Ne radi se na licu mesta prepravka. Sada se samo meri prvi put. Onda ce JapanX to da zameni sledece nedelje pa tek onda na drugi dyno. Dihtung stize u ponedeljak tek.
E pa onda zaboravite. Ako mislite da pravite pravi uporedni test, ne mozete da uvodite dodatnu varijablu time sto cete meriti razliku u periodu od nedelju dana. Dovoljno je da temperatura vazduha ne bude ista, ili da sipate gorivo na drugoj pumpi pa da rezultati ne budu validni.
Dakle skupite delove, pa zamenite na licu mesta, i merite isti dan, u razmaku od 10-15 minuta, tek onda cete imati uporedive i merodavne rezultate - ovako kako ste planirali je bacanje para.
The difference between men and boys is the price of their toys
A jbg..to nam mogucnosti ne dozvoljavaju. Da ne objasnjavam sada kako i sta i ciji je auto, dihtung itd. Bice dobro i ako ovo uspe kako smo zamislili,a uspece
A sta je sa ECU-om? Zar ne treba njemu neko vreme da malo koriguje smeshu i pokupi novi info?
Pa nece uspeti, to ti pricam, imate previse varijabli i nece biti apsolutno nikakvog nacina da tvrdite da je eventualna razlika (gubitak ili dobitak) posledica zamene restriktora, a ne recimo drugog goriva ili bilo kog drugog faktora.
Bolje ne radite nista na ovaj nacin, bacate pare bez veze, jer koji god rezultat da postavite nece biti merodavan.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment