Tradicionalni VRBAS-Cannonball StreetRace 201m - 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Brate ale944 , sto ´es ´es

    Ne, ozbiljno, vec par godina drvimo ovde o dinamislim razlikama u transmisiji, da se nemesaju babe i zabe i da se nista neuradi po tom pitanju??

    201m nemoze da se vozi all in one , a nikako na klase u sekundama.

    Kod nas je 201m stvar treninga za 402m , savrseno normalno.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #17
      @ale944, jedno glupo pitanje i offtopic, ali moram:

      Da li si ti juce posle podne vozio neku 944 makinu po Zrenjaninskom putu, takoreci, kao nenormalan?


      Sto se teme tice, jedini roblem je sto onda dr.cosworth i saabovci nece biti u istoj klasi

      Comment

      • Chorba
        CBC Član
        • 14.08.2006
        • 91
        • Beograd

        #18
        Mislim da je podela po pogonu velika greska.

        Sta 201 cini zanimljivim ako se pojave tri automobila svaki sa po 400KS u sva tri pogona koja predlazete? Kome od ostalih je u interesu onda da dodje...da izmeri vreme?

        Ako se pojavi Petosevic sa svojim BMW (onaj od prosle godine) cemu onda ucesce svih ostalihsa zadnjom vucom? Isto vazi i za Kostadinovica koji ima pogon na 4wd. A njih dvojica ce sigurno doci.

        Zato vratite lepo klase jer onda sve postaje zanimljivo. Ako uvodite neku razliku u odnosu na 402, napravite da probijanje klase bude diskvalifikacija jer nema popravnog. Time osiguravate da se jaci dva puta razmisle koju ce klasu prijaviti.

        Imate rezultate od prosle godine pa znate koje klase napraviti. Moj vam je predlog da omogucite i obicnom narodu da "juri", onima sa ispod 100KS, jer onda je to dostupno svakome i eto vam onda PRAVE MASOVNOSTI, zna se, uz to onda dolazi i sve ostalo.

        Kako ce semafor izgledati?
        sva streetrace desavanja od 2006-te.

        Comment

        • HotDog
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 965
          • BSG 75 (011)

          #19
          meni kao posmatracu sa strane ova podela koju Boost pominje mnogo logicnije zvuci nego ta podela po sekundama. Jbg, gde je logika da se kaznjava probijanje klase, ako sam dobro shvatio pravila, to mi zvuci kao ono bolje prvi u selu nego zadnji u gradu. A obican narod, kao sto kazes, ako voli trke doci ce trkanja radi, a ne pobede radi, lepo je i ucestvovati.

          Comment

          • CLD
            CBC Senator XXL
            • 08.02.2005
            • 1225
            • Belgija - ranije Luna-Chico

            #20
            treba se drzati pravila koja vaze i napolju, zasto se uvek pravimo pametni i izmisljamo toplu vodu, topla voda je vec odavno izmisljena, na nama je samo da je koristimo.

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #21
              Verovatno zato sto nekima odgovara ovako...Srbija...

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #22
                Meni se takodje mnogo vise svidjaju klase po vrsti pogona...Ta vremenska podela klasa je nesto najgluplje,a najgore je to sto svako moze da nasteluje sebi vreme....

                Ja sam glas dao za BOOST-ov predlog

                Mozda i ja dodjem ako mi auto bude u voznom stanju
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  1-na-1.com

                  Iz rezultata voznji prosle godine i oscilacija u vremenima kod prve dvojice se vidi da neznaju da vladaju sa efektom koji je raspoloziv.

                  Blazevic nema problema sa Porschom gde mu je tezina na pogonu. Odatle njegova ujednacenost.

                  Robika sa Kadetom D i FWD koja je najteza ima najujednacenije vreme, tu se vidi ko zna da vozi, nije nista u autu, sem problema.

                  I ovde u duhu Cannona idemo na KVALITET a ne na KVANTITET.

                  Tako da masovnost nije primarna za nas.
                  Jedino sta se racuna je da raspodela bude ista kao u krstenim zemljama a ne kao banana republikama.

                  Ovo je za vozace a ne za auta.

                  Nebese li to cilj?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Chorba
                    CBC Član
                    • 14.08.2006
                    • 91
                    • Beograd

                    #24
                    Ovako, svi ovde idu niz dlaku...
                    U duhu forumske rasprave i iznalazenja najboljeg resenja, malo uz dlaku...

                    Originally posted by BOOST
                    1-na-1.com

                    Iz rezultata voznji prosle godine i oscilacija u vremenima kod prve dvojice se vidi da neznaju da vladaju sa efektom koji je raspoloziv.

                    Blazevic nema problema sa Porschom gde mu je tezina na pogonu. Odatle njegova ujednacenost.

                    Robika sa Kadetom D i FWD koja je najteza ima najujednacenije vreme, tu se vidi ko zna da vozi, nije nista u autu, sem problema.

                    I ovde u duhu Cannona idemo na KVALITET a ne na KVANTITET.
                    Koliki je broj automobila koji je Vrbas imao prosle godine na trci? Ako je Vrbas i dalje za verziju "lokalna manifestacija" i Cannon forum manifestacija kao prosle godine onda se i dalje mozemo drzati KVALITETA.

                    Originally posted by BOOST
                    Tako da masovnost nije primarna za nas.
                    Jedino sta se racuna je da raspodela bude ista kao u krstenim zemljama a ne kao banana republikama.

                    Ovo je za vozace a ne za auta.

                    Nebese li to cilj?
                    Kako ces saznati ko su dobri vozaci ako u klasi sa zadnjom vucom imas 3 automobila, umesto da ih imas 20.

                    Moje je misljenja da pokusate da dovedete sto veci broj ucesnika jer time vam se otvaraju vrata za nesto mnogo vece...mozda cak 201 Sampionat Srbije. Svaki grad ima ulice koje se mogu zatvoriti za 201 metar.
                    Ja sam prosle godine gledao jednu trku na 400 metara u kojoj je obican serijski auto pobegao citavih 30 metara jednom Beogradskog vozacu sa mnogo jacim autom upravo na tih 200 metara, tek na 300-tom metru ga je prestigao.

                    Vecina vozaca ovako razmislja...koje su moje sanse protiv nekog auta koji je citavih 50 ili vise konja jaci od mene? Ali ako mu kazete da postoji klasa u sekundama gde su svi izjednaceni onda to svima postaje interesantno, jer onda tek tu dolazi do izrazaja spretnost vozaca.

                    Moje je misljenje da podelom po pogonu favorizujete masine a ne vozace.
                    Nasa zemlja jos nije na nivou onih zemalja koji imaju drag trke u smislu samo-finansirajucih trkaca ili sponzora. Ni Hrvatska ih nema ali zato 402SR koji je prvoklasna ideja sprovedena u delo od ove godine postala je medjunarodna, zato ne menjajte obrazlozenje koje ste dali sta je 201 (regrutacija trkaca za 402). Ako se stekne dobar publicitet a on se stice samo masovnoscu, onda se otvaraju vrata i za potencijane donatore/sponzore a time se tek onda dolazi do kvaliteta. Trenutno se na prste mogu izbrojati oni koji sebi mogu da priuste da se trkaju.

                    Imam osecaj da Boost zna svoje mogucnosti, mozda nema dovoljno ljudi koji bi mogli da mu u tome pomognu vec mora organizacija raditi sam, a ne moze sebe multiplicirati i biti na svim mestima, te je ovo onda bolje resenje, manje glavobolje.

                    Pitanje: Ako nekom nacionalnom mediju kazete da ste prosle godine imali 20 takmicara i 300 gledalaca, sta mislite da li ce objaviti vest o ovogodisnjem Vrbasu besplatno?

                    Iskoristite publicitet koji je napravio 402SR u Batajnici i prezentujte da je 201 u Vrbasu isto ali na kratkoj stazi. Sama ta cinjenica dozvoljava da se obicni serijski automobili mogu takmiciti te zato smatrate da moze doci duplo vise takmicara a time i mnogo vise gledalaca nego sto ih je bilo u Batajnici. Sta mislite kako ce posle toga reagovati nacionalni mediji?
                    Ako se drzite klase po pogonu onda je dosadasnji publicitet generisan za 402SR neupotrebljiv za Vrbas.

                    Ja vam mislim dobro i zelim da vas pelcer zahvati celu Srbiju. Formula 1 ima takmicenje nizeg ranga iz koje se generisu vozaci za nju. Isto to se mozete ostvariti i za 402SR, a to je Vrbas i 201! Svi danasnji vozaci koji nesto znace u 402SR iz Srbije su svoju slavu stekli na ulicnim trkama, da je kojim slucajem postajao multipliciran Vrbas po ostalim gradovima, ove godine bi u Batajnici bilo 200 takmicara i 50,000 gledalaca.

                    Razmislite jos jednom...ako treba pomoc, od mene cete je dobiti. Ja sam ove godine debelo finansijski ulozio u reklamu za 1-na-1.com Racing i zato smo i stekli toliki broj sponzora, te vasu vest mogu progurati bez dodatnog troska.

                    Mozda ce novi auto do tada biti spreman pa vam dam nesto za cime cete juriti. Auto se pravi za jednog vozaca (nisam ja) koji ce sledece godine ucestvovati na 402SR, te ce mu dobro doci malo vezbanja na 201...
                    ...a i ja cu imati prvoklasne video materijale.
                    sva streetrace desavanja od 2006-te.

                    Comment

                    • CLD
                      CBC Senator XXL
                      • 08.02.2005
                      • 1225
                      • Belgija - ranije Luna-Chico

                      #25
                      ja mislim da si ti nesto pobrkao, ako na jednom mestu ima dosta istomisljenika to ne znaci da idemo nekome niz dlaku.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Nije nkakav problem imati dve klasifikacije.

                        Po pogonu i po sekundama, stim sto ce biti na pola sekunde klase.

                        Na ovaj nacin sve izgleda manje vredno namestanju.

                        Vozis i zna ti se vreme.

                        U jednoj tabeli se nadjes sa tim vremenom sortiran po pogonu a u drugoj tabeli po vremenu .

                        Bas me inetresuje kako ce onda da se pakuje vreme

                        Eto jednostavnog resenja.
                        To smo mogli i prosle godine da uradimo.
                        Mozemo i sad da razsortiramo proslu godinu po pogonu takodje

                        Naprimer:

                        RWD overload
                        1 mesto Petoshevic

                        4X4 oevrload
                        1 mesto Broz

                        FWD overload
                        1 mesto Robika

                        etc etc.. kapiras me.

                        Jer je apsoultno bitno koji je pogon za 201m. Tek tada se zna sve o autu i o vozacu.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #27
                          Da li si ti juce posle podne vozio neku 944 makinu po Zrenjaninskom putu, takoreci, kao nenormalan?

                          ....stelovao sam malo plin i jos neke stvarcice sto su me mucile,pa probna voznja...

                          ...da vidim da'l da dolazim na 201 il ne... al sam smislio ipak da dodjem biciklom, pa da se otvori jos i kategorija rwd na nozni pogon, sa dva tocka i pogonom preko lanca, pa da budem sigurno prvi u klasi....
                          ...spremaj nagrade boost!
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            koliko ja kapiram cilj je što brže pre?i zadati put sa startom od 0 km/h.
                            ako jeste tako glavni faktor je ubrzanje ?ija je posledica neko izmereno vreme za dati put.

                            a ubrzanje direktno zavisi od pretežno 2 faktora- vu?ne sile u Nm i mase (ukupne) koja se vu?e/gura.

                            pri tome jedan deo uticaja je i vrsta pogona ali je to manje bitno od same mase kao preovladjuju?eg faktora.

                            tu uticaj voza?a i njegova veština malo može da promeni..da
                            dakle sam auto odredjuje mogu?a vremena, i za svaki auto može se unapred prora?unati matemati?ki koje mu je o?ekivano vreme potrebno da predje 210m sa startom od nule.

                            stoga mislim da podela na sekunde koja je potpuno proizvoljna klasifikacija odgovara uvek onome ko može da za željenu grupu uspori svoj auto tako da upadne u ciljnu sekundnu grupu.

                            podela na pogon je nešto više fer jer uporedjuje aute kao takve sa svojim specifi?nim osobinama.

                            doduše to ima smisla kada se radi o autima iste mase i istih kapaciteta motora i onda voza? dolazi do izražaja.

                            po meni najviše fer podela je kategorije Nm/kg.
                            tada se mogu porediti i vozila razli?itog pogona medjusobno i voza?i medjuosobno kao podkategorije.

                            to ako je cilj objektivno merenje perfomansi na na?in da zavise prevashodno od tehni?ke raspodele po osobinama.

                            svestan sam da ima jednu veliku manu, potrebu merenja mase.
                            možda je i to rešivo da se iznajmi od AMSS na taj jedan dan pokretna vaga ?


                            bez vodjenja ra?una o masi, uvek ?e vozilo manje mase imati prednost s obzirom da su motori manje više sli?nih zapremina i tehnoloških rešenja u najve?em broju auta.

                            i ne znam u šta spada sve to, u trkanje kao profesionalni sport ili amatersku zabavu.
                            ako je zabava ja bih odstranio svaki auto koji nije u stanju tehni?ke ispravnosti da može da se pusti u saobra?aj, zna?i sve mora da bude u fabri?kom stanju od sedišta, stvaranja buke, serijskih pneumatika, sve opreme itd.

                            auto koji nije u fabri?kom stanju posebna kategorija i onda korekcioni bodovi + ili - shodno izmenama.

                            ako je trkanje, tu ve? postoje valjda u svetu definisana pravila, kategorije, dozvoljeni budžeti, tehni?ke izmene itd. a mi smo veoma siromašni za takve prohteve generalno da bi se o?ekivala masovnsot u?eš?a obi?nih vlasnika vozila.

                            jedan tre?i pogled
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Chorba
                              CBC Član
                              • 14.08.2006
                              • 91
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by BOOST
                              Nije nkakav problem imati dve klasifikacije.
                              Po pogonu i po sekundama, stim sto ce biti na pola sekunde klase.
                              Na ovaj nacin sve izgleda manje vredno namestanju.
                              Vozis i zna ti se vreme.
                              U jednoj tabeli se nadjes sa tim vremenom sortiran po pogonu a u drugoj tabeli po vremenu .
                              Bas me interesuje kako ce onda da se pakuje vreme
                              Nije mi jasno...
                              Koliko ce te imati trka ili klasa? Tri? Ako je odgovor DA, onda si pobednike vec proglasio (u tekstu dole, samo umesto Broza stavis Kostadinovic) i ne treba ti manifestacija da bi ti se to obistinilo. Petosevicev BMW Turbo ce biti spreman pocetkom jula.

                              Takodje nije mi jasno sta mislis kad kazes...kako ce onda da se pakuje vreme, objasni na sta mislis.

                              Originally posted by BOOST
                              Eto jednostavnog resenja.
                              To smo mogli i prosle godine da uradimo.
                              Mozemo i sad da razsortiramo proslu godinu po pogonu takodje

                              Naprimer:

                              RWD overload = 1 mesto Petoshevic
                              4X4 oevrload = 1 mesto Broz
                              FWD overload = 1 mesto Robika
                              etc etc.. kapiras me.

                              Jer je apsoultno bitno koji je pogon za 201m. Tek tada se zna sve o autu i o vozacu.
                              Koliko ce klasa biti po pogonu? Jedna ili vise? Ako ih je vise, koje su?
                              sva streetrace desavanja od 2006-te.

                              Comment

                              • Kanarinac
                                CBC Senator XXL
                                • 08.10.2004
                                • 2870
                                • BG,Weedikovac

                                #30
                                Mislim da se ovde ne radi o nekoj specijalnoj manifestaciji nego chisto o tome da se proba neki drugachiji nachin klasifikacije vozila tj kao u svetu.CHak ne verujem da ce ovde biti nekih nagrada i nece biti tuchnjave za nagrade nego chisto zezanje da se vidi i proba neshto novo.

                                Po meni klase kao primarne treba da budu po pogonu a ovo sekundarno po sekunddama i to je to.

                                I love my

                                Comment

                                Working...
                                X