E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

    Verovatno razlika ima veze sa drugacijim rasporedom mase. A kad smo kod toga, da li je meren i kakvi su rezultati napred/nazad?

    Pokusavam da povezem kockice i izvucem paralelu za moj auto, pa ne zameri na zapitkivanju.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

      Prvi put cujem da treba da je sto tvrdji auto napred za drift. Ali Japanci ionako ne fermaju ostatak sveta...

      Sa tvrdim oprugama i amortizerima napred nema gripa, a sa meksim podesavanjima nazad auto se mnogo teze zabacuje. A i malo je glupo praviti paralelu izmedju 800Kg i AE86 i E36 sa V8 napred i jedno 350kg vise.

      Nije jos izmeren.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Aki
        CBC Senator XXL
        • 04.08.2006
        • 1133
        • Beograd
        • Yugo 1603, Yugo 1301

        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

        Nisam zapazio da pise, cime je presvucena tabla?
        "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
        - Lousie Smith

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

          Sa tvrdim oprugama i amortizerima napred nema gripa, a sa meksim podesavanjima nazad auto se mnogo teze zabacuje.
          Slazem se sa ovime, probah takav setup za vikend. Samo pomocu amorta ukrutih prednju a zadnju osovinu malo otpustio. Auto se ili okretao ili gurao preko nosa - nema sredine. Meni bi takvo podesavanje bilo dobro samo za drag i bukvalno nista vise.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

            Originally posted by 206
            Prvi put cujem da treba da je sto tvrdji auto napred za drift. Ali Japanci ionako ne fermaju ostatak sveta...
            Sa tvrdim oprugama i amortizerima napred nema gripa, a sa meksim podesavanjima nazad auto se mnogo teze zabacuje. A i malo je glupo praviti paralelu izmedju 800Kg i AE86 i E36 sa V8 napred i jedno 350kg vise.
            Ne pokusavam da poredim, drugaciji su automobili, cisto diskutujem i pokusavam da skapiram sta i kako.
            Ogromna je razlika posebno u zadnjem ogibljenju gde AE ima tvrdu osovinu vezanu sa 4 veze i "panhard rodom". E36 verujem ima nezavisno oslanjanje pozadi.

            Uglavnom, AE86 kada se otvrdne pozadi, nema gripa tacnije kliza u prazno i ne moze da ubrzava tokom drifta. Obavezno je da malo "cucne" a to se postize omeksvanjem.

            Kilsone, nadji se negde izmedju
            work in progress

            Comment

            • Bojan335
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2007
              • 332

              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

              evo i ja da kazem o stelovanu nesto ,kad se kaze nazad tvrdji to ne nzaci da opruga ima vise kg jer nije auto isto tezak napred i nazad ,normalno da auto ima jace opruge napred [ govorim napred motor] nego nazad zamislite da je suprotno .Bitno je da napred malo auto potone kada pustite gas jer tezina predje sva napred i zadnji deo se onda lakse zabaci ,ja tako vozim probao sam i napred full tvrdo i smeta mi kada vrsim menjanje strane drifta na kracim distancama to jest brzo menjanje strane ..Sto se japanaca tice i ae86 to je toliko usavrsen auto za drift da nema dalje o kilazi tog auta da ne govorim skidaju kilazu do 780kg sta vise reci a snage i do 350ks sa sr20 det motorom .Naj tacniji setap je onaj kada vi vozite auto a ne on vas i kada auto uradi sve sto je moguce a da vi to trazite od njega ,to je jedini pravi setap !!!!!!Svako ima svoj stil kao i ukus !!!!!!

              Comment

              • Bojan335
                CBC Senator XXL
                • 01.05.2007
                • 332

                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                grip za drift dobijes i malim minusom nazad

                Comment

                • vracarac
                  CBC Senator XXL
                  • 04.11.2007
                  • 364
                  • Beograd
                  • Opel Astra G

                  Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                  Originally posted by Aki
                  Nisam zapazio da pise, cime je presvucena tabla?
                  Opel Astra G 1.8 16V - Opel club Srbija

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                    Neka vrsta filca, ne secam se gde je kupljeno...kao platno, blago rastegljivo, lepi se sprej lepkom.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • yosh
                      CBC Početnik
                      • 08.09.2007
                      • 4
                      • Kikinda / Novi Sad

                      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                      izgleda kao alkantra

                      Comment

                      • Transporter
                        CBC Senator XXL
                        • 12.03.2006
                        • 568
                        • Avala BGD

                        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                        Odete u radnju gde tapetari kupuju stofove i slicne zezalice i trazite "crni bufalo"

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                          To bese ono samolepljivo?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                            Jeste, samolepljivo, zato sam i napisao da se lepi sprej lepkom...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • cvrle
                              CBC Senator XXL
                              • 11.06.2006
                              • 1008
                              • Beograd,Banovo brdo

                              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010








                              I za kraj najbolja:
                              Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                              Comment

                              • cvrle
                                CBC Senator XXL
                                • 11.06.2006
                                • 1008
                                • Beograd,Banovo brdo

                                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                                Da ne bude da se na kolima nista nije radilo od povratka iz Rumunije i da smo se uspavali evo malog update-a.

                                Sledeca trka se vozi u Spaniji, tacnije Andori i sama staza se nalazi na priblizno 2400mnv. Cinjenica da ce zbog redjeg vazduha motor imati dosta manje snage, plus same konfiguracije staze gde je nakon zaleta od 150m brza i duga krivina, moralo se nesto uraditi na povecanju snage vozila. Tako je Boki dobio stalnog suvozaca pored sebe odnosno jednu lepu niklovanu bocu sa gasom unutra



                                I da ne bude da je boca za ukras, sve je uredno spakovano i povezano:


                                O tehnickim podacima, koliko konja, kako se pali i ostalom ce 206 vise da kaze, a Boki o samoj voznji.

                                Danas je bila druga proba tj. prvi trening ( na Adi Huji) sa nitrom, ne racinajuci prvu probu kad se vozilo po pravcu radi probe samog sistema. Utisak je, pa dovoljno je reci da je Boki bio u soku i da nije skidao osmeh sa lica nakon par krugova. Auto prosto puca od snage i ozbiljno se oseca i vidi razlika. Posto sam ja doleteo na Huju iz grada nisam imao kameru kod sebe pa je kratki video zabelezen mobilnim telefonom.

                                Veceras na Karaburmi nema komaraca, evo ko je zasluzan
                                Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                                Comment

                                Working...
                                X