ima jedna 132 vidjao sam je na novom beogradu skoro, trula visnja u FABRICKOM STANJU za neverovati.
Ima jedna i kod mog faxa (tehnoloski), grasak zelena. Kao da je presla 5000... S obzirom da je jaako retko vidjam verovatno je 90% vremena u nekoj suvoj garazi...
Sori na upadu i pozz!
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
malo sam se bavio zamenom dotrajalih delova. rezultati:
1. zamenjen regler sa cetkicama. pashe od zastave 101 stari tip uz malu prepravku. originalni je bio lucas, istrosile se cetkice. 5e
2. zamenjen termostat. e tu je bilo jebade. nigde nisam mogao da nadjem originalni pa sam morao da se bavim gimnastikom sa crevima.
cetvrti ptikljucak, onaj najmanjeg precnika, sluzi za zagrevanje usisne grane. moze i bez njega. ugradio sam temostat za fiat 132, vernet, francuski. dodatna zezancija je sto nije oznaceno na termostatu sta je ka hladnjaku, sta ka bloku a sta ka vodenioj pumpi. 20e
2a. dok sam natezao creva, uspeo sam da polomim donju lulu hladnjaka. srecom je bakarni pa i nije neka frka da se zalemi, samo ga je trewbalo izvaditi i vratiti
3. centralni nosac kardana i djunta (hardijev zglob). delovi koji odgovaraju od bilo kog fiata sa zadnjim pogonom i nekih alfi (verovatno odprilike svih sa zadnjim pogonom). muka ziva pronaci kvalitetan deo. fora je u tome sto i lade sa zadnjim pogonom koriste iste delove (lada i jeste fiat 124 radjen po licenci u sssr) i na trzistu ima tih delova za lade koliko oces ali je sve to neka ruska mala privreda i kvalitet je ocajan. nije bas mali posao skidati i rastavljati kardan pa sam se potrudio da iskopam kvalitetne delove. made in italy pa cemo videti koliko ce potrajati. 30e oba.
obratiti paznju pri rastavljanju i sastavljanju krstova kardana. veoma je lako pogubiti sitne rolnice iz krstova ili ih ostetiti pri sastavljanju. ovo sam dosad radio mnogo puta na ladi i 132 a sad i na 131 ali prakticno da nema pocetnika koji nije zeznuo stvar prvi put
sto da ne. ima nas u beogradu jedno 15 i po srbiji jos toliko odprilike.
sto se serpa plavog 131 tice ima ih 3 u bg dosad sto znam, jedan 1400cl, jedan 1600tc i jedan 1600cl na taksiju
ma jok, samo se vozikam po ceo dan tamo amo po gradu zbog sljake pa bukvalno nema budzaka u beogradu u koji nisam zavirio... taj x1/9 sa slike je bas lep primerak. prednji branik cini mi se da nije fabricki ali je lepo uklopljen. koliko ja znam trenutno u bg nema ni jedan takav da se vozi. bio je jedan crveni u zemunu pre nekoliko godina ali je nestao, i video sam jednog zutog u nekom dvoristu u kaludjerici prosle godine. oba su bila u tuznom stanju, po meni nisu ni bili vredni trruda za restauraciju. lep autic, uvek mi se mnogo svidjao dizajn, na zalost mehanika nije na nivou zadatka po meni, u osnovi je to 128. trapovi i motor su 90% isti. takav sportnjak bi morao da ima bar 120ks.
bilo je i vreme da obradujem fiata zimskim gumama... 205/60/13... sa ovom sarom me sneg ne brine, koliki su kramponi, popece se uz masnu banderu ako treba.
edit: sad sam bacio pogled kroz prozor i video da pada sneg. kakav tajming za gume!
Evo, ja sam kao klinac bio fan fiata 131 mirafiori
Posebno abarth reli verzije:
Jel' mogu na tom tvom da se postave ovi dupli, okrugli farovi? Lepsi mi je tako, nego sa ovim televizorima
sto spam? prica se vrti oko 131...
pa kaci malko pozadi, bukvalno 1mm kad bas ljuljne na neku grbu na putu. moracu malko da "obrijem" falceve u rubovima krila.
inace felne su 6*13, bivse, sa moje lade. bile su uske za moj ukus pa sam presao na 7*13. nekako mi nisu velike felne za old school look. sto sire to bolje ali mali precnik
e da, ABARTH. naravno da bih voleo da se dokopam jednog. po evropi se vrte oko 40k evra
pusti san...
verzija sa dvoje vrata, skroz obican, bez ikakve veze sa abartom, je oko 7-8k evra. ovaj moj je potpuno obicna limunzina srednje klase iz tog vremena. mekan, udoban, pristojne stabilnosti ali nista spektakularno. motor 86ks, daje fino ubrzanje ali opet nista spektakularno, najveca mu je vrlina elasticnost i sto je tih.
farovi. da, i meni se vise svidja varijanta sa 4 okrugla fara. sasvim moguce da ce da padne prepravka. problem je sto tesko da cu naci masku i farove i nosace farova bas za 131, tako da ce da padne budzenje. nije bas mnogo komplikovano ali je vise zezancije nego sto deluje na prvi pogled. radio sam to vec na ladi.
Vidiš kako Evropljani umeju da cene raritete! Baš me zanima kako se kreću njihove cene kod nas i kod naših bliskih komšija.... koliko je tebe beše izašla makina? Što se farova tiče, bilo bi extra kad bi montirao neke angel-eyes na auto tog tipa i tog godišta e to je pravi posao! p.s. Kad već briješ rubove, možeš i da ih proširiš to nikad nije na odmet
3. centralni nosac kardana i djunta (hardijev zglob). delovi koji odgovaraju od bilo kog fiata sa zadnjim pogonom i nekih alfi (verovatno odprilike svih sa zadnjim pogonom). muka ziva pronaci kvalitetan deo. fora je u tome sto i lade sa zadnjim pogonom koriste iste delove (lada i jeste fiat 124 radjen po licenci u sssr) i na trzistu ima tih delova za lade koliko oces ali je sve to neka ruska mala privreda i kvalitet je ocajan. nije bas mali posao skidati i rastavljati kardan pa sam se potrudio da iskopam kvalitetne delove. made in italy pa cemo videti koliko ce potrajati. 30e oba
Ne znam gde kupujes,ali mi taj
nosac koristimo za prenos izmedju hidropumpe i elektromotora,i jos nismo imali da je neki pukao...Mogu da proverim gde ih moja firma uzima pa da ti javim...Kvalitetni si ...
Comment