Re: Kadett GSI 16V "C20LET"
Ima i snagu ko fabricki Gedza
Ima i snagu ko fabricki Gedza

Vozim GSI vec godinu i po dana na sekvent plin i veruj mi da nema razlike izmedju plina i benzina, barem ne mozes da je primetis. Koga god sam vozio, pitao sam da pogodi na sta vozim, a sa strane sam krisom menjao plin/benzin i niko ziv nije mogao da provali kad vozim na koje gorivo, tako da to mi je dovoljno, a ako na dino merenju pokaze 5-6KS manje na papiru, necu se buniti 






))) Polako, ovo me nesto bas jeftino izadje, nisam ni pomislio da ce biti toliko i zato i porucujem, a kocnice o tom po tom, ne vozim ja to kao divljak. Ni sa jednim autom nisam divljao pa necu ni sa ovim, tako da ce fabrika biti sasvim zadovoljavajuca neko vreme. Opet kazem, ne vidim da neko menja na Calibri fabricke kocnice koje su na autu 35% tezem od GSI-ja, pa sto bih onda ja zapinjao da ih menjam. Ako su one dovoljne da adekvatno zaustave Calibru od 1350Kg, onda su fabricke GSI dovoljne da zaustave GSI od 1000Kg, plus sto ne divljam, jednostavna racunica
)))
)) Nije poenta u fabrikani vec u stvarnoj potrebi. Probao sam ovaj GSI po kraju i po Visnjickoj ulici na kojoj mozes da nabrijes auto i do 200km/h i sasvim zadovoljavajuce koci sa ovim kocnicama. Kad stigne Phase 2 i kada to sve bude sredjeno i zavrseno, videcu kako tada koci, imam precih stvari da zavrsim na autu od pojacavanja kocnica, jer kazem, uopste nisam u tripu da divljam sa autom i ni sa jednim do sada to nisam radio, pa necu ni sa ovim, ali volim da ima Nm/KS da se malo potegne na semaforu i to je sve, divljanje me ne zanima
Sve u svemu, ne sumnjam da cu i njih da promenim, ali polako...
Comment