F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #91
    Renaultov motor doživeo defekt posle samo šest krugova


    Ekipa Toro Rossa imala je problem sa pogonskom jedinicom iz Vira-Šatijona tokom svog filmskog dana.


    Tim iz Faence pokušao je da danas na stazi Misano odradi svoj filsmi dan, ali u tom poduhvatu sprečio ga je Reanultov agregat. Već posle šest krugova vožnja novog STR12 bolida morala je da se obustavi, jer kako se navodi ERS sistem na pogonskoj jedinici doživao je već prvi defekt.
    Toro Rosso je ove sezone prešao sa Ferrarijevih na Renaultove agregate, za koje je franuska kompanija izjavila da je novi motor skoro 95% drugačiji od prošlogodišnjeg modela.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #92
      Mercedes napravio veliki korak napred na polju agregata


      Force Indija izjavila je da je njihov tehnički partner napravio veliki pomak na polju agregata.



      Mercedesova pogonska jedinica dominira šampionatom Formule 1 još od 2014. kada su na snagu stupili V6 turbo agregati. I pored svega upravo ovaj element bio je osnov za sve uspehe tima, pa tako ni Renault niti Ferrari nisu uspeli da odgovore nemačkom gigantu kada se uzme u obzir ovaj parametar.

      Ali prema rečima tehničkog direktora Force Indije Andya Greena, izgleda da je Mercedes sada pred početak nove sezone igru podigao na veći nivo. Na pitanje novinara prilikom prezentacije bolida, da li će oni dobiti više snage od novog agregata, Green je kazao:
      “O, da. Tako su nam obećali. Takve podatke smo dobili kada smo vršili simulacije za naš novi bolid. Mercedesovo odelenje za motore je tokom zime uradilo fantastičan posao i napravili su veliki korak napred. Veoma impresivno.”


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #93
        Ferrari predstavio SF70-H


        Bolid nosi ime povodom 70. godisnjice postojanja Ferrari S.p.A.



        Nov bolid Ferarija pomalo podseća izgledom na proslogodišnji jer nos bolida deluje gotovo nepromenjeno. Kao Sauber i Reno, ajkulino pero prisutno je na poklopcu motora, ali je oblik bočnih usisnika zaista neobičan. Međutim, Ferari na kraju ajkulinog pera ima zanimljivo rešenje u vidu dva pera. Primetno je da je Ferarijev periskop usisnik manji nego kod Zaubera što sugeriše da nov Ferarijev motor ima verovatno bolje rešeno hlađenje. Bolidom dominira crvena boja tzv. jubilarna crvena povodom jubileja 70. godišnjice, ali sada nema više crne boje na zadnjem delu već je više bele boje, pa je tako zadnje krilo belo kao i ajkulino pero.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #94
          McLaren MCL32


          Meklaren je predstavio svoj bolid na izuzetno zanimljivoj prezentaciji u svom sedištu.


          Nov bolid kao što je već najavljeno nosi novo ime – nema više MP4 u imenu već jednostavno MCL. Kako je najavljeno, boja koja dominira je narandžasta i to u nijansi sa početka Meklarenovog učesća u F1. Novo rukovodstvo Meklarena kaže da je to bila želja navijača. Gledano ukupno, MCL32 se uklapa u već viđenu šemu – ajkulino pero, dodatak na nosu. Mogu se primetiti zanimljiva rešenja na zadnjem krilu kao i na nosu bolida. Ukupan utisak bolida možda pomalo umanjuje dominirajuća crna boja na bokovima kao i na ajkulinom peru ali mora se odati priznanje da je kontrast naranžasto-crne koju odvaja bela traka sasvim lepo odrađen. Pogon novog Meklarena činiće Hondin motor za koji inženjeri iz Sakure tvrde da je potpuno nov i da će, prema njihovim očekivanjima rezultati biti znatno bolji nego ranijih godina.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #95
            Alonso i Vandoorne žele kvalitetan McLaren u 2017.


            Alonso ne veruje u veliki skok u performansama, ali želi da vidi napredak McLarena. Vandoorne u sezonu ulazi bez pritiska.




            „Ono što smo do sada videli nam ukazuje da novi bolid obećava i da su nova pravila dobro zamišljena. Sam izgled bolida kod mene stvara želju da sednem u kokpit. Nisam izgubio glad za trkanjem koji je preko potreban vozačima Formule 1. Smatramo da će početak sezone biti težak s obzirom da nam je svima jasno koliko smo zaostatak imali za vodećima. Nadam se da bi u drugoj polovini sezone mogli da počnemo da pravimo konkretniji napredak. Cilj nam je da imamo kvalitetne rezultate i mislim da možemo da ostvarimo to. Mislim da smo uprkos svemu dosta toga uradili u poslednjih 12 meseci. Rezultati to možda ne pokazuju, ali zaista smo svi u timu napravili napredak. Sada moramo da iskoristimo ovu promenu pravila i krenemo napred. Verujem da imamo kapacitete da to i ostvarimo“, izjavio je Alonso.

            Njegov timski kolega će ove godine biti mladi Belgijanac Stoffel Vandoorne.
            „Ja nemam neke specifične ciljeve. Ovo mi je prvi put u karijeri da započinjem sezonu a da na znam kave rezultate da očekujem. Moramo da vidimo kako će se bolid pokazati na testovima. Znamo da prethodne godine nisu bile lake za nas, ali i mi i Honda pravimo napredak. Nova tehnička pravila nam daju priliku da krenemo iz početka. Što se mene tiče, neću menjati pristup u odnosu na onaj koji sam imao u drugim šampionatima“, rekao je Vandoorne.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #96
              Raikkonen zadovoljan nakon prvih krugova u novom bolidu


              Finac je danas imao privilegiju da neposredno nakon predstavljanja provoza novi Ferrari SF70H na stazi u Fioranu.


              „Naravno, nismo vozili punom brzinom. Ovo su bili tek prvi krugovi sa novim bolidom, ali osećaj je bio dobar. Danas smo imali tek prvi susret na stazi sa novim bolidom, a pravi posao počinje u Barseloni. Za sada je sve u redu i krećemo put Španije u dobrom raspoloženju“, izjavio je Raikkonen.

              Šef tima Maurizio Arrivabene je takođe istakao da će novi bolid pravi test imati u Barseloni.
              „Tokom sledeće dve nedelje smo u Barseloni. Pratićemo naš program, a onda ćemo u Melburnu videti kako stojimo. Uvek je poseban osećaj kada na stazi vidite novi Ferrari. Gledajući bolid, stalno mi je u glavi trud, predanost, profesionalnost i strast ljudi koji su radili na ovom projektu. Ovo je rezultati timskog rada i veoma sam ponosan na tim“, rekao je Arrivabene.



              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #97
                Alonso je priznao da je imao kontakt sa Mercedesom


                Španski vozač kazao je da je tokom zime imao razgovor sa timom iz Štugarta.


                Fernando Alonso je po dolasku u McLaren potpisao trogodišnji ugovor sa timom, u kome nije imao klauzulu koja mu dozvoljava da napusti ekipu iz nekih dodatnih razloga. Kao što je svima poznato, Mercedes je tokom zime kucao na sva vrata kako bi pronašao najbolju moguću zamenu za Nica Rosberga, pa je tako razgovor imao i Fernando Alonso.

                “Kada se Rosberg pouvako, bilo je nekoliko dana kada sam imao razgovore i telefonske pozive, ali nije bilo ponete da se bilo šta pregovara jer sam ja zadovoljan i srećan u McLarenu. Oni su samo proveravali sve moguće opcije. Nismo imali nikakve detaljnije pregovore ali su želeli da znaju neke stvari.”
                “Kod mene, oni su želeli da se upoznaju sa situacijom a ona je bila jasna. Ja i ove godine imam ugovor sa McLaren-Hondom i sve se na tome završilo.” izjavio je Alonso.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #98
                  I Williams prikazao slike svog novog bolida


                  Britanski tim je preko društvenih mreža prikazao auto za ovu sezonu.



                  Williams je još prošlog petka prikazao kompjuterske slike svog novog bolida koji će nositi oznaku FW40. Sada, na sličan način, tim je uslikao svoj automobil koji se ne razlikuje puno od onoga što je tim prezentovao tokom prošle nedelje.
                  FW40 takođe ima ajkulino peraje kao što su to prikazali i Sauber, Force Indija, Ferrari i McLaren. Takođe, Williams je izmenio bočne delove bolida kao i gornji usisnik za vazduh, dok su ostali detalji slični kao što je tim prikazao na kompjuterskoj animaciji.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #99
                    Hondin motor je na Mercedesovom nivou iz prošle sezone


                    Pored toga prvi čovek japanske kompanije uveren je da će njihova nova pogonska jedinica biti značajno bolja.



                    Yusuke Hasegawa priznao je da je njihov najveći rival Mercedes napravio značajan korak napred na polju pogosnke jedinice u ovoj sezoni, ali sa druge strane veruje da bi njihov novi projkeat trebao da bude na nivou prošlogodišnjeg izdanja aktuelnog šampiona.

                    Japanski proizvođaj je posle prve razočaravajuće sezone sa McLarenom imao dosta stabilniju prošlu godinu, koja je poslužila kao lepa uvertira za predstojeće planove. Ipak, Hasegawa je kazao da njih čeka dosta posla:
                    “Čuo sam da je Mercedes odradio dobar posao. Nadam se da možemo da smanjimo razliku, ali stvarno ne znam tačno koliko će ona iznositi.”
                    Na pitanje novinara da li njohov novi agregat može parirati Mercedesovom motoru iz prošle godine, Japanac je odgovorio:
                    “Videćemo. Za sada ne zanmo koliko je Merecdes napredovao. Naš cilj je da izvučemo maksimum iz pogosnke jedinice u ovom momentu. Osećam da još nismo mnogo iza njih, ali bi trebalo da proizvedemo snagu koju je nemački tim prikazivao prošle godine.”


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Renault odradio filmski dan na stazi Katalunja


                      Francuski tim je ovoga jutra izvezao prve kilometre sa novim bolidom.



                      Renault je još u utorak javnosti predstavio svoj novi bolid RS17 u Londonu, sa kojim će pokušati da ostavri stabilnije rezultate u svojoj drugoj fabričkoj godini po svom povratku u Formulu 1.
                      Jolyan Palmer je imao čast da prvi izveze novi bolid na stazi, sa kojim je odardio prve krugove po vlažnim uslovima.





                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Alonso provozao novi McLaren na Katalunji


                        Novi bolid tima iz Vokinga je po prvi put zagrizao stazu.


                        McLaren koji sada ima oznaku MCL32 je u petak po prvi put prestavljen javnosti a Fernando Alonso imao je tu čast da ga danas rano ujutro provoza na stazi. Britanski tim je osmi koji je svoj novi automobil izvezao na pistu a to samo još nisu učinili Red Bull i Force Indija.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Red Bull prikazao novi RB13


                          Austrijski tim je danas preko društvenih mreža prezentovao novi automobil.


                          Tim iz Milton Kinsa je prošlu godinu završio na drugom mestu u šampionatu konstruktora a od ove sezone Red Bull ima velika očekivanja. Sa druge strane veruje se da će ova ekipa možda i najviše profitirati zbog promene tehničkih pravila, kao i da je njihov partner Renault izjavio da je totalno redizajnirao svoju pogonsku jedinicu, koja u prošlim sezonama njie bila na visini zadatka.
                          Daniel Riccirdo sutra će prvi imati priliku da testira novi bolid na stazi Katalunja.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Zoologija Formule 1








                            Biologija je nauka koja proučava živa bića i njihovo ponašanje ali aerodinamika polako dolazi pod njen uticaj.
                            Ova konstatacija zvuči čudno ali je istinita – barem donekle. Kada smo 2009. prvi put videli ogoljene bolide bez dodataka na karoseriji, rekacija na tu “golotinju” bila je blago rečeno užasna. No, samo godinu dana ranije, F1 je zašla u morske dubine i od najvećeg predatora u moru, ajkule pozajmila jedan detalj. A to je čuveno ajkulino pero iliti sharkfine. Doduše, još 60-tih godina, Ferari je imao oblik svog f1 bolida pod nazivom il squalo, tj. oblik ajkule ali to je bila samo silueta koja je podsećala na morskog grabljivca. Ovde se već radi o ozbiljnoj krađi intelektualne svojine majke prirode ali i morskih stvorenja.







                            Funkcija ovog dela karoserije na poklopcu motora, još od 2008. je jednostavna – smiriti i usmeriti veliku količinu vazsuha pri velikoj i maloj brzini ka zadnjem delu. Pošto je osobina vazduha takva da prati površinu preko koje ide, onda je sasvim lako zaključiti da takav dodatak može odlično da posluži kada imae recimo veliku rupu između poklopca i zadnjeg krila. Danas recimo svi LMP1 bolidi imaju takav dodatak. Međutim postoje i druga rešenja, kao Mercedesovo, koje podrazumeva manju površinu ali predhodno dobro modeliran poklopac. To već može biti i ponekad prednost na pravcima jer iako je paralelna sa kretanjem, površina krila stvara na krajevima strujnice koje mogu da ometaju druge tokove vazduha. Mercedes se odlučio da takva ometanja otkloni jednim T profilom, a recimo Ferari sa dodacima na ajkulinom peru. Ovakva rešenja imali smo i 2009 i 2010, kada je kao trend bio prisutan tzv. F-vod pa je pero služilo kao sprovodnik vazduha od napred ka pozadi. Ideju je prvi realizovao Meklaren a ime je nastalo po slovu F od sponzora Vodafone gde se nalazio usis. Da li će sada ajkule u moru, ukoliko se ispostavi da to funkcioniše, po zakonu tržišta početi da kopiraju F1 bolide? Čim saznamo, obavestićemo i F1 i biološku zajednicu.







                            Kada bi ptice imale pravo da naplate “autorska prava” od F1 inženjera, verovatno bi bile bogatije od Bila Gejtsa. Reč krilo koristimo za prednji i zadnji spojler ali i za razne generatore vtrloga na bolidima. Ove godine, vraćaju se na sve moguće i nemoguće strane na F1. Svrha im je pravljenje nemirnih strujnica što opet znači manje otpora ali i lakše usmerivog vazuha ka određenom delu. Ideja je prosta – kovitlac je manjeg pritiska ali vece površine i pri udaru u željeni deo jednostavno se razbije i prilikom tog razbijanja napravi manji otpor. Ali recimo kod hlađenja, potrebno je krilce koje ima baš izrazit profil krila koje će usmeriti određen deo toka ka recimo usisnicima i tako pomoći da se što više vazduha nađe u saću hladnjaka. Za sada nema indicija da su ptice počele da primenjuju neka rešenja sa F1 bolida, izgleda da ćemo i dalje gledati ideje pozajmljene od njih na stazi.







                            Treći slučaj krađe vizuelnog identiteta dogodio se 2012 – retka i neobična vrsta iz Australije kljunar izbila je u žižu interesovanja nakon pojave nosa u F1 koji je podsećao na kljun ove životinje. Zbog pravila o tzv. visini kokpita i nosa, inženjeri F1 su bili primorani da naprave zarad bolje aerodinamike prelaz između ova dva dela pa je skoro svaki bolid ličio na kljunara. Estetika ovog dela bolida osporavana je ali gledano sa strane nauke to je bilo jedno od boljih rešenja iako je Meklaren te godine imao najlepši nos. Ali to im nije pomoglo da naprave značajniji uspeh ni da zadrže Hamiltona. U Australiji na prvoj trci te godine nije bilo protesta zajednice kljunara – iako je taj vikend padala kiša a kljunari su vodene životinje.







                            Četvrti slučaj datira iz 2004. – moržev nos. Ne zna se tačno šta je i kako bilo na pameti glavnom aeroinžejeru Vilijamsa, tada doktorandu Antoniji Terci na umu ali njena kreacija obeležila je Vilijams te godine. Struktura skraćenog nosa i većih stubova koji bi trebalo da predstave manji aeroprofil pretvorila se u nezgrapnu kreaciju gde je Vilijamsov bolid bio zaista kao morž – i izgledom i performansama. Doduše, u vodi, morževi su svoji na svome ali Formula 1 još nije imala stazu ispod površine mora, ali ako dotle dođe – Vilijams će biti ubedljiv, samo treba da iskopa ovu svoju kreaciju. Nos je kasnije zamenjen konvencionalnim, ali ni o nije pomoglo timu da sem jedne pobede na kraju sezone ostvari zapaženiji rezultat.







                            Peta i poslednja pozajmica dolazi iz sveta rogatih životinja, ali zbog specifičnosti oblika rećićemo da su najviše oštećene životinje sa ravnim rogovima. Pošto ćemo se držati korektnosti i političke i rodne, i da ne bi navlačili bes kojekakvih organizacija (već jesmo lingvista, verujte mi, bolje da sam imao posla sa teroristima lepše bih prošao) – rogovi od bika su verovatno delovali kao najbolji model za ovaj detalj. Meklaren je 2005. rešio da malo konkurenciju zaintrigira posavljanjem rogova iznad glave vozača. Tada je još CFD bio usvojim povojima ali vazdušni tuneli radili su punom parom. Ovaj detalj nije imao gotovo nikakav učinak niti posledicu ali je brzina i elegancija MP4/20 bila takva da je rešenje sledeće godine počelo masovno da se pojavljuje na bolidima. BMW Zauber je išao toliko daleko da je montirao iste na nos bolida, kao i Honda, dok je Ferari počeo da montira rogove sa strane kokpita pored volana. Na ovim mestima već bilo je efekata a najbolje rešenje je ipak bilo Ferarijevo koje je posle masovno kopirano. U ovom slučaju prava na patent ima i Red Bul jer je bik njihov zaštitni znak. Ostale životinje sa rogovima na pitanje šta misle o tome dale su različite odgovore (jednan ovan je rekao Meee, a koza i krava obile su učešće – bilo je vreme za mužu).










                            Naravno primetili ste i reč nos – tu nećemo mnogo da se zadržavamo, samo ćemo reći ovo – Jova Radovanović!


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Jedan od ciljeva za 2017. – snaga iz dva izvora


                              Promene tehničke prirode ove sezone znače bolide teže 26 kg, zatim šire pneumatike za 25%, time i veće kočione diskove. Potisak će takođe porasti za nekih 25 procenata. Sve ovo daće dodanu masu bolidu ali i potrebu za većom snagom motora.
                              Naravno, prvi ko nam pada na pamet kada spomenemo motor je Mercedes. Neće biti ni malo neobično da njihov bolid ima početnu prednost na početku sezone. Zapravo važnost motora doćiće kao popsledica veće porebe za snagom. Procenat vremena pod punim gasom po krugu i samo opterećenje biće veće nego poslednje tri godine. A to znači da sada imate i prijanjanje ali vam je potrebna i snaga.
                              Naravno, povećane potiska i prijanjanja znači brže prolaženje kroz krivine ali isto i da neke krivine neće bii reirane kao takve. To znači manje posla za jedan deo hobridnog pogona, MGU-K. Pošto će bolidi ići manje brzo na pravcima a mnogo brže u krivinama nastaće manje prostora za rad MGU-K. Zapravo, biće manje ubrzavanja i manje kočenja kao posledica boljeg prijanjanja. Brzine na temenu krivine biće povećane kao i otpor vazduha, tako da će bolidi moći da koče dosta kasnije i da ubrzavaju ranije. tako će se smanjiti i kočioni put a to će imati posledice na MGU-K koji će imati teži zadatak da prikupi propisanih 2MJ energije. ERS je i dalje ograničen na 120kW snage i količina povraćene energije zavisi od vremena provedenog pod kočenjem. Ako se setimo da MGU-K radi kao dodatna kočnica jer slično kao na biciklu dinamo, i on pravi otpor kako bi generisao struju, nije teško zaključiti da će biti značajnog gubitka na tom polju. Drugim rečima, manje kočenja, manje energije za baterije.
                              Jedan zanimljiv podatak – u 2016. godini, vozačima je za zaustavljanje sa 330km/h na 120km/h bila potrenba 1,1 sekunda na krivini 1 na stazi u Spaniji Katalunja. Na ovoj stazi vozači oko 18% krouga provedu na kočenju, a sa povećanjem prijanjanja to će vreme značajno pasti, jer ce na pravcima bryina biti manja a u krivinama veća. Prema nekim proračunima, u 2017, vreme kočenja za krivinu 1 na Katalunji bi moglo pasti na samo 0,8s štob i moglo uticati i na ostale zone kočenja. Neke zone kočenja na stazi bi kao što smo naveli mogle potpuno nestati i time bi se značajno smanjila količina prikupljene energije.
                              (podaci o kočenju su dobijeni od Bremba)
                              Nasuprot tome, bolidi će imati više vremena pod punim gasom i sa povećanejm otpora rašće i poreba za većom količinom energije. Prema nekim analizama, energija MGU-K će bii potrebna na početku ubrzanja tako da što pre se postigne što veća brzina.
                              Naravno, u kalendaru F1 postoje staze gde neće biti moguće prikupiti 2MJ energije preko MGU-K (Monca, Spa). U tim slučajevima, MGU-H će morati da nadoknadi taj nedostatak, prikupljajući više energije od izduvnih gasova, što je logično ukoliko imamo veće periode vožnje pod punim gasom. Naravno ovo će zahtevati bolji MGU-H i naravno moćniji ali i efikasniji SUS motor. Verovano će veličina turbine i MGU-H bii drugačija što znači i povećanje mase pogonske jedinice. Ali ako dodamo na to činjenicu da nema više ograničenja u razvoju, tj. da nema više tokena, onda možemo očekivati neka vrlo zanimljiva rešenja na tim delovima.
                              Iako smo rekli da pre mislimo na snagu nego na potisak, u toj rečenici, snagu moramo da razložimo na snagu SUS motora i snagu električne energije. Prikupljanje i očuvanje energije biće jedan od ključnih zadataka ove sezone – iako se očekje da bolidi postanu brži, agresivnijeg izgleda i atraktivniji za trkanje.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Haas predstavio VF-17


                                Američki tim je na svom sajtu prikazao novi bolid sa kojim će se takmičiti u svojoj drugoj sezoni u Formuli 1.




                                Haas je ušao u Formulu 1 prošle sezone i završili su godinu na osmom mestu ispred Renailta, Saubera i Manora, a Romain Grosjean je osvojio svih 29 bodova za tim.

                                Francuz vozi za ekipu i ove godine, dok je na mesto Gutierreza došao Kevin Magnussen.
                                Haas je još juče u Barseloni imao dan za snimanje promotivnih materijala. Novi bolid ima nešto tamniju sivu boju od svog prethodnika, a i ovaj bolid ima ajkulino krilo na poklopcu motora.
                                Bolid i vozači će biti predstavljeni medijima sutra, neposredno pred početak testiranja u Barseloni, a čast da prvi provoza novi bolid će imati Kevin Magnussen.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X