Trebace regulator ali ne zbog raspodele vec zbog pritiska.., to jest reducir protoka ulja prema kljestima..., jel nisi ni svestan kako ce to da koci...
-Morace distanc od minimum 5 mm, cisto da malo izbacim felnu dalje od ovih zverina.
Kljesta pozicionirana, zakljucana hidraulikom i nosaci zavareni. Ponekad se ne moze sve uslikati sto zbog prljavih ruku, sto zbog mozganja tipa sta i kako dalje.
Kako izgleda profi var...
Zatim sve to malo doradjeno sa mojom drugaricom brusilicom, ofarbano i spremno za ugradnju...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Danas je uradjena probna montaza kljeshta sa diskovima, plocicama i glavcinom - jos nisam svestan kako ce to da koci (Tokyo)!
Stigla teflonska Mocal-ova creva, fitovanje prikljucaka uradjeno kod Boban sajli. Naravno, da bi smajli bio kompletan, tu su i 14mm zglobni lezajevi.
I jedna zahvalnica 011 Racing Team-u na podrsci! Uskoro jos sitnica...
Vocko & Aki: Nesto sam zeznuo temu pa su nestali vasi postovi (sorry). Dakle, creva uzeta od Mocala jer su jeftinija + naravno zna se proizvodjac. Poruceni su i stigli pojasevi u u 4 tacke sirine 70mm, neko sediste i jos sitnica.. Ima materijala za jos slikica u svakom slucaju.
Comment