4WD overload/NOS
============dovde se trazi da je auto street legalan ==
PRO
Sva vremena se mere u SEKUNDAMA, pobednik je u klasi sa
najboljim vremenom, istovremeno se meri i zavrsna brzina no ona
je tu samo da pokaze koliko je dobar KS/KG odnos i relevantna za pozcioniranje.
Merne tachke su 60ft , 1/8 miles (201m) i finalna 1/4 miles (402m)
Uskladjeno u saradnji sa FIA .
Jednini nachin da se babe i zabe nebi mesale na stazi.
Moze se desiti da jedan FWD vozi pored 4WD ali ishod nema veze medju njima jer se svakom od njih vreme rachuna u prijavljenu grupu.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Velike su razlike u klasama, uhvatiti vreme ispod 11 SEC sa prednjom vuchom je umetnost i za skidanje kape celom svetu, dok opet to isto za 4WD machiji kasalj.
E sad da bi dosao dotle imas avion od prednje vuche koji izlazi na 230Km/h na liniji 402m dok sa 4WD dolazis na nekih 180Km/h za isto vreme na liniji 402m i netrazi neku silu od auta da bi bio imalo pozudan da ga posedujem
Kapiras me?
Zato je podela po klasama da se mogu uporediti auta , vreme na 60ft i na 201m pokazuje i koliko je vozach priseban takodje
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Sta da se objasnjava, malo vise efekta na prednju vucu i ima da slajfuje 200m a posle kad zaore vata ko mutav.
Onaj sa 4WD moze i "bez motora " da krene ostro i u prvim sekundama da slozi dobre metre iza sebe , ali 4WD i troskovi u transmisiji rade svoje te ga sto je brzina veca, veci obrtaji motora, manji obrtni momenat te ubrzanje opada.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
RankoK, video si X5 na Ostruznici, kako startuje kao ISPALJEN od maltene 500 obrtaja? E to je razlika. Nema gubljenja vremena kod startovanja, a izlazna brzina nije neki pokazatelj. Ja u X5 imam 14.5 sec/402, i izlaz na oko 145-150. Sa Pezoom ako uspem da izvucem toliko, obavezno izlazim sa oko 170.
The difference between men and boys is the price of their toys
Znam, gume nemaju veze za zavrsnu brzinu kad gledas po odnosu snage na FWD
Ja sam dok sam bio na 300KS isao 13,6 i 172Km/h @ 402m sa 1500KG ..
koje god gume i kakav god start, vreme se menjalo ali brzina uvek 3-ojka na 8000 rpm na cilju .
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ma to je sve ok, samo se ja i dalje pravdam na svoj nacina za loos start
13.6 na 172 sa FWD? Hmmmm...E da, pitanjce. Ovaj ECU sto uzimam ima launch kontrolu, preko ABS-a. E sad pitanje je kako ta launch kontrola ogranicava snagu, znaci lose strane svake metode - secenje goriva (siromasna smesa?) i secenje struje (...? navodno cepa radilicu?)
The difference between men and boys is the price of their toys
launch ok za TuRbo auta da nabije pritisak na turbinii drzi ga na npr 3000rpm da krenes u 2-oj brzini..na tvom autu, ne hvala.. samo steta.
Imash nogu, launch je izmisljen zbog turbaca ...
13,6 , da sa standardnim gumama 205/55-16 na 1,2 Bara
Nista za pohvalu, sad je puno ludje , mada bi mi odgovaralo vishe na 1000m jer sad 3-a slajfuje do 150-160
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment