Kakva su pravila u inostranstvu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    Kakva su pravila u inostranstvu

    Kakva su pravila u inostranstvu za drag...
    Jel po kubikazi ili po sekundama? Ili mozda nesto trece?
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
  • Lukas
    CBC Veteran
    • 22.10.2004
    • 180
    • Slovenija

    #2
    Kod nas po sekundama a tako je i u Avstriji

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Mislim da je svugde manje-vise isto, mada imas i onih takmicenja tipa ran-what-ya-brung, znaci dovezes se sa bilo cime, pa sta ti naleti...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Igor
        CBC Senator XXL
        • 30.12.2004
        • 394
        • DORCOL REPUBLIKA

        #4
        Znaci postoje kao neke kvalifikacije pre takmicenja da bi se znalo koliko idu kola... ( bar kod nas jer su nasa vremena samo od prilike)
        Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
        Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Sweden:

          FWD

          RWD

          4WD

          FWD overload/NOS

          RWD overload/NOS

          4WD overload/NOS
          ============dovde se trazi da je auto street legalan ==

          PRO

          Sva vremena se mere u SEKUNDAMA, pobednik je u klasi sa
          najboljim vremenom, istovremeno se meri i zavrsna brzina no ona
          je tu samo da pokaze koliko je dobar KS/KG odnos i relevantna za pozcioniranje.
          Merne tachke su 60ft , 1/8 miles (201m) i finalna 1/4 miles (402m)

          Uskladjeno u saradnji sa FIA .

          Jednini nachin da se babe i zabe nebi mesale na stazi.
          Moze se desiti da jedan FWD vozi pored 4WD ali ishod nema veze medju njima jer se svakom od njih vreme rachuna u prijavljenu grupu.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Pa dolazi li po tom sistemu do kakvog mismatch-a izmedju takmicara u istoj klasi?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Velike su razlike u klasama, uhvatiti vreme ispod 11 SEC sa prednjom vuchom je umetnost i za skidanje kape celom svetu, dok opet to isto za 4WD machiji kasalj.

              E sad da bi dosao dotle imas avion od prednje vuche koji izlazi na 230Km/h na liniji 402m dok sa 4WD dolazis na nekih 180Km/h za isto vreme na liniji 402m i netrazi neku silu od auta da bi bio imalo pozudan da ga posedujem

              Kapiras me?

              Zato je podela po klasama da se mogu uporediti auta , vreme na 60ft i na 201m pokazuje i koliko je vozach priseban takodje
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #8
                Mozes li objasniti toliku razliku u izlaznoj brzini a identicno vreme (u istoj kategoriji)?!
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Sta da se objasnjava, malo vise efekta na prednju vucu i ima da slajfuje 200m a posle kad zaore vata ko mutav.

                  Onaj sa 4WD moze i "bez motora " da krene ostro i u prvim sekundama da slozi dobre metre iza sebe , ali 4WD i troskovi u transmisiji rade svoje te ga sto je brzina veca, veci obrtaji motora, manji obrtni momenat te ubrzanje opada.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Kapiram, naravno.

                    RankoK, video si X5 na Ostruznici, kako startuje kao ISPALJEN od maltene 500 obrtaja? E to je razlika. Nema gubljenja vremena kod startovanja, a izlazna brzina nije neki pokazatelj. Ja u X5 imam 14.5 sec/402, i izlaz na oko 145-150. Sa Pezoom ako uspem da izvucem toliko, obavezno izlazim sa oko 170.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Znachi da sa Pezo-om imas odnos KS/KG oko 1/5
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        160 KS + 40-50 KS N20 + looose gume = cca. 200-210 KS. Taman tako
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Znam, gume nemaju veze za zavrsnu brzinu kad gledas po odnosu snage na FWD

                          Ja sam dok sam bio na 300KS isao 13,6 i 172Km/h @ 402m sa 1500KG ..
                          koje god gume i kakav god start, vreme se menjalo ali brzina uvek 3-ojka na 8000 rpm na cilju .
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Ma to je sve ok, samo se ja i dalje pravdam na svoj nacina za loos start

                            13.6 na 172 sa FWD? Hmmmm...E da, pitanjce. Ovaj ECU sto uzimam ima launch kontrolu, preko ABS-a. E sad pitanje je kako ta launch kontrola ogranicava snagu, znaci lose strane svake metode - secenje goriva (siromasna smesa?) i secenje struje (...? navodno cepa radilicu?)
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              launch ok za TuRbo auta da nabije pritisak na turbinii drzi ga na npr 3000rpm da krenes u 2-oj brzini..na tvom autu, ne hvala.. samo steta.
                              Imash nogu, launch je izmisljen zbog turbaca ...


                              13,6 , da sa standardnim gumama 205/55-16 na 1,2 Bara
                              Nista za pohvalu, sad je puno ludje , mada bi mi odgovaralo vishe na 1000m jer sad 3-a slajfuje do 150-160
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X