Malo dopune..., posle duzeg mozganja ipak sam se odlucio za 1.8 I.S varijantu, agregat sam slucajno iskopao sa perverzno ocuvanog stranca koji je presao svega 160.oookm i radi kao puslica...
Radovi pocinju u sredu po podne!!!
P.S Uzeta je i josh jedna shpeera za rezervu..., tako da sad imam tri komata 3.91, 4.10 i 4.27
@tokyo
vidim da imas iskustva sa pakovanjem BMW-a, pa jedno pitanjce:
zelja mi je u nekom periodu da nabavim neki iz serije -02 (2002 najradije).
Da li, i sta, od mehanike sa E30 moze da se napakuje (kocnice, menjac, motor)
posto je 2002 cetvorocilindras i meni je u glavi motor 1.8is, s time da bi i kompletna elektrika isla sa E30.
Znam da ce neki reci da je to skrnavljenje, ali ja zelim taj look koji ima -02 i noviju tehniku, pozeljna je i klima naravno.
Svidja mi se ideja koju si odradio, ima jedan kolega s posla kod mene E30, 316i iz `88, prvi je vlasnik sa nekih 160k km, neudaran, vec par godina ga obradjujem i nece da mi ga proda Stalno mu govorim kako to nije za njega, mator auto, puno trosi, ali neka, cekam ja strpljivo...
Nemam nikakvu dvojku, ima jedan komsija sto dolazi leti, pa da vidim sa njim ako bude bio raspolozen za pricu, deluje ocuvano.
Najradije bih imao betmobil sa avatara, ali ...
Za sada komercijala, porodicni transport, ovo bi bilo meni za dusu.
Praticu, pa ako se pojavi nesto interesantno...
Ovo dole je kolegin E30, koliko bi mu trebao ponuditi...
Comment