Ma ja da imam VTi samo bi mu stavio felne (kao ti) i nista vishe spolja ne bih dirao....naravno da boja bude savrsena!Po meni je tvoj auto extra!
Honda Civic Vti
Collapse
X
-
A nije to lampica za kompjuter vec od rucne kocnice,jer je auto radio na leru dok smo ga slikali,a lampica za kompjuter je inace zute boje tako da to nije to.Sa autom je sve u redu,ona se nikad ni ne pali sta god joj radio zadovoljno prede.Pozdrav!
P.S.Moram slikati auto sa svojim felgama, OZ-ovim i novim gumama,one mu bolje stoje pa cete vidjeti kako onda izgleda.
Comment
-
-
Pa evo ovako iskreno,nisam bas ljubitelj previse nakicenih auta.Za mene su vazne gume,ovjes,kocnice i motor,pa prema tome imam u planu promijeniti ovjes i kocnice jer mi je to jako bitno,a kad to zavrsim onda cu se poigrati sa motorom i nekim sitnicama.Sa gasom se igram svaki dan,jedino sto mi uvijek nedostaje je benzin,ali eto,sta se moze kad vise volim benzin i okretaje nego dizel i stedljivu voznju.Znam da dosta ljudi ne dijeli moje misljenje,ali zato se ne brinem jer zato i ima raznih automobila,pa tko voli nek izvoli.Pozdrav!
Comment
-
-
Gume su Yokohama Parada Spec2 205/40 R16,u Sloveniji komad 140?,a cuj valjda stanu dva psa ako su ti oni bitni u zivotu,meni je auto iskljucivo za sport,a sto se koze tice,nisam ljubitelj koze i drago mi je da je moj auto nema,to je po meni samo jedan vid preseravanja,a uostalom po ljetu przi,a po zimi hladi tako da mi to ne odgovara.Sto se boje tice meni je crna najljepsa jedino kad operes auto i jednom se provozas sva prasina sjedne i ne mozes ga imati cistog vise od jednog dana,ali zato je kanta i spuzva stalno u pogonu.Pozdrav!
Comment
-
-
Mogu ti samo reci da je original dimenzija gume za VTi 195/55 R15 tako da ova 205/40 R16 ne odstupa jako od originalne gume.E sad vec sam negdje pisao na forumu da Honda,spustena naravno, ne voli ove nase usrane ceste jer je i tvornicki dosta tvrd auto,a kad se spusti to je onda ludost.Nije istina da Honda Civic ne podnosi vecu dimenziju tockova,vozna svojstva se mogu samo poboljsati a ne narusiti,jedino sto mnogi pod vozna svojstva ubrajaju udobnost sto nema veze jedno s drugim.Honda voli ravne ceste bez vagasa i rupa i tu onda pokazuje sve cari stvarno jako dobro napravljenog ovjesa.Jedno je sigurno,Japanci nisu napravili taj auto da se s njim ide u polje.Ja ti mogu reci ovako iz prve ruke da mi se auto fenomenalno ponasa u zavojima i na pravcu pri velikim brzinama,sto je stvarno nevjerojatno kako ovjes drzi tako mali i lagan auto na cesti,ali eto,drzi i tu Japancima skidam kapu.Samo da kazem da mi je jedan prijatelj rekao sto vozi Calibru da mi je auto mirniji na 200km/h nego njegova Calibra,mislim da to dovoljno govori.Pozdrav!
Comment
-
Comment