DRAG/STREET voznja. Iskustva i saveti!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    meni je hteo da uzme 3000 za upaljene maglenke sreca malo mesto...

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      sad neshto listam ... i kako to da niko nije dao objashnjenje za vozilo sa centralno postavljenim motorom i zadnjom vuchom ipak je to generalno Super Car koncept a imamo i mr2 , clio sport u toj klasi ....
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • tepSIJA
        CBC Veteran
        • 01.02.2005
        • 173
        • Sarajevo

        a sta je s pritiskom u gumama, kad je u pitanju DRAG/STREET voznja ???
        jel ima tu nesta i neko pravilo koje se koristi samo za ubrzanje kao sto napisah...
        Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
        http://www.tuningshop.ba/

        Comment

        • Alfonso
          CBC Član
          • 08.06.2007
          • 60
          • Pogorica081

          I ja pitanje da postavim, nije mi jasno ovo shaltanje iz vishe u nizu brzinu. Jer ja kad vozim brzo ja nemam vremena da shltam npr. 3 ler, gas,kvachilo druga... Ja kad dodjem ispred krivine uvijek odem ili malo vishe lijevo, ili malo vishe desno, zavisno u koju krivinu ulazim, pa idem kontra zbog ugla, a ispred krivine dodjem recimo 90, i ako kasno kochim, shto je obichno sluchaj, nema shanse da mogu stici, da izvedem sve ovo, mada ne pushtam naglo kvachilo, pritisnem kochnicu,kvachilo,manja brzina, odvojim kvachilo do pola da razdvoji, zavisno koja je brzina, onda ga opet pritisnem do kraja josh jedna brzina nize, ali ne pushtam kochnicu...

          P.S. Inache shaltanje 206 na onom snimku sam vidio dok josh nisam bio registrovan na forumu pa zato nisam pitao kako to radi, ali sam neshto predpostavljao da je vjerovatno tu neshto crezy na mjenjachu radjeno... ali ipak nije, pa stoga josh malo detaljinije da se ovo opishe!

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            @Tepsija u principu uvek gledaj da ti bude shto ispumpanija guma tj negde oko 1.2-1.4 bara.Chini mi se da u tom sluchaju valjda bolje hvata guma tj vecom povrshinom (neko struchniji ce to mozhda bolje objasniti).
            A shto se tiche shaltanja nije to neki posao.U prinicpu ne radish ti neshto previshe.Ne morash da pushtash kvachilo kad dajesh medju gas nego 3 kvachilo gas i 2 i to je to.Ako sam te razumeo dobro to si pitao.Znachi nema nekih shema i sl

            I love my

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Google: heel and toe

              ili



              Eto, tako, a to i nije bas toliko jednostavno, treba da se vezba...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Kanarinac
                CBC Senator XXL
                • 08.10.2004
                • 2870
                • BG,Weedikovac

                Aaaaaa to
                mrzelo me da chitam shta je pre pisano al jeste zajebano prilichno

                I love my

                Comment

                • Alfonso
                  CBC Član
                  • 08.06.2007
                  • 60
                  • Pogorica081

                  Super! Mnogo jasnije, i ovdje ovaj ne shalta u ler, nego direktno iz trece u drugu,
                  Sjutra pochinjem sa treningom samo da mi se ne omakne negdje da iz nekog auta, ne pritisnem kochnicu nego samo gas...

                  Comment

                  • Kanarinac
                    CBC Senator XXL
                    • 08.10.2004
                    • 2870
                    • BG,Weedikovac

                    Pa to ti kazhem ne treba u ler tj da pushtash kvachilo nego dok drzhish dash gas i nizha da bi auto imao obrtaje tj da bi ostao u shto vishim obrtajima.Vidi ti to uveche da vezhbash.
                    E da jel mozhe nekako papuchica kochnice da se digne gore tako da kad je stisnesh do kraja bude u ravni sa papuchicom gasa?Vidim tako je na ovim trkachkim pa reko jel mozhemo i mi sa jeftinijim ulaznicama?

                    I love my

                    Comment

                    • vujke
                      Admin
                      • 29.09.2004
                      • 1673
                      • Mladenovac
                      • Daewoo Lanos 1.5SX

                      Kreni prvo da vezbas lagano dok steknes refleks a i da ne sameljes lamelu, kasnije se nogice lako ubrzaju. Malo je teze kod auta kojima su vise razmaknute papucice, kod mene to ide unutrasnji felsh kocnica, spoljni gas, a nemam veliku nogu
                      while(!asleep()) {sheep++;}

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Pa na 206 je to, uslovno receno, lako uraditi, jer su papucice podesene tako da unutrasnjom ivicom cipele moze da se koci, a da se spoljnom ivicom daje medjugas u isto vreme. BMW je malo tezi, tu ipak prstima mora da se koci a petom (sa nogom skroz ukoso) da se daje gas, kao na onom snimku.

                        Racunaj par nosaca motora i menjaca, set kvacila i pokoji sinhron u potrosnu robu dok ne naucis da to uradis bez trzaja sa savrsenim poklapanjem obrtaja, ali jednom kad se nauci, to predje u refleks i NIKAD vise ne menjas brzine bez medjugasa
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          A zasato uopste vezbati to
                          Kani stavis neke sportske papusice i onda stelujes gde ce da ti stoje.
                          Prsti peta uglavnom se rani na vozilima kojima gas ide u pator tipa BMW i ostali. Inace prsti prsti kod onih kojima papucica gasa ide normalno u pravcu istom kao i pedala kocnice.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            aaaa... imam ja jedno pitanje. cemu takvo saltanje na autu sa sinhronima u menjacu? dok sam vozio saxa nekako mi je to bilo normalno da u nizu uvek saltam sa medjugasom. jednostavno mi je takav nacion voznje iso uz taj auto dok na audiju ne radim to skoro nikad ili vrlo retko posto nema svrhe.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Zbog izbegavanja efekta destabilizacije auta koji obavezno imas pri saltanju nanize ako ne das medjugas nego pustis obrtaje same da se izjednace. Uvek je prisutan mali efkat kocenja motorom, koji (pogotovo na autima sa zadnjom vucom ili laganim zadnjim krajem) moze da dovede do "setanja" ****ta ili destabilizacije, koja nikako nije pozeljna tokom voznje po kakvim krivinama. Namestas auto u krivinu, saltas nanize, on krec da muljavi ****tom...not good

                              Poenta medjugasa nije da se imitiraju sinhroni (nije to Deutz od pre 40 godina, on nije mogao da se presalta bez duplog kvacila...) vec da se smanji cimanje i odrzi maksimalna stabilnost pri kocenju i menjanju brzine. A i sipak ce da prezupci...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                ok ok, to mi je jasno, ko sto rekoh na saxicu sam to stalno radio, nekako mi je to bilo normalno da ne kazem navika. doduse na njemu su sportske papucice pa je to bilo vrlo lako raditi ali na audiju recimo za tim stvarno nema potrebe posto auto "slusa" bez ikakvih problema cak i kad ga iz VI prebacim u III. u svakom slucaju kapiram da je taj debalans koji se desava izrazeniji na RWD nego na FWD ili AWD. nemam iskustva sa RWD pa zato i pitam
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X