DRAG/STREET voznja. Iskustva i saveti!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #91
    ovaj angel stojakovski je mogao imati puno bolje vreme
    najverovatnije je izgubio u startu
    inace nije lose dobro vreme
    nego nepise sa koim autom je to postignuto
    sa cime su merili vreme koliki je procenat tacnosti vremena
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #92
      Jeste li primetili da ima ljudi koji su bili na dragu i misle da je poena startovati sa sto vise skripe gume, proklizavanja i dima


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • SAAB PoWeR
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2005
        • 1394
        • tu iza coska(Milwaukee USA)

        #93
        mozda ljudi nisu citali uputstva
        stvarno kako je to bilo organizovano
        dali je bio semafor ili ono po ulicnim standardima jedan mahne rukom drugi meri stopericom
        ah video sam negde video snimljen u beogradu kako se trkaju neka dvoica i kad su otisli sa starta ono cela rulja naroda na sred ulice i gledaju ko ce pobediti ovi neki ih smicu sa puta ali jok scvi se guraju
        mogu misliti kako je bilo u batajnici
        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #94
          Bilo je i semafora i senzora na kraju...al se ja ne razumem u te stvari
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #95
            mustang power >> Vidis valjda da je print sa vremenima od XL Professional drag timing system ..
            Dakle semafor, fotocelije .. ceo sistem.

            Odradjeno je profesionalno stim sto nisam siguran kako su se odnosili prema reakcionom vremenu.

            Kod nas je pravilo da ukoliko je reakciono vreme duze od 2 sec da si diskvalifikovan.
            Samo vreme pocinje da se broji sa prolazom kroz snop fotocelije i reakciono vreme ulazi u igru tek ako se kojim slucajem dobije da je rezultat vremena voznje isti u milisekundu za 2 ili vise auta.
            Tada ovaj sa najmanjim vremenom reakcije dobija prednost.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #96
              http://build.tripod.lycos.com/imagelib/ ... show_image
              .html?linkedwidth=actual&linkpath=http://goran-mustang.tripod.com
              /sitebuildercontent/sitebuilderpictures/728218_1_full.jpg&target=tlx_new
              EVO kako izgleda ovde listic
              inace profesionalna traka moje vreme je sa desne strane
              kako nije mi jasno ako je vreme reakcije 2 sekunde cuj to da to nije malo previsoko moje je .209 i to je lose za mustang moze on jos dosta nize ali gume problem
              neznam kako se kod vas krece ali pravilo je ovde
              na zadnje zuto svetlo se krece i dok si ti pustio kvacilo zeleno se vec upalilo a ako krenes na zeleno nece ti pokazati pravo vreme
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #97
                Vidi : Sweden je u pitanju kad ja pisem.

                Stvar je u tome da sedis u autu od 50-100K ? i da nezelis da imas bliski susret sa autom iz druge staze koji je neki V8 sa kompresorom gde delovi otpadaju usput

                Shala, stvar je u tome da leva i desna strana imaju zasebne mehanizme u celosti gde imas pravo da biras da krenes posle linije koja vozi uporedo.
                To vreme je dato na 2 sekunde diferense.

                Malo tesko za objasniti samo, dakle levi i desni semafor nemoraju da krecu zajedno, dok u ocima gledalaca deluje da je jedan zaspao na liniji

                Sve je korektno po pravilima kad je u pitanju merenje vremena.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #98
                  zasto? to je time trial, a ne "drag"? ili...
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • Rubi
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 519
                    • Beograd

                    #99
                    Par opaski u vezi street brzanja... Mada bi ovo mozda zahtevalo i posebnu temu, no u kratkim crtama.

                    Voznja u gradu i voznja po otvorenom putu su fundamentalno razlicite od voznje po obezbedjenoj stazi, i to nikada ne treba gubiti iz vida. Prvi i osnovni cilj ucestvovanja u saobracaju je sto brze i jeftinije stizanje iz tacke A u tacku B, tako da je gradska/voznja na putu uvek balansiranje izmedju brzog i jeftinog.
                    Da pocnemo od banalnog: gorivo. Ako je regulacija saobracaja takva da se semafori otvaraju na 50 km/h, insistiranje da idemo 100km/h ce samo rezultirati obilatim prilikama da vezbamo start/kocenje. Dobro poznavanje rada semafora (svako u svom komsiluku) rezultira time da npr. predjete celog Dimitrija Tucovica u jednom zelenom talasu, ko da vozite po otvorenom putu. Pri tome, slab auto koji se kotrlja kako mu semafori diktiraju je brzi od jakog automobila koji stalno krece i staje (ulazi u raskrsnicu konstantnom brzinom, lakse mu je da se ubaci u drugu traku ako za to ima prilike, eskivira autobus koji staje u stanici itd.) Dobrim ritmom voznje strasno stedimo gorivo za isto vreme putovanja.

                    Onda malo ozbiljnije stvari: bezbednost! Vozac koji vozi brze nego sto uslovi saobracaja omogucavaju dovodi u opasnost i sebe i druge. Vozac koji vozi neispravan auto ugrozava i sebe i druge. Ucesnik u saobracaju (vozac/pesak) koji je "cugnuo" fizioloski ne moze da odreaguje valjano, cak i da to hoce... U otvorenom saobracaju ja znam sta ja i moj auto mozemo, a sta ne mozemo da izvedemo, ali nikad ne znam sta mi ide u susret. Da li onome ko mi cuci na zadnjem braniku radi kocnica kako valja? Da li pesak pogleda pre nego sto pocne da pretcava - po kisi ili snegu najcesce gledaju u patos, ko da automobili gaze samo po suvom vremenu... Cak i da vozim 50 na sat, opet mogu da unesrecim nekog, ako on iskoraci u zadnjem momentu. Zato je bolje ne zaletati se preko potrebe (vidi pod stavkom gorivo). Na otvorenom putu stvari postaju jos zanimljivije - premor vozaca, autobusi i kamioni koji djuskaju iz trake u traku, rogata marva na putu... Materijalna steta na kolima moze biti znacajna, ali nadoknadiva; povreda, ili daleko bilo - zivot, nisu vredni nicijeg brzanja.

                    No, sta bi zivot bio bez uzbudjenja... Par saveta za sto bezbednije brzanje:

                    1. upoznajte se sa terenom - prodjite "stazu" jednom polako, obracajuci paznju na: kafane (izvor pijanih pesaka u ranim jutarnjim casovima), skole i igralista (izvor lopti, za kojima istrcavaju deca), autobuske stanice, radarske kontrole, otvorene sahtove i kisnu kanalizaciju, radove na putu, blesavo parkirana vozila, sljunak, blato, sveze oprane ulice... Nema nista gore nego kada par ulica znate napamet, a niste zapazili da su tog dana iz majstori iz Vodovoda i Kanalizacije pravili rekonstrukciju bitke na Seni bas preko raskrsnice, ili da pod punim gasom otkrijete da iza coska Gradska cistoca upravo smrkovima poliva asfalt. Ustvari ima, da podupravljanjem uspete da pogodite pandurski 307 parkiran preko puta, a organ reda to ovekoveci na radaru (ne bi vas oprali ni Sava ni Dunav posle ovoga)
                    2. odrzavajte auto u ispravnom stanju - proveravajte pritisak u gumama, ulje, vodu, kocionu tecnost... Ako vam je nesto sumnjivo, ni ne pokusavajte sa jurnjavom.
                    3. brza voznja sama za sebe je mnogo bolja opcija (bezbednosno) od trkanja sa nekim - jedan auto koji brza ima mnogo manji potencijal za pravljenje sranja od dva automobila koji se utrkuju
                    4. obratite paznju na putnu signalizaciju - nisu onoliko gvozdje postavljali pored puta bezveze - ovde specijalno mislim na upozorenja o krivinama
                    5. ako se vec trkate, trkajte se sa poznatim ljudima - da sve bude na drugarskoj i fer osnovi
                    6. kad isprobavate nesto, budite sami u kolima - vozac i njegov auto koji izlete sa puta i slupaju se - ******stina. Vozac i pun auto prijatelja/porodice - tragedija. Bolje se pokazite kao pouzdan vozac, nego kao neko ko zna da stisne gas.
                    7. dobro se osvetlite - svaka svetiljka je sevap. Obrisite farove ako su muzgavi, upalite svetla za maglu, obrisite dobro sofersajbnu... Cilj je i da vi dobro vidite, i da vas drugi dobro vide (po magli ne paliti duga svetla, naravno)
                    8. ugasite muziku u kolima. Lozenje sa vasih 1kW ozvucenja je super za ispred pekare, ali muzika remeti koncentraciju i maskira zvuke automobila. Sluh daje mnogo bitne podatke vozacu - da li gume "pevaju", da li u motoru nesto "eksera"... Najveca je sansa da cete bilo kakvu nepravilnost prvo cuti, pa onda osetiti. Ni miris nije za zanemarivanje - uglavnom daje informaciju o losem stanju lamele ili elektroinstalacija.
                    (\__/)
                    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                    (")_(") your signature to help him gain world domination.

                    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      Iskusno nema sta!

                      Ova ti je dobra za Dimitrija Tucovica...nju sam bas ucio kako da prodjem na zeleni talas...a sto se tice osvetljenja...svetla za maglu koliko ja znam su dozvoljena samo u odredjenim uslovima voznje!
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        Prednja svetla za maglu se koriste samo u magli, pogotovo ako su zuta... Ova bela (na novijim kolima) ne menjaju signalizaciju (napred - belo, pozadi - crveno, migavci - amber boje) a cine auto znacajno upadljivijim, tako da nisam cuo da je policija ovde nekog zezala zbog njih (Hrvatska je druga prica). Zadnja svetla za maglu su u stvari par dodatnih pozicionih - super stvar za bilo koju losu vidljivost. Naravno, najgora vidljivost je predvece i u svitanje - nit' je za svetla, nit' nije... A u to vreme pola stanovnistva ide na spavanje, a pola u aktivnosti (i ujutru, i uvece :-). Na Dimitrijali su poremetili talas sad kad su renovirali - ranije je bio na stabilnih 65-70 (od Djure Djakovica do Gradske bolnice)... Sad su opet uveli talas, i opet je malo brzi nego sto bi za grad trebalo - mislim da nisu pokrili celu ulicu, ili nisam ubo pravu brzinu. Ispred Kia-inog salona je montiran brzinomer i kamera, trebalo je da brzinomer pali crveno ako neko ide prebrzo, pa posle da ga kamera usnimi samo ako prodje kroz crveno... Ne znam sta im je sa tim projektom, ali ne bih eksperimentisao. Par puta mi se tu iznenada upalilo crveno, ali mozda je to samo moja paranoja - ne mogu da verujem da nasa saobracajna milicija poseze za tako sofisticiranim metodama... Mada, na Novom putu (Mirijevo) ordinira neobelezeni Golf II sa radarom, moj drugar tu uredno placa drumarinu.
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          tako da nisam cuo da je policija ovde nekog zezala zbog njih
                          jesu mene dok sam vozio vectru pre par godina,kisa pljusak a on zakera za maglenke sto su upaljene

                          Comment

                          • ibiza
                            CBC Senator XXL
                            • 16.03.2005
                            • 304
                            • Beograd
                            • Renault clio sport 172

                            Za maglenke ti je kazna 1500 dinara i svaki pandur cim ih vidi upaljene momentalno te zaustavlja.

                            Comment

                            • -Vedran-
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 3255
                              • Beograd

                              Ibiza ja i ti treba da cutimo jer ne gasimo maglenke

                              Mene su isto tako smarali za maglenke po velikom pljusku...jedva sam se izvukao!!!A neki me ni ne pitaju
                              Power of dreams !!!

                              Comment

                              • Rubi
                                CBC Senator XXL
                                • 06.05.2005
                                • 519
                                • Beograd

                                Onda da preformulisem - ako vas policajac iznedada zaustavi, a vama treba 80m da se saustavite, pri tome zaredjate dve, tri kontre i zamalo ga zgazite (kad istrcava na ulicu i mase lilihipom...), proverite da li su vam ugasene maglenke...
                                OK, dobro je znati... Ima jos jedna stvar koju sam naucio tek kad me osinulo po novcaniku - policija moze da nosi vozila "u zoni skole" cak i ako su parkirana na ivicnjaku, 15m daleko od raskrsnice i pesacnog prelaza, uz ostavljenih dobrih 1m za pesacki saobracaj, bez ikakvog znaka zabrane parkiranja. Mene to nisu tako ucili u auto skoli
                                Sta jos sto se tice saobracajnih zanimljivosti? Za sta sve policija moze da naplati kaznu? (pored ociglednih stvari - na sta obratiti paznju?)
                                Da li je neko bivao za#@bavan zbog plavih svetala na prskalicama za sofersajbnu? Ne volim da vidim plava svetla u retrovizoru, a cini mi se da je plava signalizacija rezervisana za policiju, hitnu pomoc i vatrogasce. Cak privatno obezbedjenje mora da koristi zute rotaljke (koje nemaju pravnu tezinu, a i za to im treba dozvola). Lagao bih kada bih rekao da mi je zao ako policija drnda za prskalice u boji, cini mi se da su one gore pod^eb@#$e drugih vozaca, u odnosu na maglenke. Ali oni se verovatno nisu setili, pa drndaju za nesto za sta je sada prilicno besmisleno drndati.. Jel' imao neko problem sa pozicionim u boji? Ili sa neonkama? Farba? Koja je najgluplja stvar zbog koje su vas zaustavljali? Mene su jednom pretresali jer je moj drug palio Golfa na plin, pa je dugo verglao, pa je morao da "nadoknadi" - panduri ispred skole su se istripovali da je upravo drpio auto, pa su se dali u poteru. Cim su upalili rotaciju obojca smo se zaustavili, pa su se plavi nasli u cudu. Rutinski su nas ispretresali, ali sem toga su bili OK (kad su videli da nece snimiti srpsku verziju "Reda i Zakona" sa nama dvojcom).
                                (\__/)
                                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                                Comment

                                Working...
                                X