BMW E36 318i - UPDATE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    BMW E36 318i - UPDATE

    Reshih i ja da okachim par slichica mog auta, tj. moje bembare

    Dakle, BMW 318i, 1995. godishte, motor M43, 115 ks @ 5500 rpm, 168 Nm @ 3900 rpm...
    Planiram nekoliko izmena, pre svega na "eksterijeru" (bele shtopaljke i bochne migavce, "M3 look" retrovizori a u (dugorochnom ) planu je i M3 prednji spojler )... Toliko za sada















    Pozz
    http://www.bmw.tv
  • GTI 16V
    CBC Senator
    • 04.02.2005
    • 236
    • Beograd

    #2
    Extra auto, nema shta!!!

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      Super auto..po ovom sto se vidi..ko nov ..sto bi se reklo
      Nesto mu maxsimalni obrtni moment pri bas visokim RPM...
      kakav je uvoznji..moras cesce da saltas?
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Nesto mu maxsimalni obrtni moment pri bas visokim RPM...
        kakav je uvoznji..moras cesce da saltas?
        @ zoranbg:

        Klasichan BMW, voli da se vrtiiiii Da, nije bash za medjuubrzanja i preticanja petom na 70 km/h, ali zato stepen nizhe i... Nije mi tesho da prebacim u nizhi stepen pri preticanju, narochito zato shto onda usledi najlepshi zvuk, tek posle nekih 4500-5000 rpm Inache je u vozhnji , upravljivost je vrh, lezhanje takodje, a krivine pegla bez problema. Iznenadila me (prijatno) niska potroshnja (za 1800 ccm i jedan BMW). Po gradu troshi 10, na otvorenom 8-8,5, verovatno zato shto se motor tek razradio

        BTW. Hvala!

        Pozz
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Lepo, lepo!

          Po meni najlepsha serija 3!

          Ako je kilometraza prava, a po izgledu se chini da jeste, slatko cesh se ti navozati sa tim autom!!

          Jos jednom
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Svaka cast. Lep primerak, retko dobro ocuvan.
            Kilometraza mi deluje kao prava, je li?
            Providne bele stopke prvo da se upare sa migavcima pa ostalo lagano moze a i ne mora
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • tenzo RS
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2004
              • 309
              • Krusevac
              • Saab 9-3 TiD

              #7
              ...hmmm...koliko ga vec dugo vozis...i ako nije tajna koliko si ga platio...

              ...ne retko moze da se nadju u inostrasnstvu neki tako malo slabiji modeli i sa manje opreme u izuzetnom stanju...

              ...odlican je...

              ...sto se stopaljki tice...providne su mi bez veze...one crvene sa belim zmigavcima su najlepse...
              8 i 300...u firungu !!!

              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                IvanT

                Ako je kilometraza prava, a po izgledu se chini da jeste, slatko cesh se ti navozati sa tim autom!!
                M-power

                Kilometraza mi deluje kao prava, je li?
                @ IvanT, M-power:

                Kilometrazha jeste prava, auto je za mene kupio prijatelj koji zhivi u Italiji vec duzhe vreme. Jedini moj "uslov" je pre svega bila shto nizha kilometrazha, i jedino ne motor od 1,6 l (koji je, po meni, isuvishe opterecen za ovu karoseriju...). Nadao sam se nekom "shestaku" (320i, 325i... ), ali - shta je tu je, ovaj je imao najnizhu kilometrazhu, koja je proverena "kachenjem" na komp. =]

                M-power

                Providne bele stopke prvo da se upare sa migavcima


                @ tenzo RS:

                Vozim ga od 2. maja ove godine. Nije tajna, placen je 2700 (u Italiji) + 500 Evra (troshkovi transporta i "prolaz" do Kos. Mitrovice), plus registracija itd = 4300 Evra.

                tenzo RS

                ...sto se stopaljki tice...providne su mi bez veze...one crvene sa belim zmigavcima su najlepse...
                I ja se dvoumim: "skroz" providne ili te, crvene sa belim migavcima sa M3-ke...v

                U svakom sluchaju "okachicu" slike kad bude neki update...

                Pozz
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Pardon. Nisam ni ja mislio skroz bele, nego providni migavci (zbog prednjih) a dole crvene jer isto mislim da se sa ovom bojom kola ne bi slagale skroz bele jer su sire nego kao kod coupea.
                  Za km svaka cast. Bas je fin. Kako ti se cini do sad motor i ostalo, jer si primetio da nesto treba da se poradi.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Nisam ni ja mislio skroz bele, nego providni migavci (zbog prednjih) a dole crvene


                    Kako ti se cini do sad motor i ostalo, jer si primetio da nesto treba da se poradi.
                    Pre svega me je (prijatno) iznenadila potroshnja, u proseku (60% grad - 40 % otvoreno) troshi 9 l/100 km, a dosta chesto ga bash "poteram" u crveno polje... Koliko sam pricha chuo o BMW-u i potroshnji - us*ao sam se na pochetku, ali je potroshnja stvarno razumna, obzirom na klasu i tezhinu vozila. A, priche k'o priche... Na primer, moj ortak ima Bravu 1,8 koja mu u "meshanom" rezhimu troshi oko 9,5 - 10! Pochetne serije E36 (motor M40, tj. M42) su bile za dlaku slabiji motori mada "jachi" potroshachi, ali je M43 za mene zaista najprijatnije iznenadjenje po tom pitanju...

                    Shto se "proradjivanja" tiche - na pochetku je odradjena standardna zamena svih filtera (Knecht), ulja (Motul X-Cell), kochionih, servo i rashladne technosti i "kachenje" na komp. Zamenjen rebrasti kaish, M43 nema zupchasti (opshte poznato...) vec lanac pa jedna muka manje... Izvrshena je i "generalna" kontrola (trapovi, podvozhje itd). Obzirom da mi je lichni prijatelj serviser, inache i s^am vlasnik tri BMW-a (pisao sam o njemu...), posle detaljnog "skeniranja" auta rekao da "mirno spavam" - tek tad sam se uverio da sam odradio dobar posao. =]

                    Motor je u xtra stanju, radi mirno i povuche bez problema. Kompresija fabrichka . Josh je rano da znam tachnu "potroshnju" ulja, mada sam nakon prve "vizuelne" (posle nekih 2000 km) provere uvideo da je minimalna. Menjach je precizan, bez i najmanjih otpora. Nisam neki expert, ali mislim da trenutno nema ni nagoveshtaja bilo kakvim problemima, kuc-kuc u drvo da zlo ne chuje... Jedino shto me cima jeste BMW-ova zadnja Z-osovina i amortizeri koji nisu bash najimuniji na loshe puteve, a uzevshi u obzir puteve po Srbiji (a tek da vidite ove po Kosovu i Metohiji ....) mogu da "stradam" ako dooobro ne vodim rachuna i "nanishanim" neku od rupetina...

                    Ono sto se meni ne svidja (zato sam se nadao nekom "shestaku"...) je chinjenica da sa svojih 1300 kg tezhine i 115 ks, automobil nije najpotentniji, ali ipak ima sasvim dovoljno rezerve snage da "izvuche" prilikom obilazhenja i raznoraznih "makazica" situacija. Ipak, za "lepljenje" za sedishte je neophodno zavrteti ga preko 4000 - 4500 rpm. Naime, M43 motor ima DISA (dual resonance intake system) sistem sa "duplim" otporom u usisnoj grani - na nizhim obrtajima je usis oranichen a samim tim i potroshnja a sve u cilju bolje ekonomije uz loshije performanse. Medjutim, preko 4000 rpm se "blokada" u usisnoj grani "otvara" i motor pochne da dishe punim plucima - shto se momentalno oseti u ledjima (osecaj slichan turbo "cimanju" )

                    Sve u svemu, autom sam vishe nego zadovoljan, za sad... Tokom ova "dva i kusur" meseca nisam imao ni najmanjih problema, samo "pali i vozi"

                    O opshtem ugodjaju ili uzhivanju u vozhnji necu pisati, to je lichni, subjektivni osecaj, i svako od nas dozhivljava odredjeni automobil na svoj nachin, te tako okarakterishe neki kao "najbolji" po lichnom mishljenju. Shto se mene lichno tiche, mogu samo da potvrdim tvrdnju BMW AG koncerna da proizvode "The ultimate driving machine"

                    Pozz
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • nbbulevar
                      CBC Član
                      • 02.06.2005
                      • 90
                      • Novi Sad

                      #11
                      moja bembara je 92 1800 isti model, evo ti jedan predlog koji sam ja uradio ofarbaj branike i trepne u boju kola mnogooo bolje izgleda jos malo pa cu zakaciti slike pre i posle poduhvata pa ces videti..

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #12
                        Odlican izbor auta.
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • RS-6
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2005
                          • 581
                          • Montenegro-Bar
                          • 2x AR I BMW 330XI

                          #13
                          Auto ti je vrhunski.
                          Svaka cast na izboru.
                          Pzdrav.

                          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                          Comment

                          • nbbulevar
                            CBC Član
                            • 02.06.2005
                            • 90
                            • Novi Sad

                            #14
                            i jedno pitanje koliko te kostao prvi servis ulje, filteri, servo............(mislim materijal)

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Pre svega Vam se zahvaljujem

                              @ nbbulevar:

                              Prvi servis: rashladna technost, kochiona, servo, svi filteri (Knecht), ulje (Motul X-Cess 5W-40) = 90 Evra. Samo materijal je u pitanju jer "ruke" nisam platio, prijatelj mi je serviser Mada, i tad bi bila cena nekih 100 Evra, shto uopshte nije mnogo, obzirom da je sav "materijal" original (Mass Company, Bg). Sve ostalo provereno, sve na svom mestu. Rebrasti ide do 150 k jer je prva ugradnja, zupchasti nema, a razvodni lanac mu je praktichno neunishtiv. E, da, "kachenje" na komp je bilo gratis mada nije imalo potrebe za istim (sem reseta "service indicator" lampice) - samo je potvrdjena kilometrazha sa odometra, jer sam se najvishe plashio "prekucavanja" (mada je auto "doshao" sa urednom servisnom knjizhicom koja potvrdjuje tu kilometrazhu). To je to, u principu...

                              BTW. Okachi te slichice, bash me interesuje kako izgleda nakon upgrade-a

                              Pozz
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X