Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010
Pa vidi, trebalo bi da je tako, iz mog dosadasnjeg iskustva sa tim sistemima, sve ce biti sasvim OK pod uslovom da se dobro podesi. Naravno, treba paziti da se ne pretera, jer ipak nije svejedno da li dodajes 50, 100 ili 150KS, mada kontroler dosta toga pegla.
A i pitanje je kako ce fabricki kompjuter da popegla smanjenje priliva kiseonika - trebalo bi da smanji i kolicinu goriva proporcionalno smanjenju vazduha, ali posto je motor od jednog auta, struja od drugog, nista ne smem reci 100%...Ali, i da krene malo da poliva benzinom, to se opet popegla malo vecom N2O diznom
Pa vidi, trebalo bi da je tako, iz mog dosadasnjeg iskustva sa tim sistemima, sve ce biti sasvim OK pod uslovom da se dobro podesi. Naravno, treba paziti da se ne pretera, jer ipak nije svejedno da li dodajes 50, 100 ili 150KS, mada kontroler dosta toga pegla.
A i pitanje je kako ce fabricki kompjuter da popegla smanjenje priliva kiseonika - trebalo bi da smanji i kolicinu goriva proporcionalno smanjenju vazduha, ali posto je motor od jednog auta, struja od drugog, nista ne smem reci 100%...Ali, i da krene malo da poliva benzinom, to se opet popegla malo vecom N2O diznom

Comment