Kakva su pravila u inostranstvu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #31
    drag race-pravila

    evo malo sam cackao po forumu i nije mi jasno koja su pravila kod nas u srbiji na drag trci...
    ono standard :
    atmosferci po kubikazi,a turbaci i slicno kubikaza puta 1,7 ili?
    jer nesto sam citao vidim tamo auta od 13,14 secundi te ovo te ono...prosti mi nije jasno,ako je tako zasto se toliko komplikuje...
    moje misljenje je da je glupo staviti coveka sa atmosferkim motorom od 2000kubika sa nekim ko ima isto to ali sa turbom...normalno ovaj sa turbom ide u klasu sa 3.400 kubika ako misli d aide protiv atmosferaca..
    ne znam ovako je kod nas u austriji..
    voleo bih negde u srbiji da prisustvujem,mada ne znam koja su pravila i sta da ocekujem...
    ako neko ima detaljno objasnjenje bio bih zahvalan
    pozdrav
    miki


    Poruku izmenio: kalibaR
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #33
        Klasa ''Adrenalin'' index class 12 do 12.999 sec
        Klasa ''Super sport'' index class 13 od 13 do 13.999 sec
        Klasa ''Sport'' index class 14 od 14 do 14.999 sec
        Klasa ''Street fighter'' index class 15 od 15 do 15.999 sec
        Klasa ''Tourismo'' index class 16 od 16 do 16.999 sec
        Klasa ''National'' index class 17 od 17 sec

        f) Vozilo koje u trci, odnosno u toku takmičenja napravi ''brake out'' odnosno ostvari bolje vreme od svog index-a, je izgubilo. Svako vozilo ima pravo da napravi jedan "brake out" za jednu klasu.
        Takvo vozilo se automatski prebacuje u klasu sa manjim index class-om. U svakom drugom slučaju sledi isključenje iz daljeg takmičenja.
        Ukoliko u finalu oba vozila naprave ''brake out'', pobeđuje vozilo koje je ostvarilo manju razliku od svog index-a.
        iskreno al najiskrenije ..gluplje pravilo nisam video...
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Glupost, sta ces...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #35

            evo na primer u belgiji...
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              #36
              ovo bi bilo idealno, samo je problem koliko ima ucesnika u belgiji, a koliko u srbiji (ili hrvatskoj, di su ista pravila kao kod vas)... kad bi tako bilo rasporedjeno u klasama kod nas, bilo bi po dvoje u svakoj klasi...

              evo hipotetska situacija koja odmah baca ova nasa pravila u vodu...
              1 popodne, temperatura na asfaltu 32 stupnja... auto sa turbom napravi vrijeme 14,3... neka ima utrku kasnije navecer, oko 19, temp padne na ugodnih 22 stupnja i skinuti ce sigurno tih tri desetinke za probiti vrijeme klase...

              Comment

              • Kanarinac
                CBC Senator XXL
                • 08.10.2004
                • 2870
                • BG,Weedikovac

                #37
                Originally posted by mikimazda
                Klasa ''Adrenalin'' index class 12 do 12.999 sec
                Klasa ''Super sport'' index class 13 od 13 do 13.999 sec
                Klasa ''Sport'' index class 14 od 14 do 14.999 sec
                Klasa ''Street fighter'' index class 15 od 15 do 15.999 sec
                Klasa ''Tourismo'' index class 16 od 16 do 16.999 sec
                Klasa ''National'' index class 17 od 17 sec

                f) Vozilo koje u trci, odnosno u toku takmičenja napravi ''brake out'' odnosno ostvari bolje vreme od svog index-a, je izgubilo. Svako vozilo ima pravo da napravi jedan "brake out" za jednu klasu.
                Takvo vozilo se automatski prebacuje u klasu sa manjim index class-om. U svakom drugom slučaju sledi isključenje iz daljeg takmičenja.
                Ukoliko u finalu oba vozila naprave ''brake out'', pobeđuje vozilo koje je ostvarilo manju razliku od svog index-a.
                iskreno al najiskrenije ..gluplje pravilo nisam video...
                Da vrlo glupo pravilo ali shta cesh.

                Ovakve klase su trenutno najbolje reshenje bar ja tako mislim.Tako je za sad najposhtenije.

                I love my

                Comment

                • monkey
                  CBC Senator
                  • 14.11.2006
                  • 286
                  • Porec, Hrvatska

                  #38
                  a nije bas posteno... neko ce se mucit cjelu zimu za izvuci 220ks iz 2,0 motora bez turba, i upast ce u istu klasu sa nekim sa totlano serijskim v6 tenkom... nije ok...

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #39
                    to kazem i ja
                    nije fer jer dodje auto koji ima 2000 ccm sa turbom,i oni ga stave u klasu sa naprimer 2000ccm atmosfercom..
                    atmosferci na jednoj starni,motori sa predpunjenjem na drugoj i cepaj..
                    zanimljivije je gledati dva auta priblizne kubikaze i tezine koji je bolji nego nekog sa turbakom koji stane ladno protiv koga hoce..
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • luka.l
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 490
                      • Beograd
                      • ВАЗ 21213

                      #40
                      Ovako imas mogucnost da se trkas za manje para. Ako imas klot auto, recimo calibra 2.0t, upadas u klasu koju vec vozis....koliko sekundi pravis i to je to, mozes nesto da popravis ili napravis u toj klasi. Ako ti je klasa 2.0T iskljucivo, onda upadas u klasu sa nekim ko je za taj isti motor mogao da odvoji 5 ili 10 000 evra i sigurno ispadas iz igre.
                      - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                      - "I vi ste dobro."

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #41

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #42
                          da ali onda vidis sta sve moze da se uradi,i mozda mozes da nadjes nacin da uradis bolje nego taj ali za manje pare..
                          normalno da tjuning nije jeftin sport,pogotovo ako je tjuning bez mozga i tipa stavi ovo ono...medjutim,ako si ti zadovoljan sa tvojom calibrom i onim sto si ulozio u nju,i ona pravi dobra vremena,a onaj tamo ulozio 10000 eura i brzi je od tebe lupam sada 3,4 stotinke-pa neka ga...
                          razlika izmedju tebe i njega nije 3,4 stotinke vec-10000 eura...
                          iamo sam i ja poznanika koji je ni sam ne znam koliko ubacio u hondu civic,koju da vidis na ulici ne bi dao 100 eura za nju,a zato ispd haube ...2,0 motorod integre,menjac od integre,ecu iz japana,turbo,i citav auto je slao u englesku na sklapanje..
                          sta je postigao to nije bilo vise za verovati..e sad neka se takav pojavi na drag race...koje on vreme da kaze i u koju vrstu da ga svrstas...
                          samo sa onim silnim korvetama i ostalim muscle cars...jer sve ispod je buranija ..
                          zato budi zadovoljan sta si izvukao,jer uvek ima brzi i bolji...a ne mogu da dodjem sebi da dole sto si brzi ims vise mogucnosti da ispadnes...
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • luka.l
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 490
                            • Beograd
                            • ВАЗ 21213

                            #43
                            Originally posted by mikimazda
                            a onaj tamo ulozio 10000 eura i brzi je od tebe lupam sada 3,4 stotinke-pa neka ga...
                            Pa nije neka ga, jer onda on uzima pehar, a ne ti....a ako se ne takmicis da bi pobedio, onda se dzabe takmichis. Bitno je pobediti, a samo preduslov za to je ucestvovati. Ovako ti ako znas da odvozas kako treba svoju 16v kalibru imas sansu protiv nekoga ko ne ume dobro da odvoza svoju 2.0t kalibru.

                            Takodje, ovako je i bitno ko i kako odvoza trku, dakle vozac jer da se radi samo o mashinama i tome koji ce od dva 2.0t motora pre da prodje kroz cilj, to bi bilo gotovo iskljucivo takmicenje izmedju sposobnih tuner-a i sposobnih finansijera.

                            Ako ti uspes da se ustelujes da sa jacom masinom ne probijes klasu, zasluzio si da pobedis. Isto tako je onaj ko je svoju atmosfersku masinu uspeo malo da nadribla da bude blizu 16.00 recimo, i moze to da odvoza, takodje zasluzio pobedu....i onda tako dvojica zasluzenih, trkaju se i pobedjuje onaj koji je u tom trenutku bio prisebniji, bolje odreagovao itd.

                            Moglo bi se opisati kao da su to dve razlicite "klase" u drag trkanju....

                            Slobodno bih ovu gde se klasifikuje po vremenu nazvao "amaterskom" a onu gde se klasifikuje po kubikazi, pogonu i sl. nazvao profesionalnom...jer pobedice onaj koji je svoju masinu doveo do krajnjih granica, a zna se da je za to potrebno uzasno mnogo novca...
                            - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                            - "I vi ste dobro."

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #44
                              nismo se razumeli...ok pobeda je uvek slatka,ali za mene je i pobeda da sam bio vrlo blizu,a nisam ulozio ogroman novac...sad me razumes...znaci da sam mozda pametnije odradio posao...
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • monkey
                                CBC Senator
                                • 14.11.2006
                                • 286
                                • Porec, Hrvatska

                                #45
                                tesko je povuci crtu i reci sta je pametno a sta nije... da li je pametan onaj koji samo promjeni filtar i ispuh na autu, ili onaj koji i elektroniku nadogradi ili neko koji cjelu masinu obradi u detalje???
                                najpametniji posao bio bi prodati sve na cetri kotaca i voziti se u cliju 1,4 na plin... toliko ako cemo o pameti, a sve preko toga je entuzijazam i "ljubav" prema oktanima...

                                Comment

                                Working...
                                X