Corolla TS
Collapse
X
-
Re: Corolla TS
Stvarno lep auto. Imao sam prilike da se trkam sa par komada dok sam vozio pezoa i iznenadio sam se koliko slabo idu za tu konjazu. To je u rangu sa type r, a mnogo je sporije i ima preko 8 sec do 100, ali verovatno je napravljena da lezi i da bude udobna kao sva novija kola, jbg ne moze sve da ima.
MUZIKANTI - Racing Team
Comment
-
-
Re: Corolla TS
@24v
ne vide se iz drugog auta (valjda)
bitno da je razlika stvarno mnogo velika u odnosu na fabriku da mi je neko pricao nebi mu verovao !!!
@Dulle
U to da ide preko 8 nebi bio tako siguran pre ce biti niskih 7, a koliko je sporiji od CTRa ne znam nisam imao prilike da odmerim
udobnija od CTR je 10 puta a i od mnogih te klase ali je samim tim i mnogo meksa bez problema izvlaci krivine preko 100 na nekom vijugavom putu. Sta sad imas ?
@Type_R
K20 se nije proizvodio kad i CTS inace je jako mala razlika izmedju CTR i CTS 2004 godiste normalno u korist CTR-a probacu da iskopam negde taj clanak
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Ali se ozbiljan 3SGE ne moze naci u Corolli, samo u vecim automobilima i to ne za evropsko trziste...Originally posted by Type_RMislim da gresis, 2zzge ne mozes porediti sa hondinim k20, jednostavno ne spadaju u istu kategoriju, ali zato recimo 3sge BEAMS moze...work in progress
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Imas u nedeljuOriginally posted by Cp6uH
a koliko je sporiji od CTRa ne znam nisam imao prilike da odmerim
. ImprezuOriginally posted by Cp6uHSta sad imas ?
Kako se nije proizvodio?Originally posted by Cp6uHK20 se nije proizvodio kad i CTS inace je jako mala razlika izmedju CTR i CTS 2004 godiste normalno u korist CTR-a probacu da iskopam negde taj clanakHonda all the LAG none of the BOOST..
Comment
-
-
Re: Corolla TS
K20 u toj formi koja vas interesuje (civic typerovskoj) pravi se od 2001 pa do danas...
Mene interesuje koliko je sličan ovaj motor i onaj u lotusu?
I još nešto, pazite se ako se frljate o tuningu sa ovakvim motorima. Ima na netu dovoljno iskustva ljudi sa 1.8 190ks integrama koji su stavljali osnovni tuning (pečurka, grana, ostatak izduva) i čak gubili konjske snage i na kraju vraćali sve, uključujući i fabričku kutiju vazduha. A recimo da je takav motor pogodniji za krajnje ceđenje snage jer ima klasičan/primitivni vtec, a ne civilizovaniji i mirniji ivtec ili vvti. Bez veće kompresije, oštrijih bregastih i kvalitetne mape nema ovde ni govora dvocifrenim ks... ali onda motor postaje još veći smarač za "svaki dan". Ništa ja tu ne bi dirao
.
Comment
-
-
Re: Corolla TS
U lotusu se moze naci 2ZZ-GE i 2ZZ-GZE, drugi je jaci ima supercharger.Originally posted by Bane RK20 u toj formi koja vas interesuje (civic typerovskoj) pravi se od 2001 pa do danas...
Mene interesuje koliko je sličan ovaj motor i onaj u lotusu?
Ovo si lepo rekao..Originally posted by Bane RI još nešto, pazite se ako se frljate o tuningu sa ovakvim motorima. Ima na netu dovoljno iskustva ljudi sa 1.8 190ks integrama koji su stavljali osnovni tuning (pečurka, grana, ostatak izduva) i čak gubili konjske snage i na kraju vraćali sve, uključujući i fabričku kutiju vazduha.
Ali ovo nisiOriginally posted by Bane RA recimo da je takav motor pogodniji za krajnje ceđenje snage jer ima klasičan/primitivni vtec, a ne civilizovaniji i mirniji ivtec ili vvti. Bez veće kompresije, oštrijih bregastih i kvalitetne mape nema ovde ni govora dvocifrenim ks... ali onda motor postaje još veći smarač za "svaki dan". Ništa ja tu ne bi dirao
.
.
iVTEC postoji u dve verzije od kojih je jedan prakticno isti kao stari VTEC (ekstra) dok je drugi kanta, realno (onaj sto ide na Accorde, CR-V). Poenta, treba ih razlikovati.
Veca kompresija da, ali samo uz bregaste koje su duze otvorene a takve bregaste nisu siljate, vec bas suprotno oblije. Ostrije bregaste je nekako uslo ljudima u glavu jer valjda zvuci zajebanije, ali je realnost da su upravo loptastije bregaste te sa vecim trajanjem i liftom.
Ono sto je vazno jeste da je VTEC-e i VVTL-i prave cuda na stock motoru ali su opako teski za dalje nasviravanje. Sistemi su vrlo komplikovani ali je svaki update strahovito skup ali i ne preterano "profitabilan" jer se vec nasviran motor tesko nasvirava dalje.
I VTEC i VVTL-i u svom "performance" modu imaju bregaste sa trajanjem od ~280 stepeni uz mnogo lifta sto je gornji limit za bilo kakav dnevni prevoz, a i maksimum (u slucaju i preko maksimuma) sto moze proci Euro standard. Opet je zakljucak da takve motore nema sta da se dira po glavi i jedino resenje za sigurno i znacajno podizanje performansi je dodavanje punjaca, turba ili kompresora.
Nisam otisao offtopic jer je ova cela prica vezana za auto iz subjecta. Tom TS-u se moze dodati neki punjac i to je to od mogucnosti za upgrade. Ne znam da je iko bolje uposlio VVTL-i od onoga sto je Toyota uradila fabricki ali ako i jeste sigurno ga je kostalo bubreg i nogu.
Turbo ili nista
Pozdrav
p.s. jesse, ko vozi Imprezu i kakvu ?work in progress
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Dzesi Dzejn at 12:24 on 02 AprilOriginally posted by Jesse JaneKad sam ja reko da necu?
Ja najverovarnije necu moci jer nemam ni kvacilo ni gume
Imas moj broj pa zovi kad budes mogao ja u Nedelju uvece nemogu nikako
@Uzelac
2ZZ-GZE je u osnovi 2ZZ-GE samo sam dodatim superchargerom sto sam i ja rekao ???
manje vise si ponovio ono sto sam ja rekao vezano za povecanje snage ali ok nigde nisi pogresio

Comment
-

Comment