Probah sinoc GSI i stvarno ide kao nevreme Doduse, do 3000 obrtaja vuce slabije nego na benzin, ali preko toga, odnese jbt i bolje ide nego na benzin koliko sam mogao da provalim. Kako god, odusevljen sam kako auto ide na plin, sto se mene tice, na benzin nema potrebe da ga vracam ni kad treba da se potezem na semaforu Kako ce biti sa Phase 2 ne znam, ali za sada sam odusevljen.
sta ti je ivan konkretno uradio?
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Porucio je pre nekoliko dana isparivac za 200 i kusur KW i montirao ga, posto je do sada na GSI-ju bio stari isparivac za snagu do 110KW, malo modifikovan od strane Ivana da moze da trpi negde oko 130KW.
Sada sa ovim isparivacem auto ide kao zmaj, a posle 3000rpm lepi kao nenormalan, nema nigde nista da secne, a terao sam ga do blokade, bas da vidim kako se ponasa
meni je isparivac za 185kW i auto nekada stvarno dobro ide, al nekada bas lose povuce, tako da moram doci da on pogleda sta tu nedostaje
inae, sto se tice zilavosti do 3k obrtaja, i kod mene je isti slucaj
osetno zilavije povuce na benzinu, posebno kada je napolju visoka temperatura
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
hehe citam temu i primetih da si par puta rekao da vozis lagano,e pa video sam te u subotu kod Tasa(prepoznao sam crveno sivu varijantu)i bas si picio lepo.ako to nisi bio ti,moras priznati da je ta sansa za slucajnost veoam mala.u svakom slucaju lepo ide autic.srecno sa njim!
Ma to sam testirao kako ide na plin uzbrdo Ne ozbiljno, u petak sam ugradio taj jaci isparivac i onda sam malo "divljao" da vidim kako se ponasa u svim rezimima rada.
Danas sam prebacivao volane sa GSI-jeva, alatka koju mi je drugar dao je spas, skinuo sam volane za 5 minuta. Sad je u crvenom fabricki GSI volan, a u sivom ono prkno od 20cm u precniku
Cisto da najavim da je u decembru zakazano komplet farbanje, zamena rubova, podrubova, sajtni i podsajtni. Ima da bude k'o nov, a boja definitivno Sepang Bronze Metallic, ako nekoga interesuje, BMW boja kodna oznaka A32
Hvala puno GSI (Bokiju) na konsultacijama, uzeo sam od Vectre B restajling prednje kocione diskove 286mm (fabricki GSI su 256mm), celjusti, a dobio pride i plocice koje su u sasvim solidnom stanju.
Ostaje jos da se naprave rupe u diskovima raspona 4x100mm i da se napravi centralni prsten sa 56,mm na 70mm.
Veceras sam iskoristio priliku da celicnom cetkom montiranoj na busilici, skinem svu rdju sa delova kocionih celjusti koji se vide kroz felnu i da nanesem jedan sloj osnovne boje. Sutra ide farbanje celjusti u crvenu boju.
Hehe, kad su vec bila skinuta, reko' daj lepo da ih ocistim, pa sam ih premazao par puta dekorozinom, osnovna boja, jutros jedan sloj crvene i posle podne ce drugi sloj
Comment