Razumem te, kada hoces da auto bude perfekcija, neznas sta bi pre !! Citao sam danas cvrletovu temu pa sam negde iz konteksta izvukao da ces da budzis neki motor od necega neki turbo sta vec...neko je nesto pomenuo, pa rekoh da pitam !! Bas me zanima kako ces da odradis auto, posto znam da si isto veliki fanatic za 86, i ne stedis na njemu, pa bi bas voleo da bude onako kako si ga zamislio...a nadam se da ce i moj tako jednog dana, i da ce mi neke stvari sluziti iz tvoje teme i tvog rada na autu!! sorry za off
Industrijska špijunaža se ponegde smatra i kriminalom..
Šalu na stranu, ima tu mnogo mnogo da se radi, a drago mi je da neko nešto nauči na mojim greškama, kojih naravno nije falilo, niti će ih faliti ubuduće..
Evo par slidži od danas:
Ovo je samo mock-up prednjeg dela. Pošto imam ogromne rupe na braniku koje je napravio neko od prethodnih vlasnika - popuniću ih sa maglenkama, naravno bez plastičnih maski koje tu stoje.
Samo zamislite haubu mat crnu, masku sjajno crnu, gornji deo branika beo, donji crn i krila bela..
p.s.
Po prvi put se vidi i lip spojler koji sam još davno davno pazario.
Lepo, bice strava u tim bojama i sa tim maglenkama...ako budu zute original Fujiwara Takumi ces da budes !! Jako mi se svidja ta kombinacija boja koju navodis, jeste da onda ja ostajem bez ideje za moj auto ali dobro ...salim se, kada sam video vase teme skontao sam kako cu moj da odradim, a nece biti slican vasim masinama, mozda jedino felne!!
Tvoj ce da izgleda ovako otprilike, ako se ne varam, od napred...
Haubi nema spasa, rekoše mi onomad limari.. Onda će verovatno ići ova mađarska varijanta u nekom trenutku. Naravno, postojeću haubu radim po planu, pa ako popusti rđu, popustila je. Problematična zona je sa donje strane.
Auto je inače kod farbara od pre dve i kusur nedelje, šta mu se radi nemam pojma. Evo šta je za sada urađeno
(za 2 meseca koliko je auto van funkcije)
Urađena komplet limarija - sve što nije valjalo isečeno i izbačeno. Šta je bilo zarđalo: Vrh haube, rub trećih vrata skoro raspadunt, rubovi, sajtne, zadnje kutije ispod branika i prednji levi krak šasije na koga je iscurela kiselina kad mi se jednom otkačio akumulator u krivini . A da, i donji deo prednjeg levog krila, kao i donji deo vozačevih i suvozačevih vrata. Sređeno je i 'klackanje' vozačevih i suvozačevih vrata. Nusposledica ovih radova je da sad pozadi moram da imam pola cola širi točak zbog raširenih rubova, ili makar širu gumu.
Posle toga auto je stigao kod majstor Raška koji je izginuo da tačkasto prevari spojeve na šasiji i šta sve već ne. Pripremljen lip spojler za farbanje i malo ojačan.
Farbar preuzeo auto, kaže, nemaš šta da se brineš i od onda se nije javio dve nedelje.
Šta će biti dalje, saznaćete u sledećoj epizodi emisije 'AE86 kroz igru i pesmu'..
Ovo su slike od pre nekoliko dana. Još uvek ima dosta da se skine i pripremi. Blago sam pozeleneo pošto je prošlo 2 meseca otkad sam oterao auto na sredjivanje.
Sad se vidi koliko je 7J felna uska sa ovako proširenim rubovima pozadi.
Očekuje se još u skorije vreme:
- Opruge - nadam se biće pazarene sledeće nedelje
- Komplet poliuretanskih 'bušinga' - kupljeni i čekaju se da stignu
- Sedišta koja su kupljena ali treba da ih pokupim
Inače ugovoren CA18DET motor sa menjačem, turbinom, ecu-om, itd.. Planiram da ga polako, polako sredim pa da ga tek tamo iduće godine na tenane ugradim u auto, o tome više kad ga dovezem u Bg.
Comment