Tradicionalni VRBAS-Cannonball StreetRace 201m - 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Tradicionalni VRBAS-Cannonball StreetRace 201m - 2007



    Pozdrav!

    Planiran skup je za kraj jula 2007 godine i reflekujuci na proslogodisnji skup kada je doslo puno automobila koji su manje vishe standardni jer su i sami svesni da je njihova tehnika starta od presudnog znacaja, pravila klasifikacija se stim i menjaju.

    Naime, posto je banalno deliti na sekunde vreme koje se popstize, kao jedina realna podela je po nacinu pogona.

    Dakle, svi koji se budu trkali ce imati manje vishe ujednacene sanse da se izbore za status najbrzeg.

    Naime podela klasa je sledeca:

    N/A - prirodno u****vanje

    FWD - Prednja vucha
    RWD - Zadnji pogon
    4x4 - Pogon na sva 4 tochka



    NOS ili + Overload

    FWD - Prednja vucha
    RWD - Zadnji pogon
    4x4 - Pogon na sva 4 tochka

    raspodela grupa na ovaj nacin je moguca i daje mogucnost samo najkvalitetnijim vozacima da se izbire do vrha.

    Ova slika sa vremenima sve govori:



    Uporedjenje vozacha od izmedju voznji 1,2 i 3 i pokazuje se koliko je u pitanju vozac a ne auto. Varijacije su tolike da ste ili najvolji ili ispadate iz opcije.
    0
    Ne
    0%
    0
    Da
    0%
    0
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • ibiza
    CBC Senator XXL
    • 16.03.2005
    • 304
    • Beograd
    • Renault clio sport 172

    #2
    Bilo bi dobro reshiti put od cilja ka startu.Prosle godine se dosta obilazilo.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      podjela NAPOKON sa nekom logikom (da ne kazem - po svjetskim standardima). jedino smatram da bi dobro dosla jos i podjela do i preko nekih 2-2.500cm3 ali to za neka bolja vremena (sumnjam da bilo dovoljno konkurencije u nekim klasama).
      aha - sta sa podjelom na drag i street? ili previse izvoljevam
      u svakom slucaju - NAPREDAK!
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Kako mislis od cilja ka startu

        To je najbrza opcija koja postoji, ako bude aktualna ta deonica.

        Ako bude drugo mesto onda ce biti jos gore gde ce se cekati za povratak nazad prema cilju, grupa koja odveze.

        Pokusacemo da dobijemo jedan deo lokalnog puta , deo od skretanja na mestu na kojem smo se skupljali pred Vrbasom, dakle deo koji je u produzetku pre skretanja levo prema mostu, takozvani stari regionalni put koji je pod saobracajem ali je pod lokalnom upravom.
        Ako bude na tom mestu, moci ce da se vozi 1 na 1.

        Upravo radim na tome.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Originally posted by mirdza
          podjela NAPOKON sa nekom logikom (da ne kazem - po svjetskim standardima). jedino smatram da bi dobro dosla jos i podjela do i preko nekih 2-2.500cm3 ali to za neka bolja vremena (sumnjam da bilo dovoljno konkurencije u nekim klasama).
          aha - sta sa podjelom na drag i street? ili previse izvoljevam
          u svakom slucaju - NAPREDAK!
          mirdza, u pitanju je da mi se gadi princip namestanja koji su uveli, znas ono Balkan, pa preko veze.

          Takav nacin nepostoji nigde, unikatan je za Balkan, izmisljanje tople vode , sve kao fol ovo ono a ustvari je u kostanoj srzi mentaliteta.

          Jednostavno Srbija i Balkan ceo su deo Evrope i nema sta da se izmislja, kako svi tako i mi.

          Ovde se verovatno nece naci niko ko je naviko da prolazi na fore i fazone, samo oni koji su sigurni u sebe kao vozace bez obzira na auto koji voze.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • ibiza
            CBC Senator XXL
            • 16.03.2005
            • 304
            • Beograd
            • Renault clio sport 172

            #6
            Mislio sam na krug koji se pravi da bi se opet doshlo do starta.Ako ne moze drugacije nije strasno.Samo da ne bude kishe i bice sve super.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Gde god da bude, opstina je obecala sa komunalnim preduzecem da uredi sve okolo
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Kanarinac
                CBC Senator XXL
                • 08.10.2004
                • 2870
                • BG,Weedikovac

                #8
                Pa bice zanimljivo u sv sl da se vidi kako to to funkcionishe.ja se nadam da cu prisutstvovati.

                I love my

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Ako pogledamo za sada rezultate glasanja zvuchi kao da vecina vas nevoli namestaljke vec Fear play

                  Ko ima bolje vozacke cipele pobedjuje
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • HotDog
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 965
                    • BSG 75 (011)

                    #10
                    jesi li namerno rekao "fear" play?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Jupps Terror za volanom
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        ...samo cini mi se da ce onda neki automobili sa gornjeg spiska biti sami u klasi ??
                        u fwd n/a i overload ce biti konkurencije a ostalo nista.....
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #13
                          Posteno. Kontam da ce najveci problem imati ovi sa mnogo ks/Nm i prednjom vucom, ima da da proslajfuju prvih 100 metara i taman kad se uhvate puta ono gotovo...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Originally posted by ale944
                            ...samo cini mi se da ce onda neki automobili sa gornjeg spiska biti sami u klasi ??
                            u fwd n/a i overload ce biti konkurencije a ostalo nista.....
                            Pa ko bude sam pobedio je sa jednom voznjom

                            I tako ce to da zasmeta nekom drugom do sledeceg puta

                            srdjan_p
                            100m ?

                            Pa ako bash treba moze da se slajfuje 250m

                            Poenta je u znanju koriscenja snage.

                            Setite se one, snaga bez kontrole je nista
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              hmm, kad malo bolje razmislim , jeste u redu ovaj Boostov predlog...
                              dosta je vise da awd/rwd nabijaju komplekse
                              fwd-ovcima
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X