F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #46
    Marchionne pozdravio povratak Renaulta i pozvao VW u F1


    Sergio Marchionne kazao je da bi Volkswagen trebao da dobro razmotri odluku o ulasku u Formulu 1.



    Trenutno se na gridu u najbržem crkusu nalazi četiri fabričkih proizvođača, a ovaj broj je porastao pre samo nekoliko nedelja kada je Renault objavio kupovinu Lotusa.

    "Dobro znam Carlosa Ghosna, i znam na šta je sve spreman kako bi uspeo da vrati Renault na stare staze uspeha." kazao je predsednik Ferrarija.
    On je dodao da bi trebalo da još neki proizvođači slede Renaultov primer: "Na primer, ja uvek podstičem prvog čoveka VW oko ulaska u Formulu 1. Malo je čudno da se najveći proizvođač automobila ne takmiči u ovom šampionatu. Ako i drugi proizvođači uđu to bi bilo lepo za sve nas, kao što bi i Honda trebala da pojača svoje prisustvo. I oni su imali određene probleme ali siguran sam da imaju snage i volje da se vrate na pobednički put. Zato nam je važan povratak Renaulta."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #47
      Renault je zvanično preuzeo Lotus


      Francuski proizvođač je zvanično preuzeo ključeve tima iz Enstona.



      Renault je isplatio sve kreditore Lotusa, a to znači da je i platio zaostali porez britanskim vlastima.

      "Danas smo okončali ceo proces. To znači da su ključevi fabrike ponovo naši." kazao je advokat koji je zastupao francusku kompaniju na današnjem saslušanju.
      Jeremy Bamford, kozul na prihodu carina, potvrdio je novinarima da su sve uplate legle i da su svi dužnici u potpunosti isplaćeni. To sada znači da se Renault i zvanično vratio u Formulu 1 kao konstruktor.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #48
        Wolff: Rosberg će morati da malo sačeka oko novog ugovora


        Nico Rosberg najverovatnije će morati da malo sačeka kako bi krenuo u pregovore sa Mercedesom.



        U julu 2014. Nemac je potpisao novi uovor sa Mercedesom koji ističe na kraju 2016. godine. Tokom pet sezona, koliko već Rosberg boravi u Mercedesu, Nico je ostvario učinak od 14 pobeda i 22 pol pozicije a dva puta je završio na drugom mestu u šampionatu iza svog kolege Lewisa Hamiltona.

        Šef tima Toto Wolff kazao je da trenutna postava tima jedna od idealnijih, ali da će uskoro možda morati da preispitaju svoj vozački par.
        "Obojica su veliki deo tima i oni su jedni od najzaslužnijih što je Mercedes trenutno na vrhu. Još je rano pričati o Rosbergovom ugovoru. Videćemo kako će se stvari odvijati tokom sezone."
        U maju Lewis Hamilton stavio je šaraf na novi ugovor sa Mercedesom koji će mu važiti sve do kraja 2018. godine.
        Na pitanje novinara da li Merecdes mogao naredne godine da se dogovori sa Rosbergom, Toto Wolff je kazao: "Ne znam. Još je rano."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #49
          Renault u februaru obelodanjuje sve svoje planove


          Francuski proizvođač još nije spreman da objavi sve detalje oko strukture svog novog F1 tima.



          Renault je i zvanično kupio Lotus, jer je uredno izmirio sve obaveze prema kreditorima i dužnicima ovog tima.

          "Tehnički tim trenutno ostvaruje dobar napredak, kako bi što bolje pripremio bolid za prvi test u Barseloni krajem februara." pisao je u saopštenju tima.
          Ali, izgleda da tim očekuje još posla na nekim ključnim detaljima. Renault je potvrdio da će Jerome Stoll i Cyril Abiteboul biti deo novog tima, ali još nije potvrđeno ko će biti šef ekipe a za to mesto konkurišu Frederic Vasseur (šef ART tima koji se takmiči u GP2 seriji) ili Alan Prost. Takođe, nije baš ni sigurna budućnost Pastora Maldonada i Jolyona Palmera.
          "Novi tim, novo ime, sastav ekipe, partneri i ostali detalji biće objavljeni tokom konferencije za štampu koja će biti odraža tokom februara u Parizu." saopštio je Renault.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #50
            Abiteboul: Ne očekujete odmah fantastične rezultate


            Jedan od vodećih ljudi u Renaultu kazao je da ne očekuje dobre rezultate u prvoj sezoni sa novim timom.



            Pošto se francuski tim ove sezone u šampionat vraća kao konstruktor, ljudi iz Vira Šationa već su odavno krenuli sa radom u Enstonu. Ipak, Jolyion Palmer, jedan od novih vozača u timu kazao je da je njegovoj ekipi prvo potrebna stabilnost.

            "Mislim da prvo neće biti sve med i mleko. Tim će pokušati da se prvo finansijski sredi pa tek onda da krene sa napretkom."

            Cyril Abiteboul, jedan od vodećih ljudi u timu kazao je da ni oni ne očekuje dobre rezultate na samom startu: "Mi imamo plan, koji ne važi samo za narednu godinu već za nekoliko godina unapred. Naši ciljevi u narednoj sezoni nisu samo poeni već i nešto više. Ipak, mi ne očekujemo puno u 2016."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #51
              Monza napokon u mirnim vodama


              Izgleda da legendarna staza, nakon dužeg perioda u problemima, napokon uspeva da nađe svoje mesto pod suncem.



              Do problema je došlo tokom ove sezone, kada je Bernie Ecclestone izjavio, onako kako samo on zna, da bi Monza mogla ispasti iz F1 kalendara a razlog je odbijanje promotera trke da mu plate iznos koji je zatražio.

              Promoteri su obrazložili da je cifra prevelika za njihove mogućnosti.
              Gazzeta danas piše kako je legendarna staza napokon sigurna, jer su problemi oko finansiranja rešeni, pa će tako ovaj kultni hram F1 sporta i dalje biti domaćin najboljim vozačima današnjice.

              Odluka je donesena na zasedanju italijanskog Senata, koji je svojom odlukom odobrio Autoklubu Italia da koristi sredstva iz javnog profita, dok je do sada ta firma mogla dobijati novac jedino od prodaje karata.
              Predsednik Autokluba Italia, Sticchi Damiani, rekao je za Gazzetu:

              "Uspeli smo rešiti problem. Moramo rešiti jos nekoliko detalja i dužinu trajanja ugovora."

              Nagađa se da novi ugovor važi do 2020.godine.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #52
                Renault: Illien nije tu radi Red Bulla


                Francuzi tvrde da nisu Illiena ubacili u bord izvršnog tima za novosezonski projekat F1 radi zahteva Red Bulla, već iz ličnih potreba.



                Renault je pojasnio kako njegova odluka da uvede Mario Illiena u F1 projekat nema nikakve veze sa zahtevima rukovodstva Red Bulla, gde je Illien prvobitno bio postavljen na funkciju. Da podsetimo, Illien je u početnim nacrtima bio savetnik za motor u timu Red Bull.

                On je pomagao pri radu na rešenju za novi cilindar motora Renaulta, iako su francuzi na kraju rešili da ovde primeni svoje rešenje. Kako bilo, po navodima MotorSport, Illien je sada prebačen direktno u tim Renaulta, kako bi pomogao u rešenju i dizajniranju motora za sledeću sezonu. Njegov angažman podstakao je špekulacije o uticaju Red Bulla, za njegov angažman, što u Renault negiraju:

                "To je vrlo jednostavno. Illien je spona između Renaulta i Illmora i tu nema nikakvih drugih implikacija." rekao je Cyril Abiteboul, izvršni direktor Renaulta.
                "Moram odgovoriti na prozivke nekih medija, koji su rekli da je to nešto nametnuto od strane Red Bulla, što uopšte nije tačno. Stalno sam govorio kako nije bilo ništa konkretno od Illmora, a da smo ga iskoristili za sezonu 2015. To ne znači da nismo bili impresionirani kapacitetom ovog proizvođača ili mogućnošću da donese neke jako pozitivne stvari, već naprotiv."
                "To je bila baza i osnova naše dalje saradnje sa Ilmorom, ali od ove sezone na malo drugačiji način. Ono što oni rade dodaje veće mogućnosti našem inžinjerskom razvoju motora, posebno na polju elektro motora i zato nas razvojni proces može biti dosta ubrzan u ovom trenutku," kaze Abiteboul.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #53
                  Boullier: Možemo nadoknaditi par sekundi u toku zime


                  Šef Britanskog tima smatra da ekipa zna gdje je grešila i da otklanjanjem tih grešaka može nadoknaditi veliki zaostatak u ovoj sezoni.



                  Eric Boullier tvrdi da je moguće napredovanje njegovog tima u zimskim testovima i to više sekundi po krugu. Originalna tvrdnja je Fernanda Alonsa, koji je rekao kako je optimističan i na kraju i realan, da tim može nadoknaditi i 2.5 sekunde po krugu u zimskim testovima. Na tu priču nadovezao se Boullier.

                  Mnogi, međutim, smatraju da je Španac na ovaj način deklamovao dvosmislenu poruku, koja glasi da bi, ako tim ne dostigne ove performanse u toku zime, on mogao otići iz ekipe. Na pitanje o Alonsovih nevjerovatnih 2.5 sekundi po krug, Boullier odgovara:
                  "Ništa nije sigurno ili garantovano, ali je poenta priče da znamo razlog zašto smo bili spori ove godine. Ova nova Pogonska jedinica je stvarno dobra, ali traži vremena za razumevanje. Kad ne možete iskoristiti kompletan resurs svog elektro sistema u toku jednog trkačkog kruga, onda ne da gubite desetinke, već gubite sekunde po jednom krugu. To se desilo nama."

                  "Dakle,ako popravimo ovaj problem, plus nekoliko drugih koji su veoma bitni, onda ćemo biti u mogućnosti da nadoknadimo zaostatak za vodećim." Za novi bolid već sada mogu reći da je evolucija postojećeg MP30 i da idemo u pravom smeru. Za ostalo, moraćete sačekati premijeru novog automobila." rekao je Eric Boullier.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #54
                    Minardi: Renault hoće Alonsa u svom fabričkom timu


                    Gian Carlo Minardi veruje da francuski proizvođač ima plan da ponovo vrati Fernanda Alonsa u svoje redove.



                    Španac, koji je jedan od trenutno najplaćenijih vozača u šampionatu, nije uspeo da se ponovo okiti šampionaskom titulom i posle 2006. godine. Alonso je tokom deset godina pokušavao da to uradi sa McLarenom, ponovo Renaultom, Ferrarijem, gde se sada po drugi put opet vratio u Voking.

                    Trenutno, Španac radi na novom McLaren-Honda projektu, ali bivši šef F1 tima Gian Carlo Minardi veruje da se Renault naporno trudi kako bi Alonsa ponovo po treći put vratio u Enston.
                    "Od kako su oni kupili Lotus, Renault želi da ojača svoj tim u svakom odeljenju. Predsednik kompanije Carlos Ghosn želi da uzme Alonsa iz McLaren-Honde." kazao je Minardi.
                    On je dodao da Ghosn poljuljao situaciju oko trkačke postave Renaulta za narednu sezonu, gde važeće ugovore sa Lotusom imaju Pastor Maldonado i Jolyon Palmer.
                    "Maldonado ne treba da brine jer iza sebe ima jakog sponzora, dok je situacija sa Palmerom mnogo složenija. Prema informacijama koje dobijam Britanac i Renault se nalaze u teškoj poziciji i ova situacija nije laka za rešavanje."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #55
                      Rossi se već sve dogovorio sa Manorom?


                      Ovaj Amerikanac kazao je da će ukoro otkriti svoje planove.



                      Alexander Rossi je u prošloj sezoni imao pune ruke posla, jer je pored GP2 serije nastupao i na nekoliko trka u Formuli 1 sa Manorom. Očekivalo se da će ovaj momak iz Kalifornije ostati sa ovim timom, ali se u borbu za trkačka mesta pored Willa Stevensa uključio i Mercedesov pulen Pascal Wehrlein.

                      "Kao što sam i kazao, ja i moj tim naporno radimo na planovima za 2016. godinu i uskoro očekujem da ću imati više informacija. Želim da se ponovo zahvalim timu što su verovali u mene i što su mi dali priliku da debitujem u Formuli 1. Bila mi je čast i privilegija raditi sa ovim ljudima, sa kojima sam odradio pet trka i sada je plan za narednu sezonu skoro pa realizovan." kazao je Rossi.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #56
                        Ferrari otkrio zašto Red Bullu nije želeo da da svoje motore


                        Sergio Marchionne izneo je svoj stav o tome zašto je ova italijanska ekipa odbila da snadbeva tim iz Milton Kinsa.



                        Red Bull je tokom kraja godine uzburkao svoju vezu sa Renaultom, kada je istovremeno želeo da francuske agregate zameni nekim drugim. Vodeći ljudi iz Milton Kinsa kucali su na vrata Mercedesa, Ferrarija pa čak i Honde, ali je na kraju Red Bull uspeo da uz pomoć drugih strana nađe zajedničko rešenja sa ljudima iz Vira Šatijona.

                        Tek sada, prvi čovek Ferrarija Sergio Marchionne otvoreno je govorio o tome zašto oni nisu želei da daju svoje pogonske jedinice.
                        "Nimo želeli da se obavežemo da ćemo dati ekvivalentnu pogonsku jedinicu timu koji ima jake sposobnosti da razvije svoju šasiju, gde bi to na kraju bilo jako opasno po Ferrari. Moj glavni cilj je da podržim i zaštitim Ferrari. Meni nije u interesu da pobedim Mercedes sa Red Bullom. Ako neko kaže hajde da uzmemo Ferrarijeve motore kako bi pobedili Mercedes, ja bih vam odgovorio da nisam zainteresovan, već želim da Ferrari pobedi. Znamo da su Red Bullove sposobnosti velike, uništili su nas predhodnih godina zajedno sa Sebastianom Vettelom." kazao je Sergio Marchionne.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #57
                          Michael Schumacher danas puni 47 godina


                          Najtrofejniji vozač u istoriji Formule 1 danas navršava 47. godina.



                          Dve godine su prošle od kako je Michael Schumacher doživeo povredu na skijanju u francuskim Alpima. Od tada u javnosti nisu iznošene informacije o njegovom zdravstvenom stanju, što samo uvodi veću misteriju u oporavak ovog nemačkog vozača.

                          Felix Damm, Schumacherov advokat za medije kazao je da njegova familija ima svo pravo da štiti svoju privatnost. On je dodao da će u skladu sa najbližim članovima njegove poredice povremeno izdati saopštenje za javnost.
                          Ipak, pre svega, svi Schumacheru želimo brz oporavak i naravno Srećan rodjendan.




                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #58
                            Alain Prost novi šef Renaultovog tima?


                            Prema nekima navodima ovaj Francuz prvi je izbor za novog šefa Renaultovog fabričkog tima.



                            Još od objave francuske kompanije o preuzimanju Lotusovog tima, dosta se pričalo da će Cyril Abiteboul postati novi izvršni direktor a da bi Jerome Stoll mogo biti prvi čovek upravnog odobra.

                            "Novi tim, novo ime, menadžment, partneri i svi ostali detalji biće objavljeni tokom specijalnog događaja koji će biti održan tokom februara u Parizu." pisalo je u saopštenju tima.
                            Ipak, bivši šef Minardija, Gian Carlo Minardi napisao je da Renaul već ima novog šefa svog tima:
                            "Puno se priča da je Alain Prost sve bliži mestu šefa tima."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #59
                              Alonso: Ako sve ide po planu napredak će biti veliki


                              Fernando Alonso veruje da bi nova rešenja tima trebalo da značajno smanje zaostatak za vodećima u novoj sezoni.



                              Pošto se McLarenov partner Honda ova sezone dosta mučila sa bolidom, to se uveliko odrazilo na performanse time, pa su tako Jenson Button i Fernando Alonso zabeležili ukupno 27 poena u šampionatu konstruktora. Ipak, Honda je uspela da u ranoj fazi indentifikuje probleme, pa tako Španac očekuje da će se u novoj godini performanse tima uveliko poboljšati.

                              "Ako uspemo da sprovedemo u delo neka rešenja, naša vremena krugova biće mnogo bolja. Ta rešenja su veoma logična, što celom timu daje veliku motivaciju jer želimo da u narednoj sezoni ostavrimo mnogo bolje rezultate." kazao je Alonso.
                              On je dodao da poboljšanje od dve sekunde po krugu nije nemoguće:
                              "Svi ostali timovi trebalo bi da naprave poboljšanje od 0,5 do 1 sekunde. Mi zaostajemo oko 2 sekunde po krugu, što znači da nam treba mnogo više od 0.5 sekundi."

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #60
                                Alfa Romeo sa Toro Rossom u 2016.?


                                Čuvena italijanska marka mogla bi biti, da kažemo pokrovitelj mlađoj sestri Red Bull F1 tima.



                                Sa pogonskim jedinicama Ferrarija, koje su osigurane za narednu sezonu, a što je potvrdio i Sergio Marchione glavni direktor Ferrarija za Reuters. Po navodima, agregati bi trebali nositi naziv brenda Alfa Romea. Toro Rosso je potvrdio mogućnost ovakvog raspleta.

                                Dok se na berzi u New Yorku Ferrari i Fiat Chrysler Automobili, FCA, od danas potpuno drugačije kotiraju i tretiraju, dotle se kroz većinskog deoničara Exor nastoji i u ovom drugom delu korporacije zadržati sportski oreol i trkački duh, koji decenijama kruži kroz ovaj brend. Obe tima nisu ni negirali, ni potvrdile ove priče. Ono što je činjenica, jeste to da gigant u proizvodnji motornih ulja i derivata na svetskom nivou Cepsa, nije produžila ugovor sa Toro Rossom. To sada otvara prostor za Shell, da na F1 tržištu nađe još jednog klijenta. Opet, znamo kakvu vezu oni ima sa Ferrarijem.

                                Možda će Ferrari na ovaj način, preko Alfa Romeoa, pokušati da promeni način razmišljanja mladog Maxa Verstappena i da ga okrene na drugi kolosek, prema budućem sedištu koji dolazi iz Maranela.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X