F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #76
    Rosberg: Više bih voleo da me je Alonso zamenio


    Aktuelni šampion Formule 1 kazao je da bi on lično voleo da je na njegovo mesto došao Španac.


    Govoreći za špansku “Marca-u” Nico Rosberg kazao je da bi više voleo da je na njegovo mesto došao Fernando Alonso umesto Valtterija Bottasa.

    “OK, ja sa samo sada gledalac i sa te strane sada mi je puno lakše da dam neke odgovore.” kazao je Nemac na pitanje koga bi on odabrao da ga zameni u Mercedesu. “Svi kažu Alonso i ja to kažem, pre svega zbog njegovog odnosa sa Hamiltonom. Za publiku to bi bilo dobro ali za tim ne. Sa druge strane Bottas je brz i mislim da može da odgovori na isti način. On je moj glavni kandaidat za prvo mesto na kvalifikacijama u Australiji.” kazao je Rosberg.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #77
      Kubica: Spreman sam za F1 testiranja


      Poljak tvrdi kako se napokon oseća potpuno fizički i psihički spreman za povratak u Formulu 1.



      On tvrdi kako bi se volio okušati za volanom F1 bolida, kako bi procenio koliko je spreman u ovom trenutku. Nakon stravične povrede ruke tokom zime 2011. godine, koju je zadobio na određenom reli takmičenju, Kubica je kako tvrdi, svoje fizičko stanje doveo do zadovoljavajućeg nivoa.

      Nastavio je nakon oporavka od povrede takmičenje u reliju, a za narednu takmičarsku sezonu potpisao je ugovor sa ByKolles LMP1 timom, koji se takmiči u WEC šampionatu.
      Poljak će i od ove sezone raditi puno radno trkačko vrijeme:

      “Znam da se neke šanse u životu ukažu samo jednom, ali uvijek sam htio biti potpuno siguran u moju formu i u to šta mogu uraditi, “veli Kubica. “A pošto čitav taj period nisam bio siguran, rekao bih sebi – zaboravi. Moje fizičko stanje nije baš kao ranije a samo nekoliko ljudi imalo je povredu sličnu mojoj. Svako reaguje na potpuno drugačiji način i to može biti veoma intimna stvar. Iskreno, volio bih još jednom doživjeti iskustvo F1 takmičenja. Okušao sam se na mnogo simulatora i mogu vam reći ovo. Mogao bih da se sigurno trkam na 80% staza ali ne na svakoj od njih.”


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #78
        Wehrlein propušta prve testove u Barseloni?


        Iako se incident na Trci Šampion činio zaista bezazlenim, sada ipak izgleda da nije tako.



        Zdravstveno stanje mladog Pascala Wehrleina koji je doživio povredu vrata nedavno, na Trci Šampiona u Majamiju, sada je pod lekarskim nadzorom. On je povređen u velikom incidentu nakon kolizije sa Felipe Massom, iako se na prvi pogleda činilo da mu nije ništa i da će bez ikakvih posledica nastaviti učestvovanje na ovom rekreativnom takmicenju. Ali, on se ipak morao povući iz nakon drugog dana takmičenja.

        Sada će novopridošli vozač Saubera morati da dobije zeleno svetlo od FIA za prve predsezonske testove u Barseloni, koji su na programu 27. ovog meseca. Sauber je na Twitteru izdao kratku objavu u kojoj se navodi da je stanje mladog vozača još uvek pod lekarskim nadzorom.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #79
          Brawn: Kraj trke u Austriji 2002. je bila velika greška za Ferrari


          Posle skoro petnaest godina od famozne trke u Austriji bivši tehnički direktor Ferrarija progovorio je o ovom događaju.


          Rubens Barrichello bio je na čelu trke za VN Austrije 2002. goidne kada je u poslednjim metrima svoju pobedu prepustio Michaelu Schumacheru, kako bi povećao svoj bodovni saldo u šampionatu. Tada je Brazilac posle trke bio vidno nezadovoljan, kao i publika koja je na isti način reagovala.
          Jedan od vodećih ljudi u timu Ross Brawn sada je izjavio kako je ova taktika bila pogrešna i kako je ona tim puno koštala na više polja.
          “Austrija, te godine je bila velika greška. Posledice tog događaja bile su mnogo složenija nego što ljudi mogu da zamisle. Mi smo imali diskusiju pre trke za baš ovu situaciju gde smo smo se dogovorili kako da rešimo ovu situaciju. Dogovor je bio da ako Rubens se nađe ispred Michaela da ga tokom trke u određenom momentu propusti.”
          “To se i u trci dogodilo pa smo mi njemu rekli da propusti Schumachera ispred na što je on odgovrio: “Ne. Ne terajte me da uradim to. Ovo je za mene velika šansa za pobedu. Ne možete meni to da uradite.”.
          “Za to vreme Michael je bio na vezi i čekao je da Rubens postupi po dogovoru. Mi smo uspeli da nagovorimo Rubensa da to uradi ali na kraju to se desilo onako kako se i desilo, zbog čega smo morali da platimo milionske kazne FIA-i. Zbog toga Ferrari je pretrpeo mnogo više štete nego što smo zamišljali. Trebali smo da pustimo da se stvari prvobitno dese pa onda da kaznimo Rubensa u tajnosti.” dodao je Ross Brawn.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #80
            Brown: Timovi žele što više standardnih delova


            Novi šef McLarena kazao je da timovi razmišljaju da uvedu što više istih delova kako bi smanjili svoje troškove.


            Formula 1 je pre samo nekoliko meseci krenula u svom novom pravcu, koji će sada voditi Liberty Media a na čeli pose dugo godina neće biti Bernie Ecclestona. Zbog toga jedna od ideja jeste da se uvede ograničenje budžeta u razvoju bolida. Ova ideja već neko vreme zuji u padoku, a taj predlog ponovo je potegnut od momenta kada je sa grida nestao tim Manora.

            “Neki ljudi mile da mi bih smo ponovo trebali da standardizujemo određene delove. Timovi su se pokazali kao da su veoma pamentni, pa tako mi ne želimo da kontrolišemno koliko će oni para potrošti na trkačku operaciju, već želimo da ograničimo cenu razvoja bolida. Moramo pronaći i druge oblasti u vezi toga. Mi smo ograničili testiranja u vazdušnom tunelu ali smo videli da su svi povećali svoje budžete za razvoj na CDF polju, pa tako da moramo da vidimo o čemu se radi.” kazao je Zak Brown.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #81
              Vettel imao nezgodu na testu u Fjoranu


              Nemački vozač imao je jednu nezgodu zbog čega je bolid je vraćen na opravku nazad u Maranelo.



              Prvi dan testiranja Pirelli pneumatika za mokru podlogu nije bio srećan Sebastiana Vettela. Naime, on je rano danas na neprijatan način okončao svoju sesiju, udarivši sa bolidom u zaštitnu ogradu.
              Nemac je postavljen da vozi na premijernom danu testa, koji je za cilj imao proveru ovosezonskih, novih Pirelli pneumatika za mokru podlogu, montiranih na modfikovani Ferarijev bolid, na veštački natopljenoj stazi u Fjoranu. Ipak,u rano poslepodne, kad je pretpostavljamo bio u krugu za zagrejavanje, Vettel je izgubio kontrolu nad modifikovanim SF15-T na deonici posle izlaska iz desne krivine, nakon prelaska mosta.
              Fotografije postavljene na internetu pokazuju da je auto nastavio desno, kad je staza skretala ulevo i Vettel se zabio u ogradu. Iako je on, na sreću, prošao nepovređen a šteta na bolidu je ipak tolika da je automobil trebao opsežniju popravku, pa je sesija za danas prekinuta. Bolid je vraćen u Maranello na popravku, a odluka će biti doneta večeras, kad će biti i jasno da li će automobil moći voziti sutra, drugog dana testa.
              Jedan od najistaknutijih problema prošlogodišnjih guma za mokro jeste postizanje radne temperature. Ovo ustvari i jeste pravi razlog zašto Pirelli ima beneficije od ovog testa. Oni žele znati kakateristike svojih guma, pošto ćemo od ove sezone po prvi put imati start iz mesta sa startne rešetke, posle sklanjanja sigurnosnog automobila. To znači da gume neće imati priliku da se intenzivno zagreju, a za ove pneumatike velike koristi nema ni od grejućih pokrivača za gume, koji bi ih po pravilu trebali ugrejati.
              Možda u sporom postizanju radne tempearture leži razlog izletanja Vettela, jer ako znamo da je jutros u Fioranu temperatura vazduha bila samo 5 stepeni a da se naslutiti da karakteristike staze nisu bile baš idealne za vožnju. Sigurno je i njemu samom bilo jako teško proceniti samu specifikaciju pneumatika, te njen stepen zagrejanosti.
              Moguće je, da ako ekipa SF15 popravi na vreme, Vettel ostane još neki dan u Fjoranu, kako bi nadoknadio danas propušteno i odradi svoj deo testa. Ferrarijev treći vozač, Antonio Giovinazzi bio je predviđen za drugi dan testova, ali, moguće da on sutra dobije bolid na raspolaganje tek popodne.


              Last edited by Pro FX-Sniper; 10.02.2017, 15:43.
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #82
                Tost: Mercedesu treba zamrznuti razvoj agregata


                Šef ekipe Toro Rosso smatra da bi nemačkoj ekipi trebalo zamrzuti razvoj pogonskog agregata, do trenutka kad ih stignu ostale ekipe iz F1 karavana.



                On misli kako bi FIA kao nadređena trebala blokirati razvoj Mercedesu, pa time dovesti ostale ekipe u rang vodećeg u F1 šampionatu. Zatim, po njegovim riječima, razvoj pogonskih jedinica zamrznuti potpuno, za sve.

                Ograničenje pogonskih jedinica za sezonu 2017. u dijapazonu težine, dimenzija i materijala bolida nastaviće se i u sezoni 2018. ali Tost smatra da treba uložiti i dodatne napore, kako bi se napokon na F1 igralište doveo fer plej:
                “Nadam se da će pre ili kasnije doći do pariteta pogonskih jedinica, jer to trenutno zaista nije slučaj. Očekujem da će Renault nadoknaditi zaostatak, pošto vidimo šta se dešava sa Ferrarijem. Moramo imati Mercedes, Red Bull i Ferrari u borbi za šampiona. Ako paritet razvoja motora ne dolazi, iz godine u godinu, onda je jasno da ga kao takvog FIA treba zamrznuti. Ja bih najprije zamrznuo razvoj za Mercedes, a u trenutku kad ga ostali sustignu, zamrznuti za sve timove. Iskreno, ostaviti razvoj baterije neometan i slobodan, jer je to zalog za budućnost ovog sporta.”

                Cene agregata ograničene su na 1 milion evra po sezoni. Austrijanac smatra kako bi pravo rešenje bio finansijski limit, odnosno tzv. “cost cap”. Iako takav predlog već godinama nailazi na otpor, svaki put kad se iznese na sto, Tost ipak smatra da bi to bilo jedino efikasno rešenje:

                “Moramo sniziti troškove. Diskutujemo o tome već godinama, ali ništa se ne dešava. Ja bih uveo finansijski limit. Ljudi će reći kako se takvo nešto ne može ograničiti, ali to je čista glupost. Mi u Toro Rosso znamo istoriju svakog potrošenog šrafa i odakle dolazi kao i kolika mu je cena.”


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #83
                  Renault: Isti agregati za sva tri tima


                  Renault tvrdi da će dostaviti istu specifikaciju motora za Red Bull i Toro Rosso iako priznaje da je agregat optimizovan za BP proizvode.



                  Total je snabdevao Renault pogonskim gorivom i uljnim lubrikantima prošle sezone, ali je francuska kompanija sada završila svoj F1 put, a Renault se prebacio na saradnju sa BP koncernom.
                  U međuvremenu, Red Bull i njihov sestrinski tim, Toro Rosso koji je godinu dana koristio pogonske agregate Ferrarija, prešli su na saradnju sa kompanijom ExxonMobil. Dajući izjavu za Auto Motor und Sport, izvršni direktor ekipe Renault, Cyril Abiteboul rekao je između ostalog:
                  “Naša pogonska jedinica razvijena u saradnji sa BP i Castrol kompnenatama. Ipak, mi smo se pobrinuli da motor normalno radi i sa ExxonMobil gorivom i uljima, tako da Red Bull i Toro Rosso nemaju potrebe ni za kakvim dodatnim razvojem motora u cjelini. Renaultov motor će biti isti za sve tri ekipe u to nema sumnje.”
                  Abiteboul se nada da Renault sa svojim najnovijim agregatom može izazvati Mercedes u brobi za titulu, a procjenjuje da će razvojna trka na kraju timove dovesti do čarobne granice od 1000 konjskih snaga:
                  “Mislim da će vrhunska izvedba u 2017. godini biti zmeđu 900 i 950 konjskih snaga. Timovi koji tvrde da mogu do 1000 ks su možda malo previše optimistični. Ne mislim ni da će Mercedes to uraditi. Naravno, takva cifra moguća je unutar važećih propisa za pogonsku jedinicu. Mi imamo neka radikalna rješenja za našu pogonsku jedinicu, ali ihe ne planiramo upotrijebiti u 2017.”


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #84
                    I Sauber zakazao prezentaciju bolida


                    Švajcarski tim potvrdio je da će novi bolid 20. februara ugledati svetlost dana.



                    Sauber je već ranije najavio da će 22. februara odradi filmski dan sa novim bolidom, ali su se sada malo planovi izmenjali. Naime, tim iz Hinvila potvrdio je da će novi auto sa oznakom C36 koji će koristiti prošlogodišnju pogonsku jedinicu Ferrarija prvi put zagristi stazu dve dana ranije od prvog predviđenog plana.

                    Naime, prvi predsezonski test zakazan je za 27. februar a za sada Sauber je prvi na listi timova koji će prikazati svoj novi auto.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #85
                      Zašto kažeš potisak a misliš na snagu?


                      Promene u 2017. možda su i veće nego one 2009. ali da li će to doprineti boljim trkama?



                      Kada smo na testovima krajem 2008. godine prvi put videli bolid BMW-a za sezonu 2009., to je bio blagi šok za sve. I zaista, taj šok se preneo na celu sezonu 2009., neočekivanim uspehom Brawn GP-a i prelaskom aerodinamike na pod bolida – čuveni dupli difuzor, zatim KERS, slikovi i smanjena površina zadnjeg krila. U naredim godinama imali smo inovacije poput produvanih difuzora, koanda efekat i na kraju od 2013., FRIC sistem i sada njegove varijacije.

                      U novoj sezoni imamo povtarak širokih pneumatika, sasvim drugacijih karakteristika kao i ponovnog uvođenja širih prednjih i zadnjih krila, većeg zadnjeg difuzora. Izmena na samoj karoseriji biće možda i na poklopcu motora jer se predviđa povratak ajkulinog pera. Mada, neki stručnjaci kažu da možda neće ni biti potrebe za takvim dodatkom.
                      Ipak, fokus inženjera će ponovo biti na motoru ali i na potrošnji goriva što je sasvim razumljivo nakon svih ovakvih promena. Povećanje otpora kotrljanja kao i samog aero otpora je neminovnost ovih promena. Naravno svako ko se iole razume u aerodinamiku reci ce da je potisak proizvod otpora i brzine bolida i to je ono što je karakterisalo bolide pre 2009. – ogroman otpor i neverovatna rešenja na krilima i karoseriji. Da bi se postigla brzina koja bi generisala potisak, potreban je motor koji će pokrenuti bolid do neke granične brzine koja stvara potisak. U vremenima V10 i V8 motora, to se postizalo držanjem motora u visokim obrtajima što i nije bio problem uzevši u obzir da je bilo dozvoljeno i dolivanje goriva kao i promena podešavanja tokom trke. Od 2010. pa do danas, nema više ni dolivanja goriva ni podešavanja bolida u samoj trci. Imamo ERS i imamo menjače koji moraju da izdrže po nekoliko trka. I ovo je takođe važan faktor u samoj trci jer raspored prenosnih odnosa nije isti za sve staze.
                      Iako većina još ne može da se navikne ni na zvuk ni na broj cilindara (eto potvrde teorije da brojevi mnogo znače) V6 Turbo mašine su vrlo potentne. Imaju veću snagu od V8/V10 motora, mnogo veći obrtni moment ali manji broj obrtaja, posledično i slabiji zvuk koji dodatno smanjuje turbokompresor. I to jedan. Ostavivši zvuk sa strane, ovaj motor ima još jednu prepreku koja ga sprecava da se vrti u visokim obrtajima – limit protoka goriva. Naravno, nakon promena koje će doneti veće otpore, dolazi i povećanje protoka od 5%, pa će bolidi smeti da troše 105kg goriva na sat. I tu će biti izazov timovima da sa ovakvim povećanjem energenta savladaju sile otpora koje će neumitno biti veće. A kao šlag na tortu i trešnjica na vrhu dolazi i povećanje od 20kg dozovljene minimalne mase bolida. Bolid F1 se od 2006., do danas ugojio 120kg! To je pristojna masa, i tek 150kg manja od LMP1 Hibridnih WEC bolida.
                      Mi sada dolazimo do same poente naslova – motora F1.

                      Pred motorom F1 su veliki izazovi u ovoj i narednim godinama. Donekle, disanje će mu olakšati ukidanje pravila o tokenima ali će i dalje morati da se poštuju pravila oko zamrzavanja razvoja određenih delova motora predstavljenih još 2014. Sem propisanog, ostalo će biti moguće razvijati u nedogled.

                      Pretpostavlja se da će F1 motori uveliko preći magičnu cifru od 1000KS. Imajući u vidu navedeno, performanse bolida će verovatno skočiti prilično, pogotovu u pogledu prolaska kroz krivine ali će maksimalne brzine osetno pasti. Da bi se zardžala maksimalna brzina makar na nivou prošlogodišnjih potrebno je da snaga bolida skoči u onu drugu dimenziju u kojoj joj trenutno nema mesta – oko 1500KS. Jednostavno je – sto više otprora to je više snage potrebno, a znamo da F1 motori neće još imati slobodan protok goriva kao i menjače koji bi mogli da se menjaju za svaku trku posebno. Kako će to biti u praksi – zaista je teško reći u ovom trenutku. No, testovi se približavaju pa ćemo odgovor na to pitanje dobiti uskoro.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #86
                        Marko: Renault nam je obećao poboljšanja već na VN Španije


                        Red Bull je uveren da će njihov dobavljač agregata već na početku sezone unaprediti svoju pogonsku jedinicu.



                        Karavan Formule 1 će tokom marta i aprila boraviti na trkama u Australiji i Aziji, pa tako skoro pa tredicionalno svoju evropsku turneju timovi započeti na VN Španije, koja je bila prekertnice u tehničkom razviju. Baš tada, svi donose puno novih delova a istu stvar planira da učini i Renault.

                        “Mi smo tokom prošle sezone videli ohrabrujuće znake u našem napredku, pa smo tako uspeli da sustignemo vodećeg. Mislim da ćemo u narednoj sezoni biti u punoj formi već od evropskog dela. Što se tiče motora, mi verujemo da možemo biti na crti sa Ferrarijem, osim ako oni ne naprave neki veliki skok napred, ali još nismo sustigli nivo Mercedesa. Sve u svemu, razlika više nije tako mala pa da pričamo kako više nemamo šanse.” kazao je Helmut Marko.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #87
                          Briatore ne očekuje snažan Ferrari u 2017.


                          Ovaj italijan nije siguran da tim iz Maranela ove godine može sijati punim sjajem.



                          Flavio Briatore ne veruje da italijaski tim posle jedne od razočaravajućih sezona može se ponovo vratiti u sam vrh i pored velike promene u tehničkim pravilima.

                          “I pored svega toga, tim je ostao isti. Kada imate isto testo i istog pekara, kvalitet hleba takođe će vam ostati isti. Jedina stvar koja se razlikuje je ta što Sergio Marchionne više ne daje toliko izjava za novinare.” kazao je Briatore.
                          Sa druge strane on veruje da najbolje šanse za skidanje Mercedesa sa trona ima upravo Red Bul.
                          “Nažalost, Merecdes će i dalje imati prednost, jer poseduju jednog od najboljih vozača a to je Lewis Hamilton. On ove sezone ulazi sa sasvim drugačijim pristupom.” dodao je bivši šef Renaulta.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #88
                            Haas: Druga sezona biće još izazovnija


                            Vlasnik američkog tima izjavio je da će druga godina tima u Formuli 1 biti još teža od debitanskog nastupa.


                            Haas je posle šest godina bio prvi novi tim u Formuli 1 koji je od samog početka krenuo da beleži dobre rezultate i bodove. Na kraju ova ekipa je na svom kontu imala 29 pena, što je bilo dovoljno za osmo mesto u šampionatu ispred ekipa kao što su Renault, Sauber i Manor. Iako je prva godina u šampionatu bila za učenje i uigravanje tima, Gene Haas veruje da će i druga godina biti podjednako izazovna.

                            “Mislim da ova situacija ima svoje pluseve i minuse. Što se tiče pozitivnih stvari mi sada ne razmišljamo kako ćemo da spojimo tim, da li će nam stići kamioni ili da li će naša zgrada biti gotova. Sada je sve to rešeno. Sa negativne strane imamo manje vremena za razvoj bolida jer su se pravila promenila, ali tim je dobro uigran i sada znamo kako da funkcionišemo sa našim partnerima. Sezona će biti teška, ali sada već imamo određeno iskustvo, pa se nadam da možemo prikazati bolje performanse u narednoj sezoni” izjavio je Gene Haas.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #89
                              Mogući protesti timova oko novog dizajna vešanja?


                              Izgleda da postoje sve više kontraverzi oko sistema novog vešanja.



                              Još pre nekoliko nedelja Ferrari je pismenim putem upitao FIA-u oko legalnosti sistema za vešanje koji se nalazio na bolidima Mercedesa i Red Bulla, koji su na nekin način simulirali FIRC sistem a koji više nije legalan.

                              Nemački magazin Auto Motor und Sport navodi da su se u četvrtak svi šefovi timova imali sasatanak a da je glavna tema bila upravo ovaj problem.
                              “Zbog ovih nejasnoća, ostali timovi žele da prekinu dosadašnji razvoj svojih sistema.” kazao je novinar Michael Schmidt.

                              Kako navodi španska Marca, na ovom sastanku Mercedes i Red Bull dobili su zeleno svetlo za nastavak razvitka svog projekta za vešanje od strane vladajućeg tela.
                              “Sada inženjeri žele odgovor od FIA-e na koji način je sada šasija legalna. To bi moglo da dovede do protesta ostalih timova već na prvoj trci u Melburnu.” dodao je reporter Auto Motor und Sporta.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #90
                                Wolff: Osećaj je veoma dominantan


                                Prvi čovek Mercedesa izneo je javnosti svoja očekivanja pred početak nove sezone.



                                Još od objavljvanja novih propisa za ovu sezonu očekivalo se da će najveći udarac podneti Mercedes, ali sa druge strane glavni organizator tima kazao je da i oni imaju velika očekivanja u 2017.

                                “Ovo je veoma poseban osećaj. Za nas ovo je bio pravi izazov jer smo morali da dizajniramo potpuno novi koncept bolida i motora. Sada je nama glad za pobedama još veća.” kazao je Toto Wolff.

                                On je dodao da pošto većina timova startuje od nule na samom početku sezone moguća neka dobra ili loša iznenađenja.
                                “Naravno je da se to očekuje. Jasno je da su pravila promenjena, urađen je reset nekih stvari pa se sada stvara prilika za sve. Zbog toga moramo biti mirni i prizemni. Niko od nas se nije trkao po ovim pravilima pa se tako svi mi nalazimo u istoj situaciji.”


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X