FIA podrzava Vettela
FIA je podržala Vettela, uprkos tvrdnjama da ka tituli ide sa nelegalnim Red Bullom
Dr Helmut Marko je već odbacio tvrdnje da RB9 imitira kontrolu proklizavanja, nazvavši to ’besmislicom’.
Ali bivši vlasnik tima, Giancarlo Minardi, rekao je da je video i čuo dokaz – svojom rođenim očima i ušima – nedavno u Singapuru.
Međutim, direktor F1 trka, Charlie Whiting, rekao je za nemački Bild: „Jo Bauer (FIA-in tehnički delegat) nije našao neregularnosti. Sve je pod našom kontrolom i Vettelov automobil je u skladu sa pravilima.“
U međuvremenu, prema Bildu, Red Bullova odlučnost da dominira Formulom 1 može se videti i u novoj dizalici tima, vrednoj 100.000 evra.
Dizalica je navodno dizajnirana da automatski spusti automobil, kada detektuje da su sva četiri točka pričvršćena tokom pit stopa.
Bild kaže i da Red Bullovi moćni rivali, uključujući Ferrari i Mercedes, sada rade na sličnim sistemima.
Tim menadžer Force Indije, Andy Stevenson, kaže da bi inovaciju trebalo zabraniti.
„Ukoliko je niko nema, svačiji pit stop će biti za pola sekunde sporiji. Koga je briga?“
FIA je podržala Vettela, uprkos tvrdnjama da ka tituli ide sa nelegalnim Red Bullom
Dr Helmut Marko je već odbacio tvrdnje da RB9 imitira kontrolu proklizavanja, nazvavši to ’besmislicom’.
Ali bivši vlasnik tima, Giancarlo Minardi, rekao je da je video i čuo dokaz – svojom rođenim očima i ušima – nedavno u Singapuru.
Međutim, direktor F1 trka, Charlie Whiting, rekao je za nemački Bild: „Jo Bauer (FIA-in tehnički delegat) nije našao neregularnosti. Sve je pod našom kontrolom i Vettelov automobil je u skladu sa pravilima.“
U međuvremenu, prema Bildu, Red Bullova odlučnost da dominira Formulom 1 može se videti i u novoj dizalici tima, vrednoj 100.000 evra.
Dizalica je navodno dizajnirana da automatski spusti automobil, kada detektuje da su sva četiri točka pričvršćena tokom pit stopa.
Bild kaže i da Red Bullovi moćni rivali, uključujući Ferrari i Mercedes, sada rade na sličnim sistemima.
Tim menadžer Force Indije, Andy Stevenson, kaže da bi inovaciju trebalo zabraniti.
„Ukoliko je niko nema, svačiji pit stop će biti za pola sekunde sporiji. Koga je briga?“

Comment