Re: Citroen Saxo VTS 1.6 16V by Shonsy
Moguce to kad je kisurina da se uvuce vlaga medj kablove, tamo gde nisu obezbedjeni ili se uzhebala izolacija... Moram to sve da prekontrolisem, il ida ga parkiram i vozim samo leti!
Sto se sodni tice, identicne su, ali potpuno po svim vrednostima, cak im je i duzina kabla ista. Mislim da su jos fabricke na njemu... bar ja nisam menjao niti shonetdi, ne znam dal je vlasnik pre njega, al ne verujem tad je auto bio mlad. Jedino sto ako su original, prva nahebe zbog toga sto se uvrce u granu, a druga bi trebalo da duze zivi jer je posle kat-a, a tamo je hladnije i bolje. Probacu pa cemo da vidimo.
Bobina nova, presla nekih 20tak k km, svecice NGK presle nekih 15ak k km.
Bice u nedelju dijagnostika, Svarglic spasava situaciju, pa cemo sve otkriti, nadam se.
E, da, danas sam moram a kablove da ga palim.
Nije hteo da vergla, onako jadno jednom i vec nema snage za drugi put. Mislio sam da je do akumulatora koji je jos u garanciji al izgleda da nije. Kaze covek iz ovlascenog servisa da kao sto pise u garantnom listu za taj akumulator mora biti punjenje od 14.2 do 14.4. Meni saxo puni 13.7 i kao zbog toga je... Jbm li ga bas... Radio sam pred proslu zimu servis alternatora, obradjen kolektor, zamenjene cetkice, jedino ako je regler krenuo da zeza. Dogovorio za ponedeljak u 9, vadimo alternator, pa da vidimo sta je. Fino mi se skupilo sad pred put, treba da menjam poluosovinu, da vidim to oko sonde, da zamenim sajlu haube ( rascvetala se kod same ruckice, verovatno ce morati da se menja, ne pada mi nista drugo napamet) i jos ako je regler otisao bice veselo.
Al dobro, da ne kukam napamet, sve cu tacno znati u narednoj nedelji, pa idemo redom.
Moguce to kad je kisurina da se uvuce vlaga medj kablove, tamo gde nisu obezbedjeni ili se uzhebala izolacija... Moram to sve da prekontrolisem, il ida ga parkiram i vozim samo leti!

Sto se sodni tice, identicne su, ali potpuno po svim vrednostima, cak im je i duzina kabla ista. Mislim da su jos fabricke na njemu... bar ja nisam menjao niti shonetdi, ne znam dal je vlasnik pre njega, al ne verujem tad je auto bio mlad. Jedino sto ako su original, prva nahebe zbog toga sto se uvrce u granu, a druga bi trebalo da duze zivi jer je posle kat-a, a tamo je hladnije i bolje. Probacu pa cemo da vidimo.
Bobina nova, presla nekih 20tak k km, svecice NGK presle nekih 15ak k km.
Bice u nedelju dijagnostika, Svarglic spasava situaciju, pa cemo sve otkriti, nadam se.
E, da, danas sam moram a kablove da ga palim.


Al dobro, da ne kukam napamet, sve cu tacno znati u narednoj nedelji, pa idemo redom.
Comment