Nasao sa jedne 6.5x16 et 46 dobre su i jeftine samo neznam koji je et fabricki na hondama CIVIC, a felne su bez guma pa me mrzi da ih montiram po ovakvom vremenu
DRAG/STREET voznja. Iskustva i saveti!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by M-powerBrick napomenuo sam da u zimskim uslovima treba par zimskih.
I nizak profil nema veze sa neprohodnosti po snegu, vec sirina i sara.
A 50 profil nije nista posebno nizak jer se to odnosi vec na sire gume tipa 205, 215 gde na pr. kod 205/50 gume profil je 10.25mm sto je slicno kao i 185/60 iliti 165/65. Danas je nizak profil tek ispod 80mm sto je pre dvadesetak god. bio blagi uzas.
Comment
-
-
Originally posted by DoraPretpostavljam da je ono 80 mm u stvari 80%. Ja sam tražio gume sa 100% sa sve namerom ali su mi svi rekli da danas tih više nema. 100% je danas 80% to jest te su navišlje pa ide na manje.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by SALENasao sa jedne 6.5x16 et 46 dobre su i jeftine samo neznam koji je et fabricki na hondama CIVIC, a felne su bez guma pa me mrzi da ih montiram po ovakvom vremenuTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by SALENasao sa jedne 6.5x16 et 46 dobre su i jeftine samo neznam koji je et fabricki na hondama CIVIC, a felne su bez guma pa me mrzi da ih montiram po ovakvom vremenu...mnogo uvuceno...
...pa koji ET ti je sad na felnama...ako ih uopste imas...
=>Sale u tvom slucaju 100%, po$to ne mozes da nadjes felne
Comment
-
-
Sale zaboravi da imas brezone tako da ako zafali tu su distancijeri.
Malo smo u OFFU tako da otvori temu pa nek ovo premeste tamoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
...ali voze pozadi vece tockove + nizak pritisak u gumama (napred) tako da se problem resava...
...kao sto rece M 3% neces ni osetiti...
Comment
-
-
nizak profil nema veze sa neprohodnosti po snegu, vec sirina i sara.
to je i lako proverljivo, jedna te ista guma se naduva na 3,5 bara umesto standardne vrednosti i odmah se osete promene u vidu losije trakcije na snegu. znaci pri istoj sirini i pri istoj sari.
dodatno retke su gume profila 50 ili manje a sirine 175-195 a sto je max podnosljiva sirina gume za auto do 1500kg neto mase.
veca sirina (povrsina dodira) gume automatski manji pritisak na podlogu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
za svakodnevnu upotrebu koristiti niskoprofilne gume serije 65 ili 60 a nikako nize sa kojima se svi problemi na klizavoj (kisa, sneg, lisce) podlozi proporcionalno povecavaju sto se stabilnosti/osetljivosti vozila na osobine puta tice.
Brick nemoj da me zasmejavas ko jos tera 60/65 profil ko hoce malo sporta, to su danas prva ugradnja kod vecine kola.
pa i napisao sam za SVAKODNEVNU upotrebu a upravo to misli kako i konstatujes i vecina fabrika za prvu ugradnju.
nisu inzenjeri bez veze odabrali bas te dimenzije guma, koje su optimalne.
a trkanje se obicno ne uzima kao voznja svaki danvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Honda VTI ima u originalu 195/55/15 to je guma koja je tesko dobiljiva oz. skupa zato kod nas umalo svi idu na 195/50/15 najeftinija guma u razredu i super nadomestak za onu gore...
Ja imam na svoji 205/50/15 i na dragovima napumpanu na 1.3bar ili manje moze i na 1.0 tako da je savim spustim i ode sve u prazno ako ne idem sa sklopcom a avtomobil ima samo 190hp ... tako da se ne treba bojati ako ce da okrene gume ili ne...
LP
Comment
-
Comment