Ako nece nekom razumnom silom da se odviju nemoj pokusavati nego uzmi kompresorski udarni odvijac srafova smanji ga da ne bude na max i udri polako sve dok ne popusti a popustice mora.
Ma ne verujem da je neki problem da se odvrnu svecice, nego taj kljuc iz Metroa od 150din (i ja sam ga kupio da se nadje) je go*no zivo! Uspeo sam njime kod mene da odvrnem jednu svecicu i na drugoj mi se prepolovila drska pa sam pola sata vadio ostatak kljuca iz rupe (a kod mene su svecice prilicno duboko). Kod mog majstora sam uzeo njegov kljuc i odvio bez problema.
Svecice cu da odvrnem kod majstora ko covek, da ne ludujem sam sa kojekakvim kineskim kljucevima i skrljam nesto
Odneo sam ceo enterijer kod prijatelja koji ima aparat (usisivac) za hemijsko ciscenje i pranje tako da je sada sve kao novo. Nisam i necu montirati jos nista osim itisona u gepeku posto treba srediti nosace sedista jer su na nekim delovima korodirali. Patos je u odlicnom stanju izuzev prednjeg dela kod vozaca gde se stavlja dizalica jer je neko probio patos dizalicom i nije zastitio i sredio to, tako da je sada tu rupa kao sto se vidi na slici. U principu nista strasno, treba uraditi jednu zakrpu i to je to, ostale delice koji su malo poceli da korodiraju sam danas ocistio i premazao antikorozinom, a ovih dana cu da predjem i osnovnom bojom, samo da se uverim da nije ostalo ni malo korozije. Nisam u zivotu video deblji lim od ovog na Pontiac-u ))
Ocistio sam i sve kablove i kapu, a ocistio sam takodje i ofarbao ceo usis crnom bojom koja je otporna na temperaturu do 600 stepeni, samo sto sam uzeo crni sprej pa cu ovih dana da uzmem i srebrni i crveni kako bih neke delove ofarbao drugacije, ali bez preterivanja i sarenila
BTW... te boje otporne na temperaturu nisu uvek dobro resenje. Cesto su neotporne i na obicno pranje blagim ili srednje jakim sredstvom za ciscenje... Nije uvek tako, ali sa ovima sto se prodaju kod nas uglavnom jeste.
on je znaci bio ljubicast...koj ga cigan unakazi ovako sa ovom zutom samo cepaj a za farbanje celog zdravlje mada ja bi to sad spicio kad si ga vec rastavio pa da uradis kako treba a ne da onda bude u tri boje. prezali iljadarku i cepni ga u black magic i da bude bruka ili dark bronse metalic
Ovo je Pontiac Firebird Formula 1990, 1991 ili 1992g, "najobicnija i najosiromasenija" varijanta Firebird-a. Inace, isti ovakav sam gledao na Altini sa 5.0 motorom ali je od tolikog stajanja motor prokuvao na probnoj voznji i izbacio ulje na dihtungu
@zverko
Od cigana sam ga i kupio tako da ti je sve jasno
Farbanje ce mi biti jedna od poslednjih stavki posto ne zelim da ga zamalam, a za to ce mi trebati solidna kolicina novca. Nije mi problem da poskidam ponovo sve ove tapacirunge i unutrasnjost, odvojicu par sati jer se sve skida tako lako da ne verujes.
Comment