E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

    - Diff, motor i menjac, viskovi tecnosti +100kg
    - Rollbar, kocnice, vesanje i ostala ojacanja i dodaci 50+kg
    - Visak limarije (ovde je skinuto ozbiljno mnogo stvari, od polovine rezervoara do unutrasnjih oplata vrata), enterijer, laksi body paneli, leksan i sve ostalo uradjeno na olaksavanju auta, najmanje -150kg

    Dakle, manje-vise isto. Ja sam tipovao da ce tezina biti izmedju 1150-1200kg sa svim tecnostima, a znacemo sigurno kad konacno dobijemo vagice za auto.

    @Chubbs

    Nalepnice ce biti spremne sutra i izlepljene na auto, ne brini, nisi dzabe krecio

    Da ne poverujete, ali ove godine zapravo imamo i malo ozbiljnije sponzore koji su dali novac (i to PRAVI!) da bi se reklamirali na autu Sto naravno ne znaci da nema mesta i za dodatne reklame, ako neko ima kakav predlog za neki kompenz...gorivo, gume, sve se prima. Za jednu trku trosilo se 8-10 15" guma, sada se voze 17" koje bi, u teoriji, trebale duplo manje da se trose, ali to ne znamo dok ne probamo.

    Inace, obratite malo paznju na haubu, retrovizore i zadnju tablicu, ko dodje na trku
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #32
      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

      Nemoj da preskochite snjimanje lepljenja vinila takodje - bice lep gest prema tim, pravim sponzorima.

      Nadam se da CBC isto ima jednu malu reklamicu zbog one akcije odavno
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

        Glupa su ti pitanja Naravno da ima, CBC-u ne trebaju akcije da ima nalepnicu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Uzelac
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2006
          • 1717
          • munZe

          #34
          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

          Originally posted by 206
          Da ne poverujete, ali ove godine zapravo imamo i malo ozbiljnije sponzore koji su dali novac (i to PRAVI!) da bi se reklamirali na autu Sto naravno ne znaci da nema mesta i za dodatne reklame, ako neko ima kakav predlog za neki kompenz...gorivo, gume, sve se prima. Za jednu trku trosilo se 8-10 15" guma, sada se voze 17" koje bi, u teoriji, trebale duplo manje da se trose, ali to ne znamo dok ne probamo.
          Delimicni OT:
          Sto se 17tice trose duplo manje od 15tica ?
          work in progress

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

            Pa ukljuci mozak

            Ako uzmes samo prostu matematiku i uporedis dimenzije obe gume: 195/50/15 i 225/45/17 - obim x sirina gazeceg sloja x dubina sare, dolazis do cifre da 17" guma samo po tom osnovu ima oko 25% vecu zapreminu gume za spaljivanje nego 15". Pored toga jako veliki faktor je i grejanje gume, koje je u stvari ubija. Em je veca zapremina materijala koji treba da se ugreje (sto je teze uraditi na 17" i samo zbog toga ce se manje pregrevati i ostajati na asfaltu), em je 17" otpornija jer ima V brzinski rejting u poredjenju sa H sa 15".

            Sve zajedno, razlika u trosenju je znatna. U praksi kazu da je razlika oko 50% (odnosno duplo manje trosenje od 15"), sto bi bilo idealno i opravdalo razliku u ceni, pa cemo videti sta ce nasa praksa da kaze.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #36
              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

              Power-a predpostavljam ima dovoljno da vrti tu dimenziju?

              Kontam da kad je slabiji motor mora 15" hteo ne hteo...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                Powera je sasvim dovoljno da se auto zabacuje mnogo lakse nego E30, lakse se drzi pod kontrolom, i obrzava kroz krivinu - sto je i bila prbovitna namera, duze medjuosovinsko, bolja sasija, i koristenje momenta na drift i ubrzavanje kroz krivinu, umesto da se "stoji" u mestu. Boki je i sa E30 bio brz, a sada...videcete

                Jos ako bude kise za vikend, pa bice spektakl
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #38
                  Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                  Originally posted by 206
                  Glupa su ti pitanja Naravno da ima, CBC-u ne trebaju akcije da ima nalepnicu.
                  Glup je tvoj odgovor na pitanje koje nije ni postavljeno. Neko nekada reche; sada ce napokon moci da se zalepi logo foruma - zbog one akcije, pa ga opet (sezona 2009) nije bilo u Kg. A cbc je napravio akciju - jednostavno, da mu sada ne bi trebala za isti.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                    Glup ti auto, eto ti sad

                    Nije ga bilo zato sto sam ga zaboravio, prosto i jednostavno, u svoj trci i frci oko spremanja auta maltene do dana trke. Sad je kao nesto drugacije... Bice logo, koliko znam odstampani su vec, lepljenje za koji dan, uglavnom, BICE u Kg:

                    - DP Performance - www.dp.rs
                    - CBC - glupo mi da postavljam link...mislim ako ga ne znate onda stvaaaarno
                    - H&S Chiptuning by Curcic - www.chiptuning.co.rs
                    - eventualno jos jedan BMW Forum, ako daju sta su obecali
                    + bilo ko drugi ko bude nasao interesa da se reklamira na autu koji ide na svih 7 trka u Evropi ove godine, i ko ukapira da se reklama placa
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #40
                      Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                      Originally posted by 206
                      Pa ukljuci mozak

                      Ako uzmes samo prostu matematiku i uporedis dimenzije obe gume: 195/50/15 i 225/45/17 - obim x sirina gazeceg sloja x dubina sare, dolazis do cifre da 17" guma samo po tom osnovu ima oko 25% vecu zapreminu gume za spaljivanje nego 15". Pored toga jako veliki faktor je i grejanje gume, koje je u stvari ubija. Em je veca zapremina materijala koji treba da se ugreje (sto je teze uraditi na 17" i samo zbog toga ce se manje pregrevati i ostajati na asfaltu), em je 17" otpornija jer ima V brzinski rejting u poredjenju sa H sa 15".

                      Sve zajedno, razlika u trosenju je znatna. U praksi kazu da je razlika oko 50% (odnosno duplo manje trosenje od 15"), sto bi bilo idealno i opravdalo razliku u ceni, pa cemo videti sta ce nasa praksa da kaze.
                      Mozak je na on ali nikako nisam uspeo da dodjem do cifre od 50%. Obim i povrsina zajedno uticu sa mnogo manje..
                      A brzinski rejting, izvinajvam se, ali zaista nisam pretposavljao da su koriscene 15tice sa Golfa SDI a da ce 17tice biti neke u Y brzinskom rejtingu
                      work in progress

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #41
                        Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                        Originally posted by 206
                        Glup ti auto, eto ti sad
                        Ma to znam odavno, daj neki pametniji savet.. Nije to CBC zbog nas koji smo ovde, a bas iz tog razloga bi bilo bolje da je www .cbc.rs al' nema veze i CBC je nesto.
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #42
                          Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                          Originally posted by srdjan_p
                          Power-a predpostavljam ima dovoljno da vrti tu dimenziju?
                          Gde si ti video V8 kojim se moze zadriftovati? Vidis da su morali da ga chipuju...?
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • srdjan_p
                            CBC Senator XXL
                            • 01.12.2004
                            • 1915
                            • ZR

                            #43
                            Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                            Ne pravi se komedijas, znas sta sam pitao...

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #44
                              Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                              Drift sa 300KS i 420Nm na 17'icama, problem?
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • srdjan_p
                                CBC Senator XXL
                                • 01.12.2004
                                • 1915
                                • ZR

                                #45
                                Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010

                                Drift nije samo prvoj i drugoj brzini koliko sam ja upucen, ima staza gde mora mnooogo brze da se vozi a i inace power-a treba da ima dovoljno da ne mora da se siluje motor... Svejedno nema potrebe za raspravom i trovanjem teme...

                                Comment

                                Working...
                                X