Kadett GSI 16V "C20LET"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

    Mislis na centralni prsten za felne? I sad imam prstenje, tako da je to najmanji problem

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

      hehe, nastavljas ludorije sa autima
      svaka cast na hrabrosti, ali svakako go for it

      c20let na toj pero karoseriji obecava puno zabave
      mada, probao sam se sa jednim 2 puta kod petosevica, doduse bez interkulera, i nije mi mrdnuo milimetar, cak sam mu se ja izmakao za pola haube, a laksi je 300kg sigurno

      kako ti se ponasa let na plinu?
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • Laki GSi
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2006
        • 2426
        • Beograd-Vozdovac

        Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

        Pazi,da ti necavrljam bezveze to je ipak tvoj auto pa radi sa njim sta ti je volja ali plin da bi stedeo je po meni totalna ludorija,moj stav opet kazem tvoj je pa nemoj da uzmes za zlo.Ja sam hteo mog na fazi 3 da tuningujem sa plinom,ne da bi se vozio jeftinije i mislim da takav poduhvat ima smisla s'obzirom na kvalitet naseg goriva ali sam trenutno odustao. Sto se tice kocnica brate to je tema koja ima dve strane medalje,vozio sam fabricke kocnice koje su pristojne ako pricamo o jednom ili dva nagla zaustavljanja ali vec trece one su usijane i auto NE koci uopste, e onda sam resio da to pojacam sto je vise moguce i stavio sam od vectre b restyling sa modela 2.5 i prednje i zadnje i to sad zakiva da oci ispadaju,a ni posle 10 uzastopnih kocenja nema pregrejavanja.Daleko od toga da su vectrine kocnice Bozanstvena stvar ali za kadetovu masu i te kako zavrsavaju posao.Ja sam iskreno auto pravio da bi se izivljavao po gradu,magistrali itd.i meni je ta investicija skroz ok legla jer stvarno radi posao i sto je najbitnije cuva glavu.Drkanje je veliko,kosta puno zivaca, a i para da se ne lazemo. Ono sto me brine kod tebe jeste to da ti neces da ga stiskas,a stavljas fazu itd Tako svi mi pricamo kad smo na pocetku necega,a onda kad vidis sta sve moze mhhhh onda tu nema vise granica
        Sto se menjaca tice,najslabiji menjac koji bi zbog sebe trebao da vozis jeste neki sa oznakom f20(barem) jer je 16ica i suvise slaba da bi trpela taj obrtni moment. To sto je prenosni odnos isti to nema veze sa izdrljivoscu menjaca,ovo ti pricam zbog tebe nedo ti Bog da se menjac razleti cak ni na 50,a da nemislimo sta bi bilo na vecoj brzini
        Onda ta ideja sa distancerima za kocnice....brate,nemoj te domace bisere.Ja ti pametujem kao da se ja nesto specijalno razumem ali neka su iskustva moja,neka tudja pa bolje uciti na tudjim greskama nego na svojim.

        Sve u svemu,svidja mi se sto si resio da se igras i to je bas lepo,a ovo ostalo sta ces i na koji nacin da radis to je vec tvoja stvar, bitno je da se nesto desava.
        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

          on kad kaze da nece da ga stiska misli ozbiljno jer ni Ur-a nije stiskao. tj, kapiram da ce da ga stisne samo u slucaju kad zeli da izblamira nekog u mnogo skupljem automobilu.

          sto se plina tice, majstori koji znaju sa turbacima kazu da je sve safe do 350ks sto zimi ne mora da znaci jer se kod nas i sa kvalitetom plina igraju a ne samo sa benzinom. ono sto je sigurno je da na plinu nece imati detonacije. sto se benzina tice, sad navodno nis pravi pravih 95oct i ja samo taj i sipam. ono sto sam primetio na mom autu je da mi je taj euro preminum u kombinaciji sa chipom spustio potrosnju u gradu skoro za 2L, pricam o normalnoj voznji. sa starim gorivom i bez chipa nikad nisam mogao da ga spustim ispod 12l, nekad je cak iso i na 13 ako je u gradu velika guzva pa od kuce do posla ne stignem da ubacim ni u trecu. motor mirnije radi tj nema vise nikakvih vibracija i mnogo lakse prima gas, nema zadrske ali ni malo. sada mnogo manje stiskam pedalu gasa nego ranije. sta vise petom ide 40 bez gasa na ispod 1500rpm bez cimanja, samo prede ko mace.

          probaj to novo gorivo. ima ga na dejtonu a sto se plina tice, kao sto rekoh sve zavisi koliki pritisak planiras da guras jer ni tu vise nisu cista posla i prave mesavinu kako ko stigne. ja sam recimo na audiju zimi imao problema sa pritiskom pa sam onda cesto nadrukavao vazduh u rezervoar. nije mogao da izdura 1.5 bar u overboost-u tj vec na 1.2 je prebacivao na benzin.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Laki GSi
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2006
            • 2426
            • Beograd-Vozdovac

            Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

            Za faze koje pravi EDS minimalno preporuceno gorivo je 98 oktana tako da to svakako u Srbiji radi bar 20% losije. Na plinu nema detonacija bas tako i sigurnija je smesa ali ako je odvrnut da ide,a ne kao tvoj shone da shpara
            Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

              meni je audi trosio 25L plina ali je iso isto kao i na benzin. max brzina 260 bez ikakvih problema, kako na benzin tako i na plin.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                25????!!!!!!!!!!!!
                au brate, muski je to trosilo
                ja sam na 15-17 po gradu
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                  audi je toliko trosio na autoputu kad se cepa 200+ a recimo kupe 2.3 20v na lambda kontrol je trosio 20l u gradu. e sad ima tu jos jedan stavka a to je voznja po BGD vs. Cacak
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                    I druga i treca stavka su quatro pokon i tezina auta, tu je samo 3-4L razlike na vasa 2 auta.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                      Evo da se i ja javnem

                      Plin sam ubacio s' jedne strane zato sto sam ga vec imao u sivom GSI-ju, a s' druge strane zato sto je ovo auto za svakodnevno cimanje po BG gde jedva da stignem u trecu da ga ubacim i ne vidim svrhu takve voznje na benzin. Kao sto Zverko rece, ni UR nisam cepao pa necu ni GSI, ponekad samo zadovoljim dusu vikendom kada idem do Obrenovca i kad se neki mangup nadje da turira pored i tada jednostavno kliknem na benzin i eto veselja. Upravo iz tih razloga ne vidim poentu voznje na benzin. Kada kazem tuniranje auta, misleci pri tom na Phase 2, naravno to vazi za benzin i ne znam zasto svi pominju neko tuniranje na plinu?!?! Znaci u svakodnevnoj voznji po BG dovoljno mi je 80KS, a ne 280KS i sta ce mi tada benzin kao pogonsko gorivo, osim da pravim veci trosak. Tu razliku u parama, koja bogami mesecno izadje na oko 50e, mogu da ulozim u auto, a ne da kao oni sto pricaju "plin nikada nece u moj auto", vozim auto koji je u poluraspadnutom stanju ali sam smeker sto je na benzin, a to sto su silen blokovi, stabilizatori i ostali delovi trapa jos uvek fabricki i stari dva'es' godina, ko ga j..e. Mogu da se opkladim da 90% tih koji su protiv voznje na plin imaju aute u koje bih ja ulozio najmanje 500e da dovedem auto u pristojno i stanje sigurno za voznju sa tolikim KS ispod haube. Po meni su to sve lomine na kojima bih samo cekao kad ce nesto da se odvali i da se razleti.

                      Znaci da rezimiramo , volim brz, jak i siguran (ispravan) auto, a stisnem ga ponekad vikendom i tad cu da kliknem na benzin, a ostalih 90% gradske voznje u spicu nisam lud da vozim na benzin samo zato da bi se pricalo kako ne vozim na plin Uostalom, auto i sad ide odlicno na gas iako je stari isparivac za snagu do 110KW na njemu, malo modifikovan od strane Ivana da bi mogao da radi sa ovom snagom. Novi isparivac za 200 i kusur KW stize u ponedeljak i idem do Ivana da ga ugradi, podesi sve kako treba, pa cu vam preneti utiske i mozda onda vise nikada ni ne prebacim na benzin ni kad divljam , videcemo.

                      I da, nisam mislio da bajam sa distancerima nista, posto ne divljam sa autom ove kocnice su mi sasvim dovoljne, a kada sve ostalo dovedem do savrsenstva, doci ce i one na red i to najverovatnije ona varijanta sa kupovinom diskova sa 4 rupe kojih ima na e-bay-u, tako da ne petljam sa glavcinama, drugim felnama...

                      Danas sam stavio gumene odbojnike, auto je kao ladja, ma milina za voziti, niti sta lupa, niti zveci na rupama i ulubljenjima, nije fabrika luda kad ih ugradjuje Iskoristio sam priliku da zamenim jos jednu manzetnu na poluosovini koja je dotrajala i kompletnu rashladnu tecnost koju je naravno cinila samo voda i to verovatno iz cesme

                      Comment

                      • shone190
                        CBC Senator XXL
                        • 10.12.2004
                        • 1877
                        • Beograd
                        • Dodge Charger 8.1l

                        Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                        Danas legli i biksenoni 4300K

                        Comment

                        • Lauda
                          CBC Senator
                          • 24.07.2010
                          • 207
                          • Zemun

                          Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                          Daj slike da vidimo kako sijaju ti biksenoni.
                          PUŠENJE ILI ZDRAVLJE - ODLUČITE SAMI

                          Comment

                          • shone190
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2004
                            • 1877
                            • Beograd
                            • Dodge Charger 8.1l

                            Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                            Bice slike za vikend, a malopre me zvao Ivan iz Rasic centra, montirao novi snazniji isparivac i kaze, auto ide bolje jedno 20% nego na benzin Kako je moguce da ide bolje od onoga, na znam, ali videcu veceras kada ga preuzmem posle posla

                            Comment

                            • shone190
                              CBC Senator XXL
                              • 10.12.2004
                              • 1877
                              • Beograd
                              • Dodge Charger 8.1l

                              Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                              Probah sinoc GSI i stvarno ide kao nevreme Doduse, do 3000 obrtaja vuce slabije nego na benzin, ali preko toga, odnese jbt i bolje ide nego na benzin koliko sam mogao da provalim. Kako god, odusevljen sam kako auto ide na plin, sto se mene tice, na benzin nema potrebe da ga vracam ni kad treba da se potezem na semaforu Kako ce biti sa Phase 2 ne znam, ali za sada sam odusevljen.

                              Comment

                              • ZuleGSI
                                CBC Član
                                • 02.07.2007
                                • 38
                                • Beograd - Karaburma
                                • Calibra Turbo

                                Re: Kadett GSI 16V "C20LET"

                                Meni se cini druze da si ti ipak odusevljen LET-om. To da auto ide 20% bolje na plin ne bih da diskutujem, samo hocu da kazem da je LET stvacica koja (barem mene) iznova odusevljava svaki put.
                                Ja mog imam vec vise od pola godine a eto tek prosle nedelje sam ga malo ozbiljnije probao na auto-putu i bio odusevljen kao malo dete kad sam video kako se ponasa na 200+.

                                Comment

                                Working...
                                X