16-ke ce i biti...
Lancia Delta HF Integrale
Collapse
X
-
Comment
-
-
Originally posted by Sheta_JuniorZnaci, kad ga skroz sredi, vozice ga? Ma znam da nece biti dovoljno da se nagledam, zato i pitam gde je auto kad ga nigde nema....
Greota je da tako nesto stoji u garazi! Da li je auto u voznom stanju?
jeste u voznom je stanju...
Comment
-
-
Ne,ne...Cast je IMATI tako nesto!
Ja sam ti rekao! 5ak iza pijace... Ostavi malo harmoniku i dodji sa Seniorom ili sam pesobusom i mozda ti se posreci da vidis the Gralle!Originally posted by Sheta_Junior...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
Comment
-
-
Danas nisam mogao, mrtav sam bio kad sam dosao kuci, nisam naspavan uopste. Jeste cast imati, to nikako ne poricem, ali daj malo da ljudi vide sta je auto... Bas smo tata i ja polemisali sta je bolje kupiti M3 E36 ili takvu deltu... Delta je sigurno upravljivija, ipak je 4WD, a M3 mora da je brutalan sa zadnjom vucom...
Comment
-
-
auto je vrh vrhova,izgledaopako skroz,obozavam ga od drugara ujak je imao zutu 8V i davao mi je za male pare ali nisam smeo da je kupim jer je bila neodrzavana i sve je bilo nekako rasklimano,a motor ne znam kakav je bio jer nije paljena dosta dugo,cek je i stavio obicnu haubu jer je grbavu morao da baci posle izletanja s puta
secam se jedne zime u selu niko nije mogao da se spusti do neke kuce,dok je HF to odradila kao od sale...
Comment
-
-
Originally posted by Sheta_JuniorDelta je sigurno upravljivija, ipak je 4WD, a M3 mora da je brutalan sa zadnjom vucom...
Ma mislim,sta ja da ti pricam..Tu je covek,vozi je,on ce ti najbolje reci..
Ono sto je sigurno oba auta su sex!Originally posted by Sheta_Junior...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
Comment
-
-
Rocky G60 Integrale 8V serijski ima ravnu haubu, tako to sto je vratio, nije nikakav problem
Inace, Integrale 8V salje vise snage na prednju osovinu, pa je kazu laksa za voziti od Integrale 16V i Evo, koje su brze na cesti, al i zahtjevnije za voznju. Ja sam imao Deltu HF 4WD - mehanicki skoro ista kao Integrale 8V, samo uzi blatobrani i 20 KS slabiji motor - ukupno 166 KS. Super je bila za voznju, no kad pobjegne straznji kraj, treba biti opako brz sa reakcijom. Neko ko je naucio voziti npr. na Golfu koji klize njuskom gotovo uvijek, pravo bi se iznenadio u jednoj Integralci, kad mu izbaci straznji kraj. Znaci rijec je o autu kojeg treba znati voziti...
Comment
-
Comment