Corolla TS
Collapse
X
-
Re: Corolla TS
Stvarno lep auto. Imao sam prilike da se trkam sa par komada dok sam vozio pezoa i iznenadio sam se koliko slabo idu za tu konjazu. To je u rangu sa type r, a mnogo je sporije i ima preko 8 sec do 100, ali verovatno je napravljena da lezi i da bude udobna kao sva novija kola, jbg ne moze sve da ima.MUZIKANTI - Racing Team
Comment
-
-
Re: Corolla TS
@24v
ne vide se iz drugog auta (valjda)bitno da je razlika stvarno mnogo velika u odnosu na fabriku da mi je neko pricao nebi mu verovao !!!
@Dulle
U to da ide preko 8 nebi bio tako siguran pre ce biti niskih 7, a koliko je sporiji od CTRa ne znam nisam imao prilike da odmerimudobnija od CTR je 10 puta a i od mnogih te klase ali je samim tim i mnogo meksa bez problema izvlaci krivine preko 100 na nekom vijugavom putu. Sta sad imas ?
@Type_R
K20 se nije proizvodio kad i CTS inace je jako mala razlika izmedju CTR i CTS 2004 godiste normalno u korist CTR-a probacu da iskopam negde taj clanak
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Originally posted by Type_RMislim da gresis, 2zzge ne mozes porediti sa hondinim k20, jednostavno ne spadaju u istu kategoriju, ali zato recimo 3sge BEAMS moze...work in progress
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Originally posted by Cp6uH
a koliko je sporiji od CTRa ne znam nisam imao prilike da odmerim.
Originally posted by Cp6uHSta sad imas ?
Originally posted by Cp6uHK20 se nije proizvodio kad i CTS inace je jako mala razlika izmedju CTR i CTS 2004 godiste normalno u korist CTR-a probacu da iskopam negde taj clanakHonda all the LAG none of the BOOST..
Comment
-
-
Re: Corolla TS
K20 u toj formi koja vas interesuje (civic typerovskoj) pravi se od 2001 pa do danas...
Mene interesuje koliko je sličan ovaj motor i onaj u lotusu?
I još nešto, pazite se ako se frljate o tuningu sa ovakvim motorima. Ima na netu dovoljno iskustva ljudi sa 1.8 190ks integrama koji su stavljali osnovni tuning (pečurka, grana, ostatak izduva) i čak gubili konjske snage i na kraju vraćali sve, uključujući i fabričku kutiju vazduha. A recimo da je takav motor pogodniji za krajnje ceđenje snage jer ima klasičan/primitivni vtec, a ne civilizovaniji i mirniji ivtec ili vvti. Bez veće kompresije, oštrijih bregastih i kvalitetne mape nema ovde ni govora dvocifrenim ks... ali onda motor postaje još veći smarač za "svaki dan". Ništa ja tu ne bi dirao.
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Originally posted by Bane RK20 u toj formi koja vas interesuje (civic typerovskoj) pravi se od 2001 pa do danas...
Mene interesuje koliko je sličan ovaj motor i onaj u lotusu?
Originally posted by Bane RI još nešto, pazite se ako se frljate o tuningu sa ovakvim motorima. Ima na netu dovoljno iskustva ljudi sa 1.8 190ks integrama koji su stavljali osnovni tuning (pečurka, grana, ostatak izduva) i čak gubili konjske snage i na kraju vraćali sve, uključujući i fabričku kutiju vazduha.
Originally posted by Bane RA recimo da je takav motor pogodniji za krajnje ceđenje snage jer ima klasičan/primitivni vtec, a ne civilizovaniji i mirniji ivtec ili vvti. Bez veće kompresije, oštrijih bregastih i kvalitetne mape nema ovde ni govora dvocifrenim ks... ali onda motor postaje još veći smarač za "svaki dan". Ništa ja tu ne bi dirao.
.
iVTEC postoji u dve verzije od kojih je jedan prakticno isti kao stari VTEC (ekstra) dok je drugi kanta, realno (onaj sto ide na Accorde, CR-V). Poenta, treba ih razlikovati.
Veca kompresija da, ali samo uz bregaste koje su duze otvorene a takve bregaste nisu siljate, vec bas suprotno oblije. Ostrije bregaste je nekako uslo ljudima u glavu jer valjda zvuci zajebanije, ali je realnost da su upravo loptastije bregaste te sa vecim trajanjem i liftom.
Ono sto je vazno jeste da je VTEC-e i VVTL-i prave cuda na stock motoru ali su opako teski za dalje nasviravanje. Sistemi su vrlo komplikovani ali je svaki update strahovito skup ali i ne preterano "profitabilan" jer se vec nasviran motor tesko nasvirava dalje.
I VTEC i VVTL-i u svom "performance" modu imaju bregaste sa trajanjem od ~280 stepeni uz mnogo lifta sto je gornji limit za bilo kakav dnevni prevoz, a i maksimum (u slucaju i preko maksimuma) sto moze proci Euro standard. Opet je zakljucak da takve motore nema sta da se dira po glavi i jedino resenje za sigurno i znacajno podizanje performansi je dodavanje punjaca, turba ili kompresora.
Nisam otisao offtopic jer je ova cela prica vezana za auto iz subjecta. Tom TS-u se moze dodati neki punjac i to je to od mogucnosti za upgrade. Ne znam da je iko bolje uposlio VVTL-i od onoga sto je Toyota uradila fabricki ali ako i jeste sigurno ga je kostalo bubreg i nogu.
Turbo ili nista
Pozdrav
p.s. jesse, ko vozi Imprezu i kakvu ?work in progress
Comment
-
-
Re: Corolla TS
Originally posted by Jesse JaneKad sam ja reko da necu?
Ja najverovarnije necu moci jer nemam ni kvacilo ni gume
Imas moj broj pa zovi kad budes mogao ja u Nedelju uvece nemogu nikako
@Uzelac
2ZZ-GZE je u osnovi 2ZZ-GE samo sam dodatim superchargerom sto sam i ja rekao ???
manje vise si ponovio ono sto sam ja rekao vezano za povecanje snage ali ok nigde nisi pogresio
Comment
-
Comment