Stavis nesto ovakvo na iS, ima da zvizdi i peva.
Koliko sam razumeo tehniku, nije potreban interkuler zbog duzine voda od turbo punjaca do isisne grane, ali jedino sto kvari veselje je $$$$.
Ajd malo da dopunim sa par svezih slika, a imam razloga i za malo duvanja!!!
Vratio se sa puta, cirka 1500km, posto mi je ovo prvi duzi put sa njim, da podelim malo utiske! Neverovatno ali kadice i vise nego udobne , prosecna potrosnja svega 6,8litara, definitivno neutralniji u lezanju od bivseg 2.5, to jes`t oseti se da je laksi, ali takodje se oseti i da ima manje momenta!!
Ali ni to mu nije smetalo da udje u blokadu u 5-toj!!!
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
imam dva pitanja, posto se slabo razumem u BMW:
1.sta predstavlja skala i kazaljka ispod obrtomera?
2.sta su oni zeleni\crveni pravuogaonici na sredini table? (kao merac za kolicinu plina )
1. trenutna potrosnja goriva.
2. servis - kad dodje do crvene, vreme je.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Nije problem... ako neko hoce da izvadi onoliko koliko su mene kostale, moze!
P.S Napokon nema vise drndanja sa distancima i sraaaanjima....., poceo sam vec da gubim nadu da cu da nadjem neke felne sa tako malim ET-om, a da su interesantne, pritom da imaju i dve sa 8J...
Comment