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Bojan335
            CBC Senator XXL
            • 01.05.2007
            • 332

            #50
            Re: King of Europe - Kragujevac 2009

            evo i mene hah

            sta reci ja sam ODUSEVLJEN i hvala svima

            zao mi je sto nisam vozio finale sa svojim autom jer bi 99% izasao kao pobednik ,to kazem iz iskustva nije mi prvi put da vozim twin drift protiv ADAMA ,vozio sa njim i u HU u polu finalu sa deset puta gorim kolima pa sam uspeo da mu pruzim takav otpor da smo dva puta ponavljali voznju ima klip na you tubu..Sa ovim kolima mi je mnogo lakse sve, sada ne mora da se mucim ko ranije .

            PUBLIKA JE BILA VRH VRHOVA SVAKA VAM CAST I HVALA PUNO

            ZA DRUGARE IZ HRVACKE SVAKI KOMENTAR JE SUVISAN MNOGO VAM HVALA A NAROCITO FOLERU ,on je odma prisao sa PERKIJEM i ponudio auto, niko od nasih nije ni prisao koliko ja znam mozda jer nije znao sta se desava ali nema veze .....

            hvala SALETU [ 206] jer da nije njega bilo nebi ni ja ovakav rezultat napravio ,,ekipa u BOXU sta reci vrhunska CUPA I VUK na nivou sem sto su meni pomagali pomagali su i madjarima

            I JOS JEDNO DA DODAM BMW KLINIK JE UBACIO V8 I SVE OFARBAO I PRIPREMIO ZA 9 DANA


            JOS JEDNOM HVALA SVIMA

            Comment

            • Transporter
              CBC Senator XXL
              • 12.03.2006
              • 568
              • Avala BGD

              #51
              Re: King of Europe - Kragujevac 2009

              A otkud to da je Klinik radio auto kad ste se kleli u Batu ??
              Daj neku sliku motornog prostora

              Nisam bio ali sam na par snimaka primetio da BMW "DOTZ" yebe keve

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #52
                Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                Nisam bio ali sam na par snimaka primetio da BMW "DOTZ" yebe keve
                Heh, da si bio video bi kako je Boki vozio. Dzaba bi onome bile DOTZ sa sve Tiltonima.


                Originally posted by Bojan335
                I JOS JEDNO DA DODAM BMW KLINIK JE UBACIO V8 I SVE OFARBAO I PRIPREMIO ZA 9 DANA
                A da nam predstavis makinu u npr Cannonball Xtreme?
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #53
                  Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                  Originally posted by Bojan335
                  zao mi je sto nisam vozio finale sa svojim autom jer bi 99% izasao kao pobednik
                  I ja mislim da bi tako bilo. Cestitam ti na prelepim voznjama i znanju. Krivo mi je sto si imao peh, ali bice jos prilika.
                  Manifestacija je bila ok, kulturno sve, sem voditelja koje ste vec svi pomenuli...Sale, Sale, moraces ovo da ispravis

                  Pored toga sto se Bokiju zapalio auto, najvise mi je krivo zasto je Madjarica izbacena, vozila je savrseno (osim onog okretanja na kraju), barem sa moje tacke gledista...
                  Voleo bih da neko ko se bolja razume u bodovanje drifta, objasni ovo za Madjaricu.

                  Jos jednom, Boki sve pohvale, mozemo da se ponosimo sto te imamo
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                    Kleo se covek u Batu jer nije imao bas mnogo izbora. Izbor je bio vrlo jednostavan:

                    a) vozi se reklama na autu i promovise servis na sva usta gde god se ode, uz obavezu da se cuti i trpi kljucanje i pod******nje od strane Majstorcine i ostale pratece kompanije (sto je i radio 3 godine), da bi se doticni smilovao s vremena na vreme i ulozio sto je moguce manje truda da se onaj stari 335 odrzi jedva ispravnim (a ni taj 3.5 ne bi bio u autu da ga Boki nije nasao na drugoj strani...), pa je na kraju i to bilo previse posla i trebalo je u Kragujevac ici sa prolupalim motorom koji maltene nema pritisak ulja, ali tek posto Boki u sopstvenoj reziji plati limara i farbara da makar malo srede auto, zavrsi sa sponzorima za neke amortizere i iskopa par kompleta polovnih guma posto nema na koga da racuna za nove;

                    b) ne trpi vise nicije gluposti i ne pristaje na ucene, ali ne vozi se uopste jer da srafi sam auto ne zna, da plati nekog ne moze, a auto onakav kakav je bio izdahnuo bi u prvoj krivini da se njim doslo u Kragujevac.

                    Pa vidite sta biste vi uradili i odabrali u toj situaciji, a Boki je odabrao ovo pod B, sto je meni licno bilo taman toliko neprihvatljivo koliko i njemu, pa je nas par resilo da mu malo pomogne kako bi konacno mogao da pokaze sta ZAISTA moze da napravi da ima solidan auto i kad ne trpi konstantan pritisak i pod**bavanja. A tvrdim da je u novi auto i ovaj drift vikend, utroseno najmanje 5x vise nego u proteklih 5 godina, pa vi vidite sta je covek ranije vozio, i kako...

                    Zoki, BMW KLINIK, je za celih 9 dana koje je imao na raspolaganju uspeo da pronadje V8 4.4 motor, isece pola karoserije i sve prevari i ofarba kako bi motor legao gde treba, odradi kompletnu motornu instalaciju, nabaci menjac, sredi kardan i diff, ubaci servo letvu, napravi auspuhe, sredi napajanje gorivom i jos jedno MILION drugih stvari - tako da smo za 9 dana dobili maltene zavrsen kompletan auto. Zoki je tako temeljno, pedantno i ekspresno odradio posao da ja zaista nemam sta drugo da kazem osim SVAKA CAST - ko je video kako to uredno izgleda ispod haube, a na sta lice neki drugi V8 koji su bili tamo, ne treba nista dalje reci...

                    Mi smo u Garazi par dana posle toga sredili trapove, uradili rollbar, napakovali Quaife sper u diff, i povadili jos par gremlina, tako da je ostalo otprilike jedno vece da se auto isproba i eventualno malo vezna s njim pre kretanja za Kg. Naravno, u celoj frci i trci desavaju se mali propusti, tako i ovde. Zbog onolike temperature u Kg i maltretiranja auta, pogotovo 7 krugova sa Bugarinom u polufinalu, servo letva je krenula da pusta ulje, koje je konstantno moralo biti dolivano. Nesto od tog ulja je zavrsilo na auspuhu, i upalilo se, a za minut koliko je gorelo uspelo je da istopi deo instalacije lambda sonde i pumpe goriva, i tu je bio kraj...Ali, auto je na kraju dana na tockovima dosao do kuce Zoki se toliko iznervirao da je to strasno, iako apsolutno nije bila njegova greska sto se desio ovakav kvar, jer postoji razlog zasto se automobili testiraju po mesec-dva, za sta mi jednostavno nismo imali vremena...uglavnom, par sitnica koje su ostale da se urade bice zavrsene za nedelju-dve i to je to, auto spreman za celu sezonu.

                    Sto se tice samog eventa, samo ukratko

                    - voditelji - dno dna, verovatno su se i oni najeli kobasica pa su morali da prde na mikrofon, ili su ih oni decaci od sinoc lose zabavili pa su morali negde da se istresu...
                    - publika - svaka cast i sram da ih bude. Svaka cast za navijanje za Bokija, skandiranje Madjarima koji su ispali maksimalno fer i korektni, i aplaudiranje Foleru koji je Bokiju pozajmio auto, kao i generalno odlicnu atmosferu. Sramota sto par primitivaca iz boga pitaj kojih razloga i dalje zivi u 90-tim, krajnje zalosno.
                    - vatrogasci - gospodo organizatori, vatrogasci nemaju apsolutno sta da traze 200m od mesta na kojem moze biti potrebna njihova intervencija. Umesto da stoje makar na 2 suprotna dela staze, CEO drift su preblejali u hladu, a Bokiju auto umalo ozbiljno da se upali jer oni spavaju i POJMA nemaju da su nekome potrebni. A kada su konacno i dotrcali, jedno 3 minuta posto smo ugasili plamen, dolaze goloruki - pa cime ste mislili da gasite auto, da pisate ili da duvate na njega!? Zasto na celom poligonu postoji jedan jedini PP aparat? Sreca da je neko iz publike izneo svoj inace bi svasta bilo...Nemam reci.
                    - drift taxi - neko dade primedbu kako su takmicari trebali da se organizuju da svi treba da se provozaju, pa je bilo skupo, pa je bilo kratko, pa bila guzva, ovo ono...Drift taxi je po meni jako JEFTIN i ne pokriva ni osnovne troskove krugova koji se naprave. Primera radi, Bokijev komplet zadnjih guma kosta oko 90E, i napravi obicno ne vise od 9 krugova (6-7 u trci), sto znaci da samo troskovi guma iznose 10E po krugu. Ako se taxi vozi 3 kruga, to je 30E samo za gume. A zasto bi neko potrosio 30E guma da mu se plati 1000din, ja ne znam. Znaci, imajte razumevanja, drift taxi se isplati samo publici a svaki takmicar koji to radi izbija time sebi pare iz dzepa.
                    - organizacija - uprkos propustima, generalno JAKO dobra, za 3 klase bolje organizovana nego manifestacije do sada. Bez puno cekanja, satnica se manje-vise postovala, cene OK, redari OK, podrska u boksu solidna - nemam vecih primedbi, zaista.
                    - atmosfera - imajuci u vidu sve propuste, opet kazem da je ovo bio jedan od najboljih dogadjaja kod nas uopste. Kolegijalnost iznad svega - clan naseg tima u roku od pola sata pronasao Laky Boy-u PK kais kompresora i pomagali da mu se popravi kompresor koji je polivao ceo motor uljem, iako se znalo da vozi protiv Bokija sledecu trku; Foler ponudio auto iste sekunde kad je saznao za havariju Bokijevog (i decko sa E36 M3 iz FR je takodje ponudio, hvala i njemu!); Madjari pomagali nama da osposobimo auto posle pozara i maksimalno fer se poneli u finalu kad je Adam od srca cestitao Bokiju i pre trke jer zaista nije zeleo da finale onako izgleda; Bugarin Donev dao 20l goriva da probamo iako je izgubio u polufinalu, itd...za razliku od atmosfera na Dragu i kruznim trkama, gde 90% takmicara samo trazi razlog i jedva ceka da drugog vozaca sto je moguce vise unesreci - ovo je vrh.

                    Eto toliko, okacicu i par klipova, cisto da se vidi zasto i kako je Boki No. 1 Jedan od klipova je i twindrift sa Adamom, pobednikom, kojem sam u jednom trenutku drifta mogao maltene vrata da otvorim koliko smo bili blizu. Dakle, da je auto radio u finalu, pitanje je ko bi pobedio, ali bi bilo dramaticno, to garantujem.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • skijash
                      CBC Senator XXL
                      • 07.09.2007
                      • 1354
                      • Beograd
                      • wrx

                      #55
                      Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                      Originally posted by 206
                      - drift taxi - neko dade primedbu kako su takmicari trebali da se organizuju da svi treba da se provozaju, pa je bilo skupo, pa je bilo kratko, pa bila guzva, ovo ono...Drift taxi je po meni jako JEFTIN i ne pokriva ni osnovne troskove krugova koji se naprave. Primera radi, Bokijev komplet zadnjih guma kosta oko 90E, i napravi obicno ne vise od 9 krugova (6-7 u trci), sto znaci da samo troskovi guma iznose 10E po krugu. Ako se taxi vozi 3 kruga, to je 30E samo za gume. A zasto bi neko potrosio 30E guma da mu se plati 1000din, ja ne znam. Znaci, imajte razumevanja, drift taxi se isplati samo publici a svaki takmicar koji to radi izbija time sebi pare iz dzepa.
                      Ja sam pisao da treba da se organizuje to, ali ne vozači, naravno, nego organizatori. Recimo dogovore sa vozačima koliko bi oni vozili krugova posetioce, odredi se cena, recimo 1000 din 2 kruga (samo primer) i napravi neko prijavljivanje gde će se znati ko će da se vozi i kod koga. Tako bi se zaobišlo čekanje na suncu i guranje pored ograde i nezadovoljstvo na kraju ako se ne proguraš na vreme.
                      A da se ne isplati, to je jasno

                      Comment

                      • cvrle
                        CBC Senator XXL
                        • 11.06.2006
                        • 1008
                        • Beograd,Banovo brdo

                        #56
                        Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                        @ Honda Sudijski ziri je ovaj put bio sastavljen koliko videh iskljucivo od organizatora KOE, znaci Francuzi a glavni sudija je bio i sam Majk koji je vlasnik licence KOE. Decko je inace ozbiljan menadzer stoga po nekad bodovanju i ocenjivanju pristupa iz tog ugla te ume(ne uvek) da kalkulise ko ce ici dalje zarad popularizacije nekog vozaca ili zemlje iz koje dolazi zarad oporavljanja ili popularizacije drifta u toj zemlji. Norbert vozi i ulazi u drift na takozvano zabacivanje tj. bez rucne i za to u startu treba da dobije negativan poen na tehniku u odnosu na protivnika koji ulazi u drift u prvoj krivini sa rucnom. U svakom krugu kada je bio pratilac Norbert je u prvoj krivini imao preletanje preko nosa(understeer) zbog nedovoljnog zabacivanja i to takodje treba da nosi negativan bod.Isto tako je upravo u prvoj krivini kasnije ulazio u drift od Nikolett sto je opet negativan bod . Takodje je izricito zabranjeno tj za to se dobijaju negativni poeni ukoliko vodeci takmicar koristi kocnicu gde treba da se koristi full trottle ili ti pun gas i da zakoci namerno da bi usporio ili zavarao takmicara iza, sto je on i uradio u drugom ili trecem ponavljanju u poslednjoj krivini. Sama distanca izmedju njih i pracenje je bilo korektno i tu su sudije predpostavljam gledale kompletan ustisak a ne zalazenje u detalje kako bi u stvari i trebalo. Po meni je Nikolett bila mnogo bolja kako tehnicki tako i u celokupnom vodjenju auta kroz stazu. Neminovno je bilo da pogresi jer inace je nercik u twin driftu i popusta joj koncentracija ukoliko dodje do ponavljanja te je zato i izgubila.

                        Drift taxi se inace resava sa nazovi katalogom vozaca sa slikom auta u njemu. Ta knjiga stoji negde kod organizatora na nekom info pultu i tu posetioc koji zeli da ga neko vozi dodje, pogleda, uplati sumu koja je odredjena,potpise papir da se vozi na sopstvenu odgovornost, dobije papiric sa imenom driftera i sa tim ide kod istog u odredjeno vreme za drift taxi, i tacno se zna po satnici koliko ce to da traje i koliko ljudi moze da se provoza te se toliko tzv. karti proda po vozacu. Papiric da si uplatio dajes vozacu i on kasnije sa tim odlazi kod organizatora i podize svoju lovu. Ujutru u toku treninga covek iz organizacije zaduzen za to obidje takmicare i vidi ko ce uopste da vozi Taxi te tako se knjiga formira i od tih vozaca biras . Prosto jednostavno i bez guzve, barem tako funkcionise kod Madjara, samo treba iskopirati i nema problema.
                        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #57
                          Re: King of Europe - Kragujevac 2009

                          Pravim klip po klip i kacim evo prvi, trening - vidi se da je Bokiju u stvari dosadno, samo sto ne zaspi A o mirnoci i kontroli auta necu nista da vam govorim, pogledajte sami :

                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Re: King of Europe - Kragujevac '09 Utisci

                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • jevrem
                              CBC Senator XXL
                              • 04.11.2006
                              • 948
                              • Smederevska Palanka
                              • A4 2.0TDI quattro

                              #59
                              Re: King of Europe - Kragujevac '09 Utisci

                              Boki svaka cast!

                              Kakav rad ruku, ovo je extra!
                              Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                              Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #60
                                Re: King of Europe - Kragujevac '09 Utisci

                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X