Re: E36 V8 - Bojan Kurbalija ver. 2010
- Diff, motor i menjac, viskovi tecnosti +100kg
- Rollbar, kocnice, vesanje i ostala ojacanja i dodaci 50+kg
- Visak limarije (ovde je skinuto ozbiljno mnogo stvari, od polovine rezervoara do unutrasnjih oplata vrata), enterijer, laksi body paneli, leksan i sve ostalo uradjeno na olaksavanju auta, najmanje -150kg
Dakle, manje-vise isto. Ja sam tipovao da ce tezina biti izmedju 1150-1200kg sa svim tecnostima, a znacemo sigurno kad konacno dobijemo vagice za auto.
@Chubbs
Nalepnice ce biti spremne sutra i izlepljene na auto, ne brini, nisi dzabe krecio
Da ne poverujete, ali ove godine zapravo imamo i malo ozbiljnije sponzore koji su dali novac (i to PRAVI!) da bi se reklamirali na autu
Sto naravno ne znaci da nema mesta i za dodatne reklame, ako neko ima kakav predlog za neki kompenz...gorivo, gume, sve se prima. Za jednu trku trosilo se 8-10 15" guma, sada se voze 17" koje bi, u teoriji, trebale duplo manje da se trose, ali to ne znamo dok ne probamo.
Inace, obratite malo paznju na haubu, retrovizore i zadnju tablicu, ko dodje na trku
- Diff, motor i menjac, viskovi tecnosti +100kg
- Rollbar, kocnice, vesanje i ostala ojacanja i dodaci 50+kg
- Visak limarije (ovde je skinuto ozbiljno mnogo stvari, od polovine rezervoara do unutrasnjih oplata vrata), enterijer, laksi body paneli, leksan i sve ostalo uradjeno na olaksavanju auta, najmanje -150kg
Dakle, manje-vise isto. Ja sam tipovao da ce tezina biti izmedju 1150-1200kg sa svim tecnostima, a znacemo sigurno kad konacno dobijemo vagice za auto.
@Chubbs
Nalepnice ce biti spremne sutra i izlepljene na auto, ne brini, nisi dzabe krecio

Da ne poverujete, ali ove godine zapravo imamo i malo ozbiljnije sponzore koji su dali novac (i to PRAVI!) da bi se reklamirali na autu

Inace, obratite malo paznju na haubu, retrovizore i zadnju tablicu, ko dodje na trku

Comment