van's AE86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trile
    CBC Član
    • 17.06.2008
    • 50
    • Podgorica

    #61
    Re: van's AE86

    kako volim hachija volio bih da imam takvu mashinu u svojoj garazi some day. To i neki nissan stariji

    baci neki video da chujemo taj motor (auspuh)

    poz

    Comment

    • vandrftr
      CBC Član
      • 19.03.2009
      • 45
      • Provo, Sabac, Novi Sad

      #62
      Re: van's AE86

      Previse mi je bucan auspuh, ali bas previse , u pocetku je imao mnogo bolji zvuk, ali sad je ...njaa...jedino kad ga teram do 5k i preko ima neki malo zesci cepajuci zvuk!! Planiram da uzmem uskoro jedan protocni prohromski "lonac", sa jednom izduvnom cevi, onako kako dolikuje 86 , onda bi trebalo lepo da se cuje!!! To sa stopaljkama cu se pozabaviti prvom prilikom kad budem u selu, moram da vidim gde uvlaci vlagu, zbog toga mi pukla sijalicica danas u stopu !! Hachiroku je jedan poseban automobil...ako mene neko pita meni je to jedan od najposebnijih automobila ikada napravljenih, i mnogo je ispred svog vremena...Bas pre neki dan sam bio kod TRIO Zivka, da vidi auto, malo pricali, provozao ga covek i odusevio se kako ide i kako se drzi auto koji za sobom ima 22 godine i 303k km, i naravno shvatio je maniju oko istog modela !! Jednom prilikom cemo se upoznati i videti, pa cete moci da se upoznate i sa mojim Hachijem , a i ja sa vasim ljubimcima!!

      Comment

      • BGILLEGAL
        CBC Senator XXL
        • 22.05.2006
        • 653
        • Beograd

        #63
        Re: van's AE86

        Pazi se Tria da ti ne nalepi plastike i nalepnice na auto i da ti ne stavi neke pimp pimp felne na auto

        Comment

        • vandrftr
          CBC Član
          • 19.03.2009
          • 45
          • Provo, Sabac, Novi Sad

          #64
          Re: van's AE86

          Plastike se nece stavljati, ovako je sasvim dobro i po meni mu nista drugo ne bi stajalo dobro kao stock body, mozda jedino neki spoiler pozadi, ili cak nista kao u Initial D !! Volim styling, ali ovom autu to ne treba nesto puno, ja cu se usredsrediti na performanse koliko mogu, da ga nacinim pravim sportistom spremnim za drift event-e!! Pa ako bi Trio sponzorisao neki tuning deo, okacio bi mu nalepnicu od firme sa strane !!
          BTW trebale bi mi neke zanimljive felne sa malim ET-om i rasponom rupa 114.3!!HELP!

          Comment

          • vandrftr
            CBC Član
            • 19.03.2009
            • 45
            • Provo, Sabac, Novi Sad

            #65
            Re: van's AE86

            Da li neko moze da mi kaze sta bi dobio ako bi iskljucio T-VIS sistem, to jest ako bi klapnice bile stalno otvorene, da li je to preporucljivo i kako se radi?! Negde na netu sam procitao da se to radi prilikom tuninga motora, jer onda uvek dobija pun vazduh, ali neznam da li to ima efekta kod modela sa protokomerom!! Sad krajem proleca i pocetkom leta pocinjem sa intenzivnim radom na autu, limarija, farbanje, zamena svih ulja, sredjivanje prednjeg i zadnjeg trapa, felne, izduv...i o je to za sad sto je u planu!! Voleo bi u medjuvremenu da vidim neki od vasih Hachija, da pokupim znanje i iskoristim!!

            Comment

            • Snejk
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2008
              • 704
              • BG

              #66
              Re: van's AE86

              Dobio bi auto koji se vuče k'o slina do 4k obrtaja, a preko toga ide par procenata bolje nego sa TVIS-om. Mislim da ti je glupo da motor koji je prešao 300k km osuđuješ na vožnju u 4000+ o/min..

              Posle neke generalne bi naravno bila druga priča.

              Comment

              • vandrftr
                CBC Član
                • 19.03.2009
                • 45
                • Provo, Sabac, Novi Sad

                #67
                Re: van's AE86

                Ok, hvala na objasnjenju snejk, nije mi bilo jasno kako to funkcionise, pa sam morao da pitam, ne bi zeleo takve rezultate ni u kom slucaju !! Znam da T-VIS povecava Low-End Torque, pa me zanimalo kako radi kad ga nema, sad mi je jasno!! Ovom autu je najverovatnije radjena generalna, sto i nije cudno za 300k km, pa tako da neznam kada cu tacno biti primoran da je radim ponovo, jer auto stvarno odlicno ide i nema ama nikakvih problema sa radom motora!!
                snejk da li mozes da mi odas tajnu zasto nisi uzeo ovaj auto kad ste isli da ga gledate, rekao si "nije ono sto sam ja trazio", pa me zanima sta te odbilo?!
                poz

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #68
                  Re: van's AE86

                  Originally posted by Snejk
                  Dobio bi auto koji se vuče k'o slina do 4k obrtaja, a preko toga ide par procenata bolje nego sa TVIS-om. Mislim da ti je glupo da motor koji je prešao 300k km osuđuješ na vožnju u 4000+ o/min..
                  Posle neke generalne bi naravno bila druga priča.
                  Teoretski moze taj motor da se natera da radi bolje i do i preko 4000 obr/min ali ne u tom obliku.
                  Ali ako zamenis bregaste, komp, brizgljke, usis.... ali to je onda drugi motor, zar ne ?

                  U svakom slucaju, bez ozbiljnih zahvata na usisu i glavi ne diraj T-VIS.
                  work in progress

                  Comment

                  • vandrftr
                    CBC Član
                    • 19.03.2009
                    • 45
                    • Provo, Sabac, Novi Sad

                    #69
                    Re: van's AE86

                    Yes master !! Kad bi nasao verziju sa MAP senzorom sve bi ja to odradio, onda bi bilo full , ali hebiga, jedina mana 4AGE-a je sto je jako redak motor...
                    Kako bi se uklopio 4age motor sa FF Corolle na ae86?! Da li bi moglo da se prebaci sve to, usis, MAP, bregaste, dizne, ECU i ostalo potrebno?! Po meni je to najisplativija varijanta, mislim meni bi bila!!

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #70
                      Re: van's AE86

                      AE92 ima 7rib small port, sve je izmenjeno, glava, usis, klipovi, klipnjace a rezulatt parkticno isti motor.
                      Nesto je izdrzljiviji, makar teoretski, ali je dogma da slabije moze da se nasvira zbog manjih u****.

                      Sve u svemu, nikakva korist od toga. Tek novije korole i carine sa 20v 4AGE motorima imaju smisla, ali ti motori su bili dostupni samo u Japanu, pa kada se i nadju kostaju zlo i po.

                      Jedino se 4AGZE isplati, motor iz MR2 sa superchargerom koji nije ni skup i moze da se nadje.

                      Za vise konja (uz malo para) turbo na 4AGZE (lakse) ili na 4AGE (teze).

                      Ili potpuno drugi motor, to ce ti vec cika Snejk reci sta valja, ja sam zakleti neprijatelj menjanja motora. 4AGE for life, makar u AE86!

                      Pozdrav
                      work in progress

                      Comment

                      • Snejk
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2008
                        • 704
                        • BG

                        #71
                        Re: van's AE86

                        Kao prvo poenta je uzeti 7rib blok iz AE92 i staviti na njega bigport 'bluetop' glavu sa AE86, onda u teoriji imaš i snagu i izdržljivost..

                        Kao drugo, Van, ja sam od prodavca dobio info da je taj auto u fabričkom stanju, pa sam mislio bolje mi je da uzmem još jedan auto i da prebacim moju mehaniku u njega, zajedno sa motorom, ako mu je limarija tip top. Čim sam video hol šrafove za pridržavanje plastike i zamazivanje farbe na par mesta, prestao sam da vidim razlog zašto bih uzimao taj auto. Rđa je povukla na par klasičnih mesta (rub trećih vrata, na primer), pa iako je bio u nešto boljem stanju od mog auta - i njega bih morao da radim. Motor je klaktao, možda to tebi nije ništa i možda će tako preći još xyz km ali ja sa autom idem često na put od preko 1000km pri čemu ne volim da vozim 'na pola gasa' - sve mora da bude tip top. Vidi se da je motor otvaran, po kvalitetu dihtunga izgleda da su ga radili sa prilično ograničenim budžetom, možda je samo prokuvao pa su zato menjali dihtung.. Unutrašnjost - polomljena plastika na par mesta, nema zadnju policu, sedišta navodno full fabrička kožna u stvari neka domaća radinost, itd.. Realno, mogao je i da nema motor ali samo da nije bio čukan i da rđa nije krenula. Stisnuh lika tamo na licu mesta, bio je spreman da ga da za 1300 da sam hteo, ali kažem, meni tako nešto nije trebalo.

                        Auto ima potencijala, ali da se radi CEO - a meni je trebalo samo da ima zdravu limariju. Kažem da je bolje što je završio kod tebe .

                        Comment

                        • vandrftr
                          CBC Član
                          • 19.03.2009
                          • 45
                          • Provo, Sabac, Novi Sad

                          #72
                          Re: van's AE86

                          Slazem se, to su cinjenice, ali nije sve tako crno...Limarija nije savrsena, ali je dosta solidna , jer je popustio na klasicnim mesta, ima da se radi, ali sta je tu je, meni je bilo najbitnije da ja uzmem moj 86 i to je sve ,pa cu da ga radim polako, sa uzivanjem, deo po deo!! Meni je isto smetalo sto su plastike spolja srafljene, ali sta sad, sve se da uraditi, svidelo mi se jako sto je sve na njemu fabrika spolja, ceo body je original, nije budziranja bilo!! Ja koliko sam primetio auto nije lupan, mozda je cuknut malo nekad bio negde, ali auto nije secen i radjen previse, tako da mi je to bio jos jedan plus!! A sto se tice motora...mi smo pre nekih 10 godina imali, tj. cale je imao Corollu AE82 sa 4age motorom, imao je potpuno isti rad kao ovaj moj, a presao je sa njim tad za godinu dana preko 120k km, bez i jednog kvara, samo sa menjanjem ulja...Auto maltene nije gasen, a isao je uvek kao lud, stvarno je bila sprava taj auto !!
                          Ja otprilike od kako sam uzeo 86, sam presao 2500km, i to neke mesane voznje, malo soliranja, malo vozenja preko 5000rpm, bas iz razloga da vidim da li nesto nije u redu sa masinom,ali za sad radi kao sat, a nadam se da ce tako i ostati !! To zveckanje ili cukanje kako god, pretpostavljam da dolazi od ventila, ali tek kad zamenim plocice videcu da li je zapravo to u pitanju, jer i mene kopka !!
                          Sve u svemu, presrecan sam sto sam vlasnik jednog Hachiroku-a, to je ostvarenje jednog velikog sna, tako da pretpostavljate da cu se truditi da auto odradim maksimalno, i pored slabih finansija, a kad se vidimo negde na leto, videcete jedan skroz drugaciji automobil

                          Comment

                          • Uzelac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2006
                            • 1717
                            • munZe

                            #73
                            Re: van's AE86

                            Ma odlican je, kakav je moj bio, ovaj tvoje izgleda kao da je malocas izasao iz fabrike.
                            Sem sedista, presvlake su ti stvarno zasu
                            work in progress

                            Comment

                            • vandrftr
                              CBC Član
                              • 19.03.2009
                              • 45
                              • Provo, Sabac, Novi Sad

                              #74
                              Re: van's AE86

                              Ma da, presvlake su haos, ko zna na sta su sedista licila pre presvlacenje !! Razmisljao sam da li da uzmem ona stock od snejka ili neke full kadice, nemam pojma, znam samo da mi je malo neudobno...

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                #75
                                Re: van's AE86

                                Zavisi sta hoces da radis sa kolima. Ako oces da zadrzavas enterijer, stock sedista su ok.
                                Ako ces da ga rasrafljujes, onda neke kade.
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X