Taj m5 je vozio oko 1:45 najbrzi krug koliko sam video...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
On je vozio 4 nova DOT slika, to vreme 1:39.xx je vozio kada je bio u 206iciom terminu... pre toga od 13:20h nije vozio tako brze krugove sigurno. Nema vremena BMW Aero-a, GT-R-a, itd... Moje naj je 1:48.xx.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
RDL (zuti Evo) nije imao vreme od 13:20 jer mu je skoro otpao tocak na pocetku stinta .
1:39 je odlicno vreme, cak i ako se uzme u obzir da je vozio nove DOT slikove.
Ja sam vozio 1:46.xx sa BMWom.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Cenim da je ogibljenje uz gume najvaznije. Snaga nije presudna, mada je uvek dobro da imas makar 100ks po toni .
Mitsu je uz vasih par trkacica jedini imao ozbiljno ogibljenje, jer je vec stock odlican.
Stock kredencima ne vrede ni konji ni gume
Bio si kul I ja sam bio prvi put ali smo otišli ko oni u svatove bez one stvari pa nemam video ali sam bio siledžija i škripao za sve pare Neiskustvo, svaku krivinu od ovih jačih sam kasno ili rano kočio, pokušavao u krivini da budem brži nego što može a to usporava itd... Ali bilo je zabavno, prvi put sam smeo da stisnem gas u krivini za sve pare da vidim kako ide jer je put širok 12 metara pa ako se otkližem ništa strašno. Moje razočaranje je još veće jer nijednom nisam uspeo da zabacim guzu, dobro i pazio sam nisam baš kreten, a teglio sam se ko slina. Da je bio neki malo više kul bio bi bolji bar 30 posto
Slažem se sa Uzelcom da je bitan trap, sem onog pravca gde konji jure i ona dva kraća ima više krivina gde gume i trap jako znače i tu se dobija staza. Sve u svemu Alfa 75 sa fabričkim vešanjem sem žutih konija koji su verovatno odavno ispustili dušu leži odlično.
Tako nekako... i meni je više bio cilj da si dam oduška... gas patos, gas u krivini do škripe guma, da vidim gde su granice auta po pitanju upravljivosti. Što se zanošenja tiče, kod mene je to moglo vrlo lako, samo se isključi ESP (odnosno DSC kod mene), onda zanosi itekako. Kod tebe verovatno to nije išlo iako verovatno nemaš ESP jer nisi imao dovoljno konjića da zabaci zadnji kraj...
Inače, meni niko nije rekao da treba da odmaram posle par krugova, pa sam vozio bez ko sivonja bez laganih krugova i naravno zapalio prednje paknove... Omekšala mi pedala kočnice na kraju i dimile "se sve u 16" kada sam završio. Pošto su i prednji diskovi bili za skoru zamenu, zamenio sam sve... Stavio nove ATE diskove i Textar paknove, a ujedno zamenio i kočionu tečnost sa ATE Racing Blue.
P.S. Meni niko nikad nije rekao za koliko sam odvozao najbrži krug, iako su mi stavili neku telemetriju? Gde se to gledalo, da barem znam za sledeći put...
Aj sad, nećemo se vredjati imam preko 100 konjića po toni ili 100 po litri (tu negde) nazad dedion, što bi rekli kruto vešanje sa šperom i odnos 50:50 na osovinama. Auto baš za krivine
U normalnom saobraćaju iznenadim mnoge kad prestisnem gas
Imam ali minimum milionipo kilometara po svim uslovima sa ispravnim i neispravnim autom, alpi, metropole od istoka do severa ali na navaku sam video koliko ustvari nemam pojma....
ja mogu da posvedocim ovo poslednje. od reci do reci, sve je istina.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment