"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
uhh ishod je los po mene opela dobijam dok ne ubaci u trecu,a onda me ostavi jedno 2 auta sigurno,a s ovim corradom kad sam se trkao odvalile mi se bregaste pa nije lepo radio...
a sta ces sa trubicama, to ti je za atmosferu a ako oces da meces na turbaka moras da pravis usisnu prema njima. u svakom slucaju eto jos jedan razlog vise za VEMS.
pa ono vise je za atmo,al mislim da ce i meni dati koji konjic ma nabudzice se to
pre vemsa bih ga ofarbao,poigrao se s kocnicama,bravama,usisom... pa onda kad to zavrsim ako ostane za vems i njega nek ide u p.m...
Milsio sam da sklonim brave, da se to popuni i ofarba i naravno ugradi motorcic kako bih mogao da udjem u kola!
Pitam cisto informativno da bih imao neku predstavu o tome, jer imam mnogo bitnijih stvari koje zelim da uradim na saxoniju.
Nego bolje bi ti bilo da umesto brava sa audija ubacis onaj lepi "motorcic" iz njega.
Kad ti izgori motor onda ce ti biti bitniji vems od farbanja, brava itd...Za svaki slucaj montiraj ti tu nek egt merac ili bar neki a/f cisto da bar otprlike imas uvid sta se desava u motoru jer je 110% sigurno da mu nije dobro sa mapom od g60...
Nista ne fali motoru sa g60 mapom,jer se ovakvi motori po pravilu slazu sa komplet elektronikom od motora g60...jedino se stavlja drugi cip...a Rocky kad si se vec izbacio za farove sto se nisi izbacio i za zmigavce i maglenke od corrada,mnogo su jaci od trojkinih
-shonsy da ti ja dam brojeve pa da zoves dogovaras za cene,zatvarao sam na drugom corradu brave limarski deo me je kostao oko 20e
motorcic kosta nekih 5e
a spajanje toga hmm ako imas odgovarajuci alarm s trecim kanalom nekih 1000din po vratima
auto sam ceo farbo,a ne znam koliko bi to moglo da te izadje 50tak e po vratima...
-srdjan ti si jedini koji me plasi da ce se nesto desiti,on radi vec 3 god s strujom od G60,ne verujem da bi sad moglo da mu se nesto desi,jedino se plasim sto sam stavipo vece dizne,dal to moze da mu smeta???
sta rade te spravice sto si mi rekao da ugradim?
-chappa pa od corrada su oko 200e a ove sam dobio za nekih 40e,mislim da ce i ovi odraditi posao sad sam narucio novi branik i da mi izlije jedan samo prednji deo od Golfa 3 pa cu da isecem samo kuciste od migavaca i da prebacim na Corradov branik ima da bude kao fabricki
jos mi ostalo samo da nadjem neko krilo od sprintera da mu isecem usis
Rocky tebra...aj ga molim te preparkiraj...danas sam prosao pored njega...i zamalo mi suza nije krenula...kada sam video kako si ga nakrivio kada si ga parkirao...
Ko drugom jamu kopa, taj sigurno i trecom potpisuje...
EGT meri temperaturu izduvnih gasova a A/F signal sa lambda sonde...Procitaj malo po forumu, kod turbo prerada skoro pa neophodne spravice da bi imao uvid sta se desava, kakav je odnos goriva/vazduha, kakvo je sagorevanje itd...
morao sam na ulici da ga parkiram,jer u dvoriste ne mogu da ga spustim zbog intercoolera kaci
kupio san tako neku spravicu al rece da se zove pirometar,stavlja se njna sondica negde u izduvnu granu i meri temperaturu izduvnih,jel na to mislis?
mislim da je u nemackoj kostao 80e
Comment