Navak staza, track day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #91
    Re: Navak..

    imam, mozda glup, ali ipak predlog. Otidjite najpre na jednu voznju, par krugova, cisto da vidite imate li uopste talenta, znanja, zelje, volje, finansija.... svi ti nedostaci se mogu ispraviti, popraviti, stvoriti uslovi, redari, vatrogasci, cunjevi, zidovi i ostalo....dzabe to sve ako se nema para za gorivo, kocnice, spone, sinhrone, set kvacila i svega ostalog sto ce da crkne na prvoj krivini u serijskom automobilu.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • little
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 912
      • BGD
      • Lancia Ypsilon 1.2 8V

      #92
      Odg: Navak..

      Originally posted by marija12 View Post
      Slažem se da je bolje išta nego ništa. Ali nije navak nastao preko noći, za premierno aktiviranje ove usluge mogli su malo više da se organizuju. Najveće nezadovoljstvo je zbog toga što je onemogućena publika u bilo kom smislu a to je priznaćeš moglo da se reši sa dva redara.
      da mi je da vidim tu "publiku" koja može da se reši sa dva redara...

      Čubs mudro zbori
      "zensko si brate"

      Some people are wise and some.. Otherwise..

      Comment

      • marija12
        CBC Veteran
        • 15.04.2010
        • 193
        • Novi Sad
        • Stilo 1.9JTD

        #93
        Odg: Navak..

        Mogo je da bude dozvoljen +1 čovek po vozilu u publici na odrđenoj obezbeđenoj i obeleženoj lokaciji što je 15 ljudi koje može da "savlada" obezbeđenje od dva redara po ceni od 2000 dinara ukupno za ceo dan.

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #94
          Re: Navak..

          preziveces prvi put i bez toga. evo ja se svecano obavezujem pred svima da cu ti verovati svaku rec koju napises o iskustvima sa staze. isto tako ti mogu obezbezbediti bar jos dva clana foruma koji ce ti verovati bezrezervno. sto milom sto silom, ali to cu ja da resim.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • marija12
            CBC Veteran
            • 15.04.2010
            • 193
            • Novi Sad
            • Stilo 1.9JTD

            #95
            Odg: Navak..

            Comment

            • mladen25
              CBC Član
              • 10.10.2011
              • 17
              • Bgd

              #96
              Odg: Navak..

              Originally posted by marija12 View Post
              Slažem se da je bolje išta nego ništa. Ali nije navak nastao preko noći, za premierno aktiviranje ove usluge mogli su malo više da se organizuju. Najveće nezadovoljstvo je zbog toga što je onemogućena publika u bilo kom smislu a to je priznaćeš moglo da se reši sa dva redara.
              Vec sam na nekoliko foruma napisao a nekolicini, bas iz FLC kluba rekao licno - u ovom trenutku uslova za bezbedan boravak publike nema i to je promocija 5. oktobra pokazala savrseno gde smo nas trojica (ja licno i jos dva redara) bukvalno molili ljude da se malo udalje od krivine kroz koju svi skripe sa minimum 60 na sat. Jok bato, svi se ponasaju kao operisani i stoje na 10 m od asfalta. Onda i neki momci, gosti, pocese da vicu ali dzabe gomila se pomerila jos metar i gotovo. Da je jedan samo iizleteo tu kao sto je BMW X6 na sledecoj krivini bilo bi mrtvih. Posto ocigledno ni redari (vise od 3) ne pomazu mnogo je zdravije ja publike za sada nema nego da nam posle svima bude zao sto je neko zaginuo ili je povredjen (on od nase zalosti nece imati nista). Drugo, vecina ljudi nikada nije bila nigde i nema predstavu da to sto rade (voze ili gledaju) nosi veliku odgovornost. Trece, ako neko hoce da radi ceo dan i stoji na livadi da se bakce sa publikom za 2000 din ajde da pricamo, samo ne nadjoh bas gomilu koja se otima za taj posao. I poslednje - valjda ljudi dolaze na stazu zato sto vole da voze i zele da u bezbednim uslovima i bez policije malo jurcaju. Ako neko dolazi zato sto voli da ga gledaju onda je bolje da jurne kroz centar grada. I jos nesto - suvozac je smetnja i pretnja bezbednosti a ne njen faktor. Razgovor mobilnim ili caskanje sa suvozacem jednako ometa vozaca. Na ulici to mozda i nije strasno ali kad letis pistom na granici sebe i svog auta u jednom jedinom delicu sekunde se gresi. Lako je kritkovati i trazii razloge zasto nesto ne valja jer ne postoji usluga ili proizvod koji nemaju mana. Mnogo je teze biti konstruktivan i napraviti nesto, stvoriti od nule na trzistu gde nema ni za benzin, gde se jos svadjamo da li moraju zimske gume ili moze i bez njih. Da smo napravili Hokenhajm onda bi opet bilo nezadovoljnih biko cenom bilo uslugom.
              Momci, obisao sam ceo svet i vozio sve (jedini srbin koji je vozio ferari enco na primer), ucestovao po inostranstvu i u ponekoj trc i znam sta pricam. Kome se ne svidja ja mu se necu dalje pravdati.

              Comment

              • mladen25
                CBC Član
                • 10.10.2011
                • 17
                • Bgd

                #97
                Odg: Navak..

                I jos nesto na konto onoga "idemo da se mantamo za svoje pare" - posto se sakupila grupa od 30 ljudi svakoga voznja kosta CELIH 1333 DIN za 30 minuta.

                Ko bude bio spreman da stvarno plati uslugu dobice telemetriju za auto i licnog trenera da mu tumaci podatke i nauci ga da vozi krug. Od sledeceg termina bice dostupno za jednog vozaca po stintu. Profi sportski trening, samo za dosta vise od 1300 dinara.

                Sve je pitanje interesovanja. Ovo sto je do sada napravljeno vec je vise nego sto je iko ikada u istorji Srbije na ovom polju napravio. Ko hoce vise a nije spreman ni ovo da podrzi zaista nece imati cemu da se nada. Uostalom, Grobnik i Hungaroring nisu tako daleko.

                Comment

                • Aki
                  CBC Senator XXL
                  • 04.08.2006
                  • 1133
                  • Beograd
                  • Yugo 1603, Yugo 1301

                  #98
                  Odg: Navak..

                  Iskreno, jedva cekam da vidim kako sve to deluje u nedelju.
                  Predlog da sto pre napravite "oborene ivicnjake" na apex-ima, posto ih jos uvek nema koliko videh sa snimaka od 5.og.
                  "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                  - Lousie Smith

                  Comment

                  • sale vti
                    CBC Senator XXL
                    • 05.12.2007
                    • 316
                    • bgd-zemun
                    • ctr

                    #99
                    Odg: Navak..

                    Sto se tice Mladenove price, podrzavam sve sto je spomenuo u vidu bezbedne voznje, kako vozaca tako i posmatraca, pa s toga ukoliko nema uslova da bude publike, onda i ne treba da bude, i mislim da je svaki komentar suvisan dalje na tu pricu...
                    I istina je, valjda vozite zbog sebe i uzivanja u voznji svog ljubimca a ne da bi vas neko posmatrao i tapsao po ramenu kako ludo i brzo vozite...

                    @aki: vala i ja jedva cekam
                    Mess with the best, die like the rest!!!

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      Odg: Navak..

                      Originally posted by marija12 View Post
                      Toliko nema motivacije za učešćem da je to strašno.
                      Sta moze biti veca motivacija od same staze i cene od smesnih 1300 din / 30min?

                      Jedva cekam!

                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • boki1982
                        Banovan
                        • 16.03.2008
                        • 273
                        • Beograd
                        • Fiat stilo JTD

                        Odg: Navak..

                        Originally posted by mladen25 View Post
                        I jos nesto na konto onoga "idemo da se mantamo za svoje pare" - posto se sakupila grupa od 30 ljudi svakoga voznja kosta CELIH 1333 DIN za 30 minuta.

                        Ko bude bio spreman da stvarno plati uslugu dobice telemetriju za auto i licnog trenera da mu tumaci podatke i nauci ga da vozi krug. Od sledeceg termina bice dostupno za jednog vozaca po stintu. Profi sportski trening, samo za dosta vise od 1300 dinara.

                        Sve je pitanje interesovanja. Ovo sto je do sada napravljeno vec je vise nego sto je iko ikada u istorji Srbije na ovom polju napravio. Ko hoce vise a nije spreman ni ovo da podrzi zaista nece imati cemu da se nada. Uostalom, Grobnik i Hungaroring nisu tako daleko.
                        g.Mladene sta vama nije jasno?Da li smo mi platili cenu koju ste Vi trazili?Ili smo trazili posebne popuste?Da bi ste ovde prozivali kako vam je placeno CELIH 1333din zasto niste stavili cenu od 5000din pa da vidimo koliko bi se ljudi prijavilo.

                        Comment

                        • marija12
                          CBC Veteran
                          • 15.04.2010
                          • 193
                          • Novi Sad
                          • Stilo 1.9JTD

                          Odg: Navak..

                          Nije mi jasno kako se i dalje ne razuemo. Postoji puno puteva slabo ili nikako korišćenih dugaških 2km na kojima možemo da odemo da se vozikamo za svoju dušu a i nema policije, nema publike... I ništa se ne plaća, bezbedni smo i osigurani kao i na vašoj stazi (nikako). Što kaže boki ovde smo platili koliko ste tražili ako vam je to malo što niste tražli više? Sad se oseća ljutnja u vašem postu Gos. Alviroviću a nema razloga za to. Naravno da svi idemo da se vozimo sebe radi ali ajde da to ovako objasnim. Zamislite da je ste otišli da probate ferari enco, tražili vam 1330 dinara za to i vi platili. Onda vam kažu da možete da ga vozite na aerodromskoj pisti u obeleženom krugu, sami bez publike, bez instrument table, obrtaljke i sl. I sad sve vam lepo a pojma nemate ni koliko ubrzava ni koliko ste razvili brzine, ni koja vam je brzina po krugu. Jeste super je to bar ste provozali ferari enco neko će reći ali moglo je i ovo drugo da se doda pa da usluga bude kompletna.
                          Originally posted by mladen25 View Post
                          Ovo sto je do sada napravljeno vec je vise nego sto je iko ikada u istorji Srbije na ovom polju napravio. Ko hoce vise a nije spreman ni ovo da podrzi zaista nece imati cemu da se nada. Uostalom, Grobnik i Hungaroring nisu tako daleko.
                          Da nismo spremni da podržimo ne bi se tamo ni pojavljivali, ukazujemo vam na to šta nedostaje u toj usluzi a vi tako arogantno odgovarate da sam prosto zatečen. OK, hvala vam što ste nam omogućili i ovo ako nemate osećaj da to može biti i drugačije onda nema razloga da vas ubeđujemo nas nekolicina koji mislimo da to može i drugačije. Vidimo se u nedelju

                          Comment

                          • mladen25
                            CBC Član
                            • 10.10.2011
                            • 17
                            • Bgd

                            Odg: Navak..

                            u mom postu nema ljutnje vec samo gomile cinjenica. kao sto sam i na promociji naglasio i ovde napisao kazem jos jednom - uslovi su sada ti koji jesu i oni su plod kompromisa zarad bezbednosti, menjace se i bice bolji ali onda kada bude moglo, kako izgradnja objekta tece dalje. TD je pusten sada u opticaj da se omoguci onima kojima uslovi odgovaraju da dodju, a kako se stvari budu poboljsavale sigurno je da ce zadovoljstvo svih biti vece. bilo bi glupo da sacekamo da sve bude idealno i da jis godinu dana staza bude zatvorena za ovakve dogadjaje. pravilnik koji je bio dostupan na promociji i ovaj koki sada vazi nisu isti, a motoristi najbolje znaju da li smo spremni da ispunimo zelje i slusamo predloge. u medjuvremenu radimo najbolje stp uslovi dopustaju. a mali perica vrlo dobri zna sta jeste track day i nema potrebe da ga pljujete i jos kazete kako je ponusa toliko losa da ne vredi ni ici ali eto da ne kvaro zabavu. ja da ne uvazavam tudje misljenje ne bih ni bio na ovom forumu. uostalom skijash to mnogo bolje zna.

                            Comment

                            • aivan
                              CBC Senator
                              • 28.02.2006
                              • 247
                              • Bograd, Mirijevo

                              Odg: Navak..

                              ... dakle ... cekamo prve utiske od ucesnika (ako ih je bilo danas)? Dajte subjektivno, objektivno, svejedno
                              Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                              Comment

                              • dr cosworth
                                CBC Senator
                                • 07.08.2006
                                • 242
                                • Beograd
                                • Ford Sierra Cosworth

                                Odg: Navak..

                                Za pocetak bila je ozbiljna kradja vremena.

                                Comment

                                Working...
                                X