Trenutno imaju vremena 3 i 15. Nastavak sutra u 9.30, pa u 13.30.
Formula pocinje
Collapse
X
-
Kao sto smo videli, Ferari 2005 je pravi gran turismo model. Vozi se po stazi kao da je turista.
Opet ovi japanci u vrhu, cccc....Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Pa valjda su diskovi od karbona
Hm... opet prdež u čabar od FerarijaLepo je Ralf Šumaher rekao da su preterano arogantno ušli sa starim bolidom u ovu sezonu... :x ... a ni ovaj novi nije baš nešto uštelovan.Valjda su naučili lekciju...
Konačno ponovo zanimljive trke F1 kao nekad davnoKo leti vredi, ko ne leti ne vredi!
Comment
-
-
Originally posted by cuore sportivoPominju komentatori temperaturu diskova i klesta od preko 1000 C,pa me zanima da li neko zna od cega su napravljeni ti delovi formule?
Pretrazujem forum ali nigde podataka o tome...
TF105 Technical Specifications
Monocoque construction: Moulded carbon fibre and honeycomb construction
Fuel Tank: ATL safety cell
Front suspension: Carbon fibre double wishbone arrangement, with carbon fibre trackrod and pushrod
Pushrod activates rocker, torsion bar, denper and anti roll bar assy
Rear suspension: Carbon fibre double wishbone arrangement, with carbon fibre toelink and pushrod
Pushrod activates rocker, torsion bar, damper and anti roll bar assy
Dampers: Sachs / Toyota
Wheels: BBS forged magnesium
Tyres: Michelin
Brake calipers: Brembo
Brake master cylinders: Brembo
Braking material: Hitco (carbon / carbon)
Steering: Toyota power-assisted
Steering wheel display: Toyota carbon fibre wheel with Toyota / Magneti Marelli instruments
Driver seat: Carbon fibre construction, moulded to driver's shape
Driver restraints: Sparco
Driver HANS device: Toyota design
Electronic systems Toyota / Magneti Marelli
Transmission: 7-speed unit plus reverse. Toyota-designed maincase with Toyota /Xtrac internals
Gear selection is sequential via driver-controlled electro-hydraulic actuation
TF105 Dimensions
Wheelbase: 3090mm
Overall length: 4530mm
Overall height: 950mm
Overall width: 1800mm
Overall weight: 600kg including driver and camera
RVX-05 Specifications
Designation RVX-05: RVX-05
Number of cylinders 10: 10
Capacity 2998cc: 2998cc
Horsepower More than 900bhp: More than 900bhp
Revolutions Approximately 19,000rpm: Approximately 19,000rpm
Valve actuations Pneumatic: Pneumatic
Throttle actuation Hydraulic: Hydraulic
Spark Plugs: DENSO
Fuel: Esso
Lubricants: EssoInjection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Originally posted by srle1...Lepo je Ralf Šumaher rekao da su preterano arogantno ušli sa starim bolidom u ovu sezonu...
Pfuj! A shto se tiche interesantne ili ne formule (sada), pa bila je dok je Schumi bio u igri, a posle se sve svelo na borbu diletanata za peto mesto (shto je i proshle sezone bila pojava). Diletanti voze jache bolide, ali zato nemaju blage veze sa vozhnjom, pa shatro "moshiraju" vozacha ispred sebe i usled silnog moshiranja (drugoga izmoshiraju i sebe) pa izlecu sa staze, mis'im brukica...
Mislim jedino shto je u OVOJ Formuli zanimljivo je to shto je Ferrari ubijen u pojam, pa vas kapiram jer ne volite taj tim. Osim toga iz drugog plana zanimljivost je izdrzhljivost Reno-a i proboj Toyota-e...
Nadam se da ce biti zanimljivijih trka od ove, inache ce raditi Sicilijanska veza.
@sri98: Ne znam kad su "ovi" Japanci ikad bili u vrhu F1?! Mora da si istripovao da su Beneton, Williams, Mc Laren i Ferrari - Japanski timovi.
Comment
-
-
Originally posted by killazNe znam kad su "ovi" Japanci ikad bili u vrhu F1?! Mora da si istripovao da su Beneton, Williams, Mc Laren i Ferrari - Japanski timovi.
Vozi se to malo duze, cini mi se da je neki lik po imenu Senna bio prvak kada mu je u bolidu bio Hondin motor.
A da nije Ferari iz marketinskih razloga vozio lagano po stazi? Mozda hoce onoj gospodi u carsavima da uvale aute koji su pravljeni za lagani cruisingKids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Schumi je izleteo jer su mu zabranili da nosi amajliju(jos jedno od novih pravila)
Nego nisam znao da ce te da se radujete ko mala deca kad tri trke Ferrari nije prvi,jbt da je Canon postajo poslednjih 7 godina pa ovde bi jedino ja i Laki postovali (u temi F1)...salu na stranu Senna je bio zakon i ja sam ko klinac gledao kad je on odvaljivao u McLaren Hondi a bio je tu i Nelson Piquet u RenaultuWillamsu i jos par jakih likova...eh dobra stara vremena kad su likovi mogli i da se ispisa*u u auto protiv uroka(a bilo je i takvih) a sad ne sme ni oko vrata nista da nosi
Ali niko tako dominantno nije odvaljivao kao Ferrari poslednjih godina totalna apsolytna nenadje**va dominacija... i dobro skroz promenili pravila isekli im krilca i sad je kao F1 super...ma vazi
Zakljucak:Ferrari je mogao da dere sve kao zec kupus jos narednih 10 godina bez blama i onda se zapitajte koliko jedan tim mora da bude MOCAN kad izmene kompletna pravila samo zbog tog tima eto da bi F1 bio ponovo "zanimljiv" i da bi neko drugi osvojio titulu...sjeba*i su ih priznajem ali su im ujedno time odali i najvece moguce priznanje
Comment
-
-
Originally posted by 156V6Ali niko tako dominantno nije odvaljivao kao Ferrari poslednjih godina totalna apsolytna nenadje**va dominacija... i dobro skroz promenili pravila isekli im krilca i sad je kao F1 super...ma vazi
Zakljucak:Ferrari je mogao da dere sve kao zec kupus jos narednih 10 godina bez blama i onda se zapitajte koliko jedan tim mora da bude MOCAN kad izmene kompletna pravila samo zbog tog tima eto da bi F1 bio ponovo "zanimljiv" i da bi neko drugi osvojio titulu...sjeba*i su ih priznajem ali su im ujedno time odali i najvece moguce priznanje)
Comment
-
Comment